اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
به منظور كمك‌رساني به نيازمندان؛
دکتر علی خدادادی اظهاركرد: طرح ملی فرشتگان رحمت به منظور مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت برای تامین نیازمندی¬های خانواده¬های محروم اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز طرح ملی فرشتگان رحمت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان خبر داد و گفت: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و ائمه معصومین در آستانه طلیعه فرخنده نوروز باستانی، طرح فرشتگان رحمت را اجرا می کند.

دکتر علی خدادادی اظهاركرد: طرح ملی فرشتگان رحمت به منظور مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت برای تامین نیازمندی های خانواده های محروم اجرا می‌شود.

وي ادامه ‌داد: براي اجراي اين طرح هر ساله در آستانه عید نوروز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط خیرین و نیکوکاران داوطلب جمع آوری و در قالب بسته¬های نوروزی بین محرومان توزیع می  شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان كرد: هلال احمر با سامان‌دهی کمک¬های مردمی، بسته ¬بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک¬های مردمی، گامی در جهت ارايه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می ¬دارد.
ريیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی خوزستان خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند حمایتهای خیرخواهانه نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و و کمک های غیرنقدی شامل البسه، کیف، کفش، مواد بهداشتی و مواد غذایی تازه و سالم مانند برنج، روغن، حبوبات، مواد پروتئینی و دیگر اقلام مورد نیاز را برای کمک به نیازمندان به جمعیت هلال احمر استان و شهرستان¬های تابعه تحویل دهند.
خدادادی تصریح کرد: پس از پایان زمان جمع ¬آوری، اقلام بسته¬بندی شده و در اختیار اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان بی سرپرست، کودکان یتیم و خانواده¬های نیازمند، افراد مستمند در مناطق محروم و دور افتاده و روستاها و همچنین بیماران صعب¬العلاج و نیازمند قرار می¬گیرد.وي گفت: حمایت از زنان و خانواده¬های بی¬سرپرست و نیازمند و تامین هزینه‌هاي ضروری آنان از اهداف عمده این طرح است که اعضا با شناسایی خانواده¬های بی‌بضاعت و تهیه اقلام ضروری آن‌ها اقدام به توزیع اقلام می‌كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار