شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
به چه دلایلی بخشی از جوانان در ایام خاصی همانند نوروز و ... شهرهایی در ترکیه و امارات و ... برای حضور در کنسرت خوانندگان لس آنجلسی انتخاب می کنند؟
علیرضا عبداله نژاد : اخیرا برخی از سایت های خاص هجمه غیرمنتظره را در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در استان همچون کنسرت های موسیقی آغاز کرده اند و  سعی می کنند تا از برگزاری چنین برنامه هایی در سطح استان جلوگیری کنند.

 این در حالی است که در عرصه فرهنگی نیازمند تقویت خلاقیت ها و شکوفایی استعدادهای هنری هستیم. از طرفی اگر قرار باشد برنامه های هنری و یا کنسرت هنرمندانی که با رعایت موازین قانونی و اخذ مجوزهای لازم برگزار می شوند محدود و یا ممنوع شوند آنگاه چه کسی پاسخگو فعالیت های زیرزمینی و بعضا گرایش جوانان و نوجوانان به شبکه های ماهواره ای و بیگانه خواهد بود؟ 

در حالی که این گونه فعالیت ها مشروعیت خود را از نهادهای موجه و ذیصلاح همچون صداو سیما جمهوری اسلامی که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کندو همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ می کنند و مشابه همین برنامه ها از طریق رسانه ملی پخش می شود مخالفان چه توجیهی برای هجمه رسانه ای خود دارند؟ همچنین خوب است برخی افراد که متاسفانه موضوعات سیاسی و هنری را با هم خلط می کنند تحقیق کنند که به چه دلایلی بخشی از جوانان در ایام خاصی همانند نوروز و ... شهرهایی در ترکیه و امارات و ... برای حضور در کنسرت خوانندگان لس آنجلسی انتخاب می کنند؟

به نظر می رسد می بایست همانطور که استاندار فرهیخته خوزستان نیز تاکید نموده بود از فعالیت های هنری در جهت نشاط و شادابی شهروندان خوزستانی حمایت شود. البته رعایت ایام حزن انگیز و سوگواری شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، بدون تردید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار خواهد گرفت و در این ایام شاهد برپایی مجالس سوگ یاس نبوی (س) خواهیم بود. امیدواریم در مناسبت های مذهب همچون ایام فاطمیه نیز شاهد برگزاری ویژه برنامه های گسترده این ایام باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جوان خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
comment
0
0
comment حرف دل من را زدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار