شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
در حال حاضر 250 کتابخانه فعال در کانون های مساجد وجود دارد و حدود 20 هزار جلد کتاب نیز تا کنون در بین آنان توزیع شده است.

شوشان-سحر اسفندیاری:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد در گفتگو شوشان گفت : طی 4 سال گذشته 340 کانون فرهنگی هنری مساجد به 800 کانون رسیده و 200 مجوز جدید نیز صادر شده که تا پایان سال تعداد کانون فرهنگی هنری مساجد به 1000 کانون خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر 250 کتابخانه فعال در کانون های مساجد وجود دارد و حدود 20 هزار جلد کتاب نیز تا کنون در بین آنان توزیع شده است.

سپهر از برگزاری جشنواره های مطامعان و گل دسته های سپید و شرکت در همایش های مختلف ملی را از جمله فعالیتهای کانون مساجد استان اعلام کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی این اداره کل را برای تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد در مساجدی که امکانات و محیط لازم را دارا می باشند اعلام کرد.

و همچنین به مناسبت سالروز تاسیس کانون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و از مدیران موفق و نمونه این کانون ها در استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاون استان خوزستان تجلیل  به عمل آمد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار