شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
فرماندار باغملک از تشکیل کارگروهی برای حفاظت از اراضی محلی و منابع ملی این منطقه به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.
فرماندار باغملک از تشکیل کارگروهی برای حفاظت از اراضی محلی و منابع ملی این منطقه به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

 جهانگیر هدایتی  اظهار کرد: با توسعه یافتن و ایجاد خدمات آب‌رسانی و برق‌رسانی و رونق رفت‌وآمد در منطقه گردشگری "امامزاده عبدالله” شهرستان باغملک، عده‌ای از سودجویان اقدام به تصرف این مناطق دارای پوشش جنگلی و فروش آنها کرده و خریداران نیز پس از خرید زمین، جنگل‌ها را تخریب و شروع به ساخت و ساز می‌کردند.

 وی ادامه داد: فرمانداری باغملک با تشکیل کارگروه حفاظت از اراضی محلی و منابع ملی با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر نهادها علاوه بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با افراد سودجو و زمین‌خوار نیز برخورد خواهد کرد.

 فرماندار باغملک توضیح داد: در راستای جلوگیری از تصرف غیرمجاز اراضی، زمین‌هایی که قابلیت ساخت و ساز دارند به بنیاد مسکن داده شده و با دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و برق نیز هماهنگ شده است که هیچ انشعابی را بدون استعلام از سازمان منابع طبیعی اختصاص ندهند.

 وی با اشاره به اولویت واگذاری اراضی به مالکین عرفی، تصریح کرد: مالکین عرفی، عشایری هستند که در حین کوچ، زمینی را درخت‌کاری کرده یا اقدام به پاک‌سازی آن از سنگ‌ها و اقداماتی از این دست نموده‌اند. بدین ترتیب علی‌رغم این‌که زمین قانونا متعلق به شهرداری است ولی عرفا، این عشایر مالک آن زمین محسوب می‌شوند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
comment
0
0
comment منابع طبیعی باغملک به واسطه بعضی ارتباطاط اقایان زمین خوار با [...] بی کفایتی که فقط به فکر باندبازی و حمایتهای انتخاباتی خود بودند نوش جان آنها شده وقتی هم مردم گزارش دادند همان مسئولین یک شب هم نگذاشتند زمین خوار در بازداشت بماند نمونه اش اراضی بین [...] روستای سرله تا روستای [...]است که دهها هکتار آن توسط [...]در روستای [...] فروخته شد به ما بهمئی ها و روستای [...] را تاسیس کردیم بعد متوجه شدیم که این اراضی منابع طبیعی بودند و این فرد با رندی و باحمایت فامیلی [...] به ما فروخته آیا ادره [...] باغملک وقعی به گزارشات مردمی داد که هکتارها زمین را این شخص از مال دولت فروخته و هنوز هم دارد می فروشد چه کسی پشت این ماجراست فرماندار عزیز کافی است فقط همین یک مورد را بررسی کنی تا متوجه بشی که چه بر سر باغملک و روستاهایش رفته و می رود کافی است گذری به دیار من [...] داشته باشی و.... واگر پیگیری نکنی آنوقت باید گفت ش ع ا ر بس است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار