شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
سیاحی تاکید کرد:
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: لازم است در همه اردوگاه های راهیان نور در خوزستان پرشک و پرستار برای رسیدگی به هر گونه بیماری و حوادث احتمالی مستقر شود.
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: لازم است در همه اردوگاه های راهیان نور در خوزستان پرشک و پرستار برای رسیدگی به هر گونه بیماری و حوادث احتمالی مستقر شود.

احمد سیاحی در جلسه بهداشت راهیان نور استان خوزستان اظهار کرد: راهیان نور هر ساله با حضور در روزهای آغازین سال، حال و هوای معنوی خاصی به استان خوزستان می دهند به همین دلیل باید شرایط میزبانی مناسبی از این زائران سرزمین های نور در استان فراهم شود.

وی افزود: راهیان نور و حرکت آنها به خصوص در روزهای نوروز باعث ماندگار شدن حرکت عظیم رزمندگان اسلام در هشت سال جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند شده است به همین دلیل همه برای خدمات رسانی به این کاروانها باید با تمام توان وارد عمل شوند.

سیاحی با بیان اینکه خوزستان مشكلي در خدمات‌رساني به راهيان نور ندارد، اظهار کرد: در خوزستان مشکل تجهیزات در زمينه خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور وجود ندارد و در صورتی که بتوان از این تجهیزات به نحو مطلوب استفاده کرد، می‌توان وظیفه اخلاقی، ملی و دینی خود را به خوبی انجام داد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: ضروری است بستری فراهم شود تا راهيان نور همه تجهیزات مورد نیاز خود را از استان تهیه کنند زیرا تحقق این امر، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان را نيز بهبود می‌بخشد.

سیاحی ادامه داد: ضروری است آب و برق روستاهای اطراف استان تامین شود و در محل‌های استقرار زائران، یک پزشک، یک پرستار آقا و یک پرستار خانم در اردوگاه‌ها مستقر شوند تا همه چیز برای خدمات‌رسانی به زائران مهیا باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال شاهد حادثه ای ناگوار در حرکت کاروان های راهیان نور در کشور نباشیم ولی حتی در صورت بروز برخی حوادث که بی شک بعضی وقوع برخی از آنها اجتناب ناپذیر است همه دستگاه ها و مسئولان باید با تمام توان وارد عمل شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار