شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۱

در بیانیه‌ خانواده‌های شهدای ترور آمده است: با سقوط قلعه مخوف اشرف برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر ایستادگی ملت در دفاع از آرمان‌های والای اسلامی افزوده شد.

به گزارش فارس ، جمع کثیری از خانواده‌های شهدای ترور با امضای بیانیه‌ای مشترک که نسخه‌ای از آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان نمابر شده است ضمن اشاره به سقوط اسارتگاه اشرف اظهار کردند: در یوم‌الله سوم خردادماه سال 61 به خواست خدا، دلاورمردان و نیروهای مخلص و جان بر کف ایران اسلامی در عملیات قهرمانانه و غرورآفرین بیت‌المقدس با رمز "یا علی‌بن ابیطالب(ع)" توانستند خرمشهر، قلب تپنده ایران را از اشغال نیروهای متجاوز بعثی خارج سازند.

این بیانیه می‌افزاید: به این ترتیب شورانگیزترین حماسه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و خونین شهر میعادگاه لاله‌های سرخ بار دیگر به خرمشهر تغییر نام یافت.

این بیانیه تصریح می‌کند: اکنون در سی‌امین سالروز این حماسه ملی در شرایطی ملت قهرمان و سرافراز ایران خود را آماده برگزاری مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ و تاریخی می‌کند که با توجه خداوند، سالروز این پیروزی و فتح بزرگ با سقوط اسارتگاه اشرف، نماد مخوف‌ترین زندان فرقه‌ای جهان معاصر شده است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: بر این اساس، با سقوط قلعه مخوف اشرف، برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر پایداری و ایستادگی ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلامی و انسانی افزوده شد.

این بیانیه اضافه می‌کند: حال به یمن سالروز خجسته آزادسازی خرمشهر، به همه اعضای اسیر در فرقه ضدبشری رجوی توصیه می‌شود که خود را از بند اسارت افکار پوچ و ضدانسانی رجوی‌های جنایتکار رها سازند و با اعلام جدایی از این شیاطین، به آغوش پرمهر و عاطفه ملت فهیم ایران بازگشته و راه صلاح را در پیش گیرند.

این بیانیه اظهار می‌دارد: این وعده الهی بوده که حق پیروز و باطل نابود و محکوم به فناست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار