شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹
مسول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان:
باید در اداراتی که مراجعه مردمی زیاد است رضایت مندی ارباب رجوع هم بیشتر باشد.
 مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان گفت: هدف از حضور در جایگاه های دولتی خدمت به مردم است و اگر چیزی جز این باشد باید در درگاه خداوند پاسخگو باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محسین شفیعیˈ در دیدار مسولان این معاونت با ایشان اظهارداشت: با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند ˈهمه ما خدمت گزار مردم هستیم و مملکت ما احتیاج به خدمت گزار دارد و نیازدارد که اشخاص فهیم و اشخاص فعال در این کشور خدمت کنندˈ، امید است با سر لوحه قرار دادن فرمایش ایشان، امانتدار و خدمتگزار واقعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی افزود: مسئولیتی که به افراد در نظام اسلامی واگذار شده فرصتی مغتنم است که انتظار می رود مسوولان از این فرصت به درستی استفاده کنند.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: این یک فرصت طلایی است که نباید آن را با نادیده گرفتن حق، زیر پا گذاشتن حق الناس و از بین رفتن بیت المال آلوده کرد و به اعتماد عمومی لطمه زد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: برخورد صادقانه مسوولان باعث حمایت مردم از نظام می شود و مردم هم می پذیرند.

وی با اشاره به اهمیت، نقش و کارکردهای اطلاع رسانی در روابط عمومی تاکید کرد: بدون اغراق می گویم که نحوه اطلاع رسانی در معاونت غذا و داروی این دانشگاه به عموم مردم بسیار خوب است.

حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: باید در دستگاه ها و نهادهایی که مراجعه مردمی زیاد است رضایت مندی ارباب رجوع هم بیشتر باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال جاری تاکید کرد: ارتقای سلامت شهروندان خوزستانی، کاهش هزینه های دارویی، عدالت در توزیع دارو و افزایش دسترسی مردم به دارو در نقاط دور افتاده و محروم استان از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط این معاونت بوده و این مهم همچنان استمرار خواهد داشت.

دکتر ˈبهزاد شریف مخمل زادهˈ گفت: راه اندازی داروخانه های مکانیزه، شرکت فوریت های دارویی و صدور کارت هوشمند برای داروخانه ها از مهمترین برنامه های حوزه دارویی در سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: در نظام سلامت، یکسری تکالیف و اصول در ارائه خدمات دارویی وجود دارد که بخش خصوصی نقش مهمی در پیاده کردن آنها دارد.

شریف مخمل زاده در پایان با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی، ادامه داد: اگر این مهم در اداره های استان اتفاق بیفتد در اجرای امور در سطح جامعه نیز می توانیم به موفقیت دست یابیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار