شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۴

سرمربي تيم فولادخوزستان گفت: بازيكنانم در تمرينات و حتي در زمين‌ بازي خوب هستند منتها گل‌هايي دريافت مي‌كنيم كه براي من سوال برانگيز است و امروز براي من به يك دغدغه و يك موضوع رنج‌آور و آزاردهنده تبديل شده است.

مجيد جلالي با بيان اين مطلب كه گل‌هايي كه  دريافت مي‌كنيم اصلا براي من قابل توجيه و فهم نيست، اظهاركرد: در هشت بازي قبل وقتي كه صبا را در اهواز برديم در مكان ششم جدول بوديم و بهترين شانس را براي چهارمي جدول داشتيم اما بعد از اين بازي نمي‌دانم چه اتفاقي براي تيم رخ داد كه نتوانستيم آن طور كه بايد بازي كنيم.

وي بيان‌كرد: ‌هر چند كه در زمين خيلي خوب بازي مي‌كنيم اما هر هفته گل‌هايي بدتر از گل‌هاي هفته قبل دريافت مي‌كنيم. شايد خيلي از مردم فقط بازي ما مقابل سپاهان را ديدند و از گل‌هايي كه خورديم متعجب شدند ولي براي من تمام گل‌هايي كه در هر هشت بازي قبل خورديم، تعجب‌آور است.

سرمربي تيم فولادخوزستان افزود: همه ديدند سپاهاني كه قهرمان ليگ است و در باشگاه‌هاي آسيا تمام تيم‌ها را شكست داده، جلوي ما چه بود و چه طور بازي كرد. همه ديدند كه ما چه شكل گل زديم و آن‌ها چه طور گل زدند.

وي ادامه‌داد: من نمي‌توانم بگويم كه همه بچه‌ها تلاش نمي‌كنند. بچه‌هاي تيم‌ واقعا كار مي‌كنند و زحمت خود را مي‌كشند، منتها من فقط مي‌توانم بگويم كه دفاع تيم‌مان به خصوص دفاع‌هاي وسط‌‌مان اشتباهات زيادي دارند و در بازي مقابل ملوان اين اشتباهات خيلي زياد بود و من از همين ناحيه خوردم وگرنه تمام بدنه تيم كارشان را به خوبي انجام مي‌دهند.

جلالي با بيان اين‌كه در بخش حمله نيز تاحدودي ضعيف هستيم، گفت: متاسفانه از ابتداي فصل بازيكناني همچون آرش افشين و رضا نوروزي كه روي آن‌ها حساب ويژه‌اي باز كرده بوديم را در اختيار نداشتيم. اين دو بازيكن در طول فصل به دلايل مختلف يا نبودند و يا اگر بودند آماده بازي كردن نبودند و از اين بابت خيلي لطمه خورديم.

وي در ادامه درخصوص بازي با پرسپوليس اظهاركرد:‌ در بازي مقابل پرسپوليس يك تيم كاملا جوان هستيم چرا كه بازيكنان باتجربه خود را در اختيار نداريم. البته اميدواريم كه بتوانيم بازي‌ها را خوب به پايان برسانيم.

سرمربي تيم فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش كه چرا در اين فصل نتيجه بهتري نسبت به مقام ششمي فصل گذشته كسب نكرديد؟ گفت: شما دقت كنيد تيم‌هايي مثل شاهين بوشهر و شهرداري تبريز با آن همه بازيكن و هزينه از ليگ حذف شدند و يا تيم بزرگي چون پرسپوليس اكنون چه شرايطي دارد؟ تيمي مثل راه‌آهن كه آن همه بازيكن دارد جشن ماندن در ليگ مي‌گيرد. اين در حالي است كه ما در طول فصل چنين دغدغه‌اي نداشتيم.

وي ادامه‌داد: بالاترين شانس را براي كسب مقام چهارمي داشتيم و كاملا مستحق آن بوديم. ما بهترين بازي‌ها را در طول فصل انجام داديم هر چند كه پنالتي‌ها و موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم ولي سه، چهار يار داشتيم كه متاسفانه در طول فصل به دلايل مختلف آن‌ها را در اختيار نداشتيم.

جلالي با بيان اين‌كه فصل سختي را پشت سر گذاشتيم، افزود: با اين‌كه يك تيم خيلي جوان و بومي بوديم اما خودمان را در چنين ليگ پرفشاري حفظ كرديم. البته به لحاظ نتيجه‌گيري انتظارات بيشتري داشتيم. ما تا چهار هفته قبل هم ششم جدول بوديم و حتي شانس كسب مقام چهارمي را داشتيم اما براي من يك سوال بزرگ است كه چرا در هفته‌هاي اخير اين طور بازي مي‌كنيم و گل دريافت مي‌كنيم؟

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا با كسب چنين جايگاهي در جدول رده‌بندي تمايلي به ماندن در فولاد داريد؟ گفت: وقتي باشگاهي كه من براي آن كار كردم تا سه روز مانده به اتمام مسابقات ليگ هنوز با من صحبتي نكرده است، يعني اين‌كه من را نمي‌خواهد يا درمورد من ترديد دارد و طبيعتا وقتي چنين مساله‌اي وجود دارد من هم احساس خوبي براي ماندن ندارم. بنابراين فكر مي‌كنم كه ديگر كار من در اهواز تمام شده است.

سرمربي تيم فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش كه آيا كساني در تيم و يا بيرون از تيم قصد دارند در كار شما دخالت كنند؟ بيان‌كرد: ‌نمي‌دانم، من فقط مي‌توانم آن چيزي را بگويم كه در زمين مي‌بينم و بايد بگويم گل‌هايي را كه در چند بازي اخير دريافت مي‌كنيم اصلا برايم قابل هضم نيست و نمي‌توانم از وجود چيزي كه مطمئن نيستم، حرف بزنم ولي به هر حال فقط بايد بگويم كه بازيكناني بودند كه من از آن‌ها خيلي‌خيلي انتظار داشتم ولي آن‌ها مخصوصا در اين هفته‌ها، اشتباهات جبران ناپذيري داشتند و واقعا تيم از اين بابت بسيار لطمه خورد.

وي ادامه‌داد: من مي‌گويم اين اشتباهات فوتبالي بوده منتها اشتباه در بازي‌هاي اخير بيش از حد بوده است؛ مثلا اگر بازي با ملوان را نگاه كنيد مي‌بينيد كه ما چه طور گل دريافت كرديم.

جلالي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون با باشگاه خاصي مذاكره‌ داشته‌ايد؟ گفت: تاكنون هيچ مذاكره‌اي انجام ندادم. البته در يكي دو روز گذشته تماس‌هايي از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم اما گفته‌ام پس از پايان مسابقات ‌تصميمم را مي‌گيرم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار