شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۳
امام جمعه موقت اهواز گفت: در طول دوره اصلاحات تنها یک درصد و در دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم 16 درصد طرح کشاورزی مصوب سفر رهبری در خوزستان اجرا شد که با وجود گذشت 17 سال از زمان تصویب طرح تاکنون تنها ۱۷درصد آن اجرا شده است.
  آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به اهمال کاری دولت‌های قبل در تحقق طرح عظیم کشاورزی سفر مقام معظم رهبری به خوزستان، اظهار داشت: اگر این طرح عظیم کشاورزی در خوزستان اجرایی می‌شد امروز بخش اعظمی از مشکل اشتغال و همچنین نیازمندی به برخی محصولات کشاورزی کشور و خوزستان رفع می‌شد.

وی با اشاره به سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خوزستان و استقبال تاریخی مردم ولایت‌مدار استان از معظم‌له خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری دارای برکات بسیار زیادی بود که یکی از آن بارندگی بی‌نظیر بعد از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خوزستان بود به طوری تا قبل از این سفر میزان بارندگی به حداقل ممکن رسیده بود.

خطیب جمعه اهواز در ادامه تصریح کرد: تصویب طرح احیای 550هزار هکتاری اراضی کشاورزی خوزستان در این سفر بسیار حائز اهمیت بود که متاسفانه دولت اصلاحات به آن بی‌توجهی کرد.

آیت‌الله حیدری اظهار کرد: در طول هشت سال دوره اصلاحات تنها یک درصد و در دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم نیز تنها 16درصد این طرح اجرایی شد که در واقع با وجود گذشت 17 سال از زمان تصویب طرح تاکنون تنها 17درصد آن تحقق یافته است.

وی از تلاش دولت یازدهم برای احیای این طرح و تسریع در اجرایی شدن آن تشکر کرد و گفت: در سفر رئیس جمهوری به خوزستان با عنایت ویژه‌ رهبری قرار بر اتمام این طرح با استفاده از اعتبار صندوق توسعه ملی در طول سه سال شد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه‌ها به ایام فاطمیه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه توصیه اکید مراجع عظام و خبرگان رهبری حرمت این روز‌ها باید نگه داشته شود و کاری خلاف شئونات عزاداری حضرت فاطمه (س) در این روز‌ها صورت نگیرد.

وی گفت: امیدواریم با اهتمام به ایام فاطمیه نزد امام عصر (عج) صاحب اصلی عزای آن حضرت روسیاه نشویم.

آیت‌الله حیدری خاطرنشان کرد: شهادت حضرت فاطمه (س) بزرگ‌ترین مصیبتی است که به امام علی (ع) وارد شده که همه در این مصیبت به سر و سینه می‌زدند اما آتشی که حضرت علی (ع) در سینه داشت چیز دیگری بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار