شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰

شوشان: نخستین نشست خبری جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در خصوص اقدامات فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در محل معاونت اجتماعی برگزار شد. سرهنگ نظرپور گفت : 2 هزار و 899 نفر در ارتباط با جرائم مختلف در يك ماه گذشته در استان دستگير شدند. وی افزود: از این تعداد حدود 1196 نفر سارق، 1053 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و 445 نفر مزاحمین خیابانی را تشکیل می دهند. وی گفت: این آمار نسبت به سال گذشته 80 درصد رشد را نشان می دهد.ضمن اینکه سرقت‌هاي مسلحانه در استان هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش يافته است. از ابتداي سال 91 تاكنون 82 درصد از سرقت‌هاي مسلحانه، 200 درصد از سرقت طلافروشي، 79 درصد از سرقت مغازه و 67 درصد از سرقت‌هاي موتورسيكلت كشف شد. نظرپور گفت: در زمينه جرائم‌ فضاي مجازي نيز پليس فتا در اهواز در حال فعاليت است و تاكنون اقدامات خوبي در برخورد با كلاه‌برداري و استفاده‌هاي غيرمجاز داشته است.

نظرپور در بحث برخورد با بدحجابي تصريح كرد : با كساني كه سازمان يافته بخواهند بدحجابي را گسترش دهند، برخورد مي‌كنيم كه اين برخوردها تعريف شده است. در پارك‌ها و ميادين تذكرات لازم داده مي‌شود و اگر جايي احساس كنيم كه عمدا با ارزش‌هاي اسلامي و ديني مقابله مي‌كنند، برخورد مي‌كنيم.

وي درباره برخورد با متكديان و كلاشان گفت: برخورد با اين اشخاص و جمع‌آوري آنها از وظايف شهرداري است و سازمان هاي ديگري متولي جمع‌آوري اين اشخاص هستند. از ابتداي سال تاكنون 87 نفر از اتباع خارجي  بوده‌اند که جمع‌آوري و تحويل اردوگاه شدند. شهرداري اهواز پيش از اين دچار مشكلاتي بوده است كه باعث ايجاد بستر برخي تخلفات در شهر شد؛ اما هم اكنون بايد با اين تخلفات برخورد و آنها را ريشه‌كن كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار