شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
جواد كاظم نسب الباجي رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز طی پیامی ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد: در سال نو شورای اسلامی شهرستان اهواز با حمایت شهروندان به آمال و اهداف به حق آن‌ها، عینیت بخشد.
متن پیام بدين شرح است:
مردم عزیز و شریف شهرستان اهواز 
فرارسیدن عید سعید نوروز، فرصت یکتا و ارجمندی است تا فرخندگی این رویداد را با اعلام تهنیت و شادباش به شما عزیزان گرامی بداریم. 
سالی که گذشت و بنا به فرموده رهبر فرزانه ی انقلاب بنام سال حماسه سياسي حماسه اقتصادي نامگذاری شده بود به لطف و مدد الهی و در پی همکاریهای تمامی شهروندان عزیز ، سالی پربار و پر ثمر برای شهرستان اهواز بود. سالی که شادابی ، امید و رضایتمندی عامه مردم در سايه شکوفایی عمران و آبادانی، با درود، همراهی و حمایت مسئولین استان و شهرستان و به منصه ظهور رسید.
امید داریم که بتوانیم با این پشتیبانی ها و همراهی های شهروندان گرامی در سال جدید طرحهای عمرانی و خدماتی دیگری به بهره برداری برسانیم.
خداوند را سپاس می گوئیم برای سالی که گذشت و از او یاری و مدد می جوئیم برای سالی که خواهد آمد و با ارج نهادن و سپاس از همکاری و همراهی همه عزیزان در سال 1392 فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را خدمت خانواده های معظم و معزز شهداء و مردم فهیم، قدرشناس و شهید پرور شهرستان اهواز، مسئولین اجرائی شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان اهواز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همگان سالی پربار و سرشار از موفقیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) آرزومندم.
باشد که در شروع بهار دلهایمان آکنده از عطر محبت و دوستی گردد.
امید است که این شورا در سال جدید، با استعانت از پشتیانی و حمایت‌های بی‌دریغ شما مردم، در عینیت بخشی به آمال و اهداف به حق‌تان نیست ـ موفق و کامکار گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار