شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
همزمان با آغاز سال نو و انتصاب سرپرست جدید دانشگاه:
در طلیعه شروع سال نو ، قسمت‌هایی از زمین های دانشگاه در صبح روز 27/12/92 مورد تعرض قرار گرفت.
  
شوشان : در طلیعه شروع سال نو و انتصاب سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز ،  قسمت‌هایی از زمین های دانشگاه در صبح روز 27/12/92 مورد تعرض قرار گرفت.  ورود و تصرف غیرقانونی به زمین های دانشگاه با بولدوزر و تخریب دیوار دانشگاه، البته مسبوق به سابقه است ولی تکرار آن، در برهه‌ هایی خاص، از جمله همزمانی با تغییرات مدیریتی در دانشگاه، می‌تواند سؤال برانگیز باشد. 
پرسش مهمی که همواره برای کلیه دانشگاهیان مطرح بوده این است که چرا فقط در این استان،  با مراکز علمی و دانشگاهی  چنین رفتاری می‌شود؟ چرا  مکانی که باید در خدمت فرهنگ و تربیت علمی و تخصصی دانشجویان این منطقه باشد؛ هر چند سال، مورد بی مهری  قرار می-گیرد؟ چرا دستگاه قضایی و دیگر مسئولان بلند پایه استان، برای جلوگیری از تکرار تعرض به زمین¬های دانشگاه، راهکاری اساسی و چاره‌ای قانونی پیش‌بینی نمی‌کنند؟ چرا در هشت سال گذشته، که همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی کشور و استان، از هماهنگی خوبی برخوردار بودند، مسئولان وقت دانشگاه نتوانستند از فرصت بهره برداری کنند و این مشکل را با سر انگشت تدبیر حل کنند؟
دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز، اعم از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، ضمن ابراز نگرانی نسبت به این گونه اتفاقات، از کلیه مسئولان امر، می خواهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، راهکار و راه حل هایی را برای مصالحه میان طرفین  پیش‌بینی و اجرا نمایند. 
دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
comment
0
2
comment یعنی چی؟ به چه علتی؟ چه کسی این کار را کرده؟
خبرتان مفهوم نیست.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
comment
1
2
comment وای تجاوز به حریم دانشگاه اعلام جنگ با علم و دانش است وگرنه هیچ احدی در زمانی که وقف کردن یک ارزش است جرات چنین کاری را ندارد.حتما آدمش پارتی داشته
comment
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
comment
0
1
comment سلام . دوستان هشیار باشید . این اخبار و امثالهم باعث کند شدن روند رو به بهبود مشکلات دانشگاه نشود . این اقدام تحت پیگیری است . بی اندازه نسبت به مشکلات دانشگاه بی اهمیت است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
comment
3
1
comment تعرض یعنی چی؟میشه کمی درباره این واژه بیشتر توضیح بدید؟شاید دانشگاه تعرض کرده باشه کی میدونه؟ دانشگاه هم یه سازمانه که سال های ساله دست گذاشته روی کل مسیر گلستان بدون اینکه کار خاصی در توسعه و یا زیباسازی محل انجام بده!
comment
مهدی
|
Canada
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
comment
0
2
comment حراست دانشگاه به زمین و زمان و دانشجو و استاد و ....ایراد میگیره ولی بلد نیست از حریم دانشگاه محافظت کنه؟؟!!!
به کجا چنین شتابان...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
comment
0
0
comment حتما شما دستتون توی یه کاسه است وگرنه چرا همه پیام ها را منتشر نمی کنید؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
comment
0
1
comment چرا باید از طرف فردی که در آن سوی دنیا از بین رفته بعد از سی واندی سال یک مدعی بیاید و اعلام مالکیت بخشی از املاک دانشگاه را بنماید دانشگاهی که بزرگترین دانشگاه در جنوب غرب کشور است ودر تمامی مراحل انقلاب چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب وچه در زمان پیروزی انقلاب وچه در دوران دفاع مقدس و دوران باز سازی همیشه یکی از ارکان حمایت از کشور بوده بوسیله یک شخص [...]
این چنین مورد اهانت قرار گیرد
comment
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment جای تأسف بسیار است که در برخی استان ها صدها هکتار زمین به مراکز آموزش عالی اهدا می کنند و یا برخی دانشگاه ها (نظیر دانشگاه تهران) با خرید زمین ها و املاک مجاور، دانشگاه را توسعه می دهند در این استان و این دانشگاه که به نام شهید والامقام دکتر چمران مزین است و با سابقه بیش از 50 سال تأسیس(دومین دانشگاه کشور) و آبادانی، متأسفانه مدعیان و [...] پیدا می شوند که به لطف [...] احکام و اسنادی را تهیه و یا [...] می کنند که بر خلاف قانون [...] که " مالک اصلی زمین خداست و صاحب زمین کسی است که زمین را آباد می کند" به حریم آن تجاوز می کنند و در روز و ساعت بسیار خلوت ( ساعت 5 صبح روز 27 اسفند) به قصد تصرف بخشی از زمین های دانشگاه، دیوار آن را تخریب می نمایند. جا دارد مسئولین کشور، استان و دانشگاه بطور بسیار جدی با این [...] برخورد کنند و از دانشگاه و ساحت آن اعاده حیثیت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار