شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
جمعیت هلال احمر خوزستان، سپاه و سایر ارگان‌ها در محل این یادمان با یک بسیج عمومی تمام امکانات را برای رفاه حال حضار فراهم کردند.

اشک شوق زائران راهیان نور با دیدن سیمای نورانی مقام معظم رهبری
زائران راهیان نور در منطقه عملیاتی دارخوین با دیدن سیمای نورانی مقام معظم رهبری در این منطقه بهت‌زده شده و اشک شوق ریختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز با حضور در اجتماع پرشور و ده‌ها هزار نفری زائران مناطق عملیاتی به خیل عظیم جمعیت راهیان نور پیوستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در میان هزاران نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور در منطقه عمومی عملیات شکست حصر آبادان در شرق کارون، با مغتنم شمردن کاروان‌های راهیان نور و تاکید مجدد بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس تاکید کردند.

جمعیت حاضر در منطقه عملیاتی دارخوین که اطلاع دقیقی از میهمان کاروان‌های راهیان نور نداشتند با دیدن سیمای نورانی مقام معظم رهبری بهت‌زده شده و اشک شوق ریختند.

جمعیت فراوانی از پیر و جوان، زن و مرد به محض اینکه از حضور رهبر فرزانه انقلاب در منطقه عمومی عملیات شکست حصر آبادان در شرق کارون اطلاع یافتند خود را از سرتاسر استان با هر وسیله‌ای به این مکان رساندند و به دلیل خیل عظیم مردم تعداد زیادی از حضار نتوانستند در محل سخنرانی حاضر شوند.

حضار با سر دادن شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»،‌ «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «صلی علی محمد بوی خمینی آمد» بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

جمعیت هلال احمر خوزستان، سپاه و سایر ارگان‌ها در محل این یادمان با یک بسیج عمومی تمام امکانات را برای رفاه حال حضار فراهم کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار