شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
خدادادی با بیان اینکه 500 امداد گر و نجات‌گر در طول ایام نوروزی در اجرای طرح حضور دارند، افزود: 40 پایگاه و پست امدادی در سراسر استان برای رسیدگی به حوادث مختلف در محورهای مواصلاتی مستقر شده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون 49 عملیات امداد و نجات در خوزستان انجام شده است.

دکتر علی خدادادی ا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان از ابتدای طرح نوروزی، 49 عملیات امداد و نجات انجام داده که که 48 مورد آن تصادفات جاده‌ای و یک مورد عملیات کوهستانی بوده است.

وی با بیان اینکه 500 امداد گر و نجات‌گر در طول ایام نوروزی در اجرای طرح حضور دارند، افزود: 40 پایگاه و پست امدادی در سراسر استان برای رسیدگی به حوادث مختلف در محورهای مواصلاتی مستقر شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: حوادث جاده‌ای در این بازه زمانی 48 مورد بوده است که در این میان 156 نفر مصدوم شده، 52 نفر به بیمارستان منتقل شده و 35 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند. 

خدادادی با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های پایگاه امدادی هلال احمر، مراجعه حضوری مسافرین نوروزی به پایگاه‌های امداد و نجات است، افزود: دو هزار و 300 نفر به صورت درمان سرپایی و 23 نفر به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها انتقال داده شده‌اند. 

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، می‌توان به پوشش امدادی کاروان راهیان نور اشاره کرد که تاکنون به بیش از پنج هزار و 643 زائر سرزمین‌های جنوب خدمات امدادی سرپایی داده شده و 19 نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در خصوص اسکان اضطراری مسافران نوروزی اظهار کرد: بیش از 10 هزار نفر از مسافرین نوروزی در پایگاه‌های امدادی هلال احمر در خوزستان اسکان اضطراری شده‌اند. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار