اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
ريیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام 1007 مأموریت اورژانس در حوادث و سوانح رانندگی در هفته نخست تعطیلات نوروز خبر داد. 

دکتر اسداله موسوی - اظهار کرد: در ارزیابی شرایط تعطیلات نوروز، امسال نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی را در استان شاهد بودیم البته تنها حادثه بسیار دلخراشي که رخ داد مربوط به واژگونی اتوبوس راهیان نور بوده که امید است دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم. 

وی ادامه داد: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی اورژانس، ایستگاه های سلامت، درمانگاه های مستقر در یادمان ها و همچنین اکیپ های نظارتی بسیار خوب عمل کردند. امسال حمایت های خوبی هم از نظر مالی و هم لجستیکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به فوریت های پزشکی استان صورت گرفت. 

ريیس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان افزود: در این شرایط توانستیم بازدیدهای خود را افزایش دهیم و علاوه بر ارايه خدمات مطلوب به کاروان های راهیان نور، به مهمانان نوروزی نیز در استان خدمات خوبي را ارايه دهيم. امسال استان خوزستان و شهر اهواز مهمانان نوروزی بسیاری را پذیرا بودند. 

موسوی گفت: در نظر سنجی هایی که از مهمانان نوروزی شد، ارايه خدمات در سطح مطلوب ارزیابی شد ولی تنها موضوعی که مورد نقد این عزیزان قرار گرفت، تأخیری است که در برخی از ساعات شبانه روز برای رسیدن گروه امدادی به وجود می آمد که این تأخیر ناشی از ترافیک سنگینی است که در برخی ساعات ایجاد می شد. 

وی اظهار کرد: در هفته نخست تعطیلات نوروزی، در روز دوم فروردین ماه 69 مأموریت تصادفی، سوم فروردین ماه 108 مأموریت، چهارم فروردین ماه 103 مأموریت، پنجم فروردین ماه 84 مأموریت، ششم فروردین ماه 78 مأموریت، هفتم فروردین ماه 96 مأموریت و هشتم فروردین ماه 99 مأموریت توسط اورژانس خوزستان در تصادفات انجام شد. 

ريیس فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اساس آمار اورژانس استان در این مدت 12 نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که پنجم فروردین ماه با 6 نفر فوتی بیشترین آمار فوتی های تصادفات را داشته است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار