شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
آیت اله موسوی جزایری:
مردم شریف کشورمان با وجود تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز ، حرمت این ایام را به خوبی نگه داشتند و انتظار می رود تا پایان ایام فاطمیه دوم حق حضرت فاطمه زهرا (س) را نیز به شایستگی ادا کنند . البته هیچ محدودیتی در خصوص سفر و انجام صله رحم وجود ندارد لکن مردم عزیز باید شئونات را رعایت کنند و حرمت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه (س) را نگه دارند
حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در همایش وحدت مردم شهرک یاسر امیدیه حاضر و در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه این همایش در خصوص تقارن تعطیلات نوروز با ایام سوگواری حضرت زهرا(س)اظهار داشت:  مردم شریف کشورمان با وجود تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز ، حرمت این ایام را به خوبی نگه داشتند و انتظار می رود تا پایان ایام فاطمیه دوم حق حضرت فاطمه زهرا (س) را نیز به شایستگی ادا کنند .

حضرت آیت الله جزایری افزود:البته هیچ محدودیتی در خصوص سفر و انجام صله رحم وجود ندارد لکن مردم عزیز باید شئونات را رعایت کنند  و حرمت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه (س) را نگه دارند.

امام جمعه اهواز در خصوص برگزاری همایش وحدت و حضور در جمع اهالی شهرک یاسر امیدیه اظهار داشت : واقعا همایش خوبی بود و من جا دارد از امام جمعه شهرستان سپاسگزاری کنم و یک جمله هم در اینجا خطاب به مردم امیدیه و بالاخص اهالی شهرک یاسر ایراد کنم که حقیقتا شهرک یاسر حجت را بر همه ما تمام کرد چرا که با وجود مشکلات و کمبودها مردم این منطقه با صبر و استقامت پای نظامشان هستند و در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده اند و مدافع حریم ولایت هستند .

گفتنی است حضرت آیت الله موسوی جزایری قبل از این با ورود به یادمان شهدای شهرستان امیدیه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کردند و از غرفه های مختلف این یادمان بازدید به عمل آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار