اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
دیدار نوروزی مدیران معاونت هنری با علی جنتی؛
جنتی علی مرادخانی، معاون امور هنری به همراه مدیران مجموعه معاونت، دیروز شنبه 9 فروردین با علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سینماپرس، علی مرادخانی در این دیدار نوروزی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های مورد نظر مدیران هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی برای سال جدید، بر توجه هرچه بیش‌تر به نام‌گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری و مبحث دیپلماسی فرهنگی تاکید کرد.

برنامه‌ریزی برای اعزام گروه‌های موسیقی به کشورهای اروپایی و آسیایی، برقراری ارتباط با مسئولان فرهنگی کشورهای مختلف برای اجرای آثار گروه‌های تئاتر ایرانی در آن کشورها و حضور هنرمندان آن‌ها در جشنواره‌های ایران و حضور فعال هنرمندان تجسمی در حراجی‌های معتبر جهان از جمله برنامه‌های مطرح شده در این دیدار بود. در این دیدار نوروزی همچنین به بخشی از برنامه‌های مورد نظر معاونت امور هنری برای حرکت در جهت برنامه کلان فرهنگی دولت در خصوص اقتصاد هنر و دیپلماسی فرهنگی اشاره شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از شنیدن بخشی از برنامه‌های مدیران معاونت هنری، برقراری ارتباط موثر با سفیران کشورهای حاضر در ایران را بسیار مهم دانست.

علی جنتی دعوت از سفیران کشورهای مختلف برای حضور در برنامه‌های گوناگون فرهنگی را یکی از راه‌هایی دانست که زمینه‌ساز ارتباط بیش‌تر اهالی فرهنگ و هنر ایران با مدیران و هنرمندان دیگر کشورهای جهان خواهد شد. او همچنین گسترش دیپلماسی فرهنگی با نهادهای مرتبط و رایزنان فرهنگی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را یکی از راه‌های اثرگذار در جهت استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت عنوان کرد و خواستار برقراری ارتباط مسئولان با این مراکز شد.

مجید ملانوروزی (مدیرکل هنرهای تجسمی)، پیروز ارجمند (مدیرکل دفتر موسیقی)، حسین طاهری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، محمدتقی شریفی قادری (مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری)، حمید قبادی (مدیر کارگروه سامان‌دهی مد و لباس)، سیدعباس عظیمی (مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت)، مهدی افضلی (مدیر موسسه توسعه هنرهای معاصر)، اکبر تشکری‌نیا (مشاور معاون امور هنری)، سیدعباس سجادی (مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران)، محمد خوشرو (مشاور معاون وزیر)، ندا انتظامی (مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری)، حسن عرب‌سرخی (مدیر حراست معاونت هنری) از جمله مدیرانی بودند که مرادخانی را در این دیدار همراهی کردند./


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار