اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح‌ ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از مسافران، ازخدمات پست های ثابت و سیار این جمعیت در این استان بهره مند شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح‌ ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از مسافران، ازخدمات پست های ثابت و سیار  این جمعیت در این استان بهره مند شده اند.

دکتر علی خدادادی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد بیش از  40 هزار نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده ، 69 هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شده‌اند و بیش از 58 هزار نفر از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در طرح راهنمای مسافرین نوروزی تا کنون، یک هزار نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مشارکت داشته اند که 700 نفر در پست های ثابت، سیار و طرح سحاب به ارائه خدمت به مسافرین پرداخته اند.

وی به توزیع 286 هزار عدد نقشه ایران، استان و شهرستان ها در بین مسافرین اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون قلم از انواع اقلام فرهنگی، امدادی از قبیل کتابچه، دعای سفر و برشورهای آمورشی نیز در بین مراجعه کنندگان به پایگاه های راهنمای مسافران نوروزی توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار