اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
براي ديدار فولاد و استقلال؛
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: در سه مسیر سطح شهر، از ساعت 14 در قالب 120 دستگاه ميني‌بوس و اتوبوس آماده خدمات‌رسانی به تماشاگران ديدار فولاد و استقلال هستیم.
 
محمد رستم‌منش ظهار کرد: خدمات‌رسانی از ساعت 14 امروز آغاز می‌شود و به همین منظور نزدیک به 80 دستگاه مینی‌بوس و 40 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
 
وی بیان کرد: مینی‌بوس و اتوبوس‌ها در سه مسير میدان شهید بندر (چهارشير)، فلکه سوم کیانپارس و میدان بسیج (ساعت) جهت رساندن تماشاگران به ورزشگاه غدیر اهواز مستقر شده‌اند. این خدمات‌رسانی پس از پايان بازي نيز از درب ورزشگاه به سه مسير ذكر شده انجام خواهد شد.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در ادامه عنوان کرد: همان طور که قبلا گفته‌ام ما وظیفه‌ای در این زمینه نداریم و اولویت خدمات‌رساني ما به مردم شهر است. در زمینه خدمات‌رسانی جهت بازی‌های فوتبال باید تمام سازمان‌ها کمک کنند. ما این خدمات‌رسانی را در حالي انجام مي‌دهيم كه وظيفه ما نيست.
 
وی گفت: در حال حاضر تمام بار روی دوش سازمان اتوبوسرانی است و خود باشگاه فولاد هم چه در بازي‌های آسیایی و چه لیگ، همکاری‌اي با ما نداشته است. آن‌ها باید با ما قرارداد منعقد کنند. به هر حال انتظار داریم باشگاه فولاد و سازمان‌های دیگر در این زمینه با ما همكاري كنند.
 
رستم‌منش خاطر نشان کرد: بازی‌های آسیایی همت ملی را می‌طلبد و همه باید به يكديگر کمک کنند، چرا که تیم فولاد آبروی کشور و استان است.
 
به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي فولادخوزستان و استقلال تهران از هفته بيست‌ونهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي‌شود.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار