اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۹

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: شوری آب آبادان باعث شده کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی دلسرد شوند و رغبتی برای تولید در سال ملی ندارند.

عبدالله کعبی با بیان اینکه برای استفاده از سدهای موجود در کشور باید مطالعه مناسبی انجام شود، افزود: با ساخت و بهره برداری از یک سد در یک منطقه، ما شاهد رفاه و آبادانی در آن منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین منافع ساخت سد در ایران جلوگیری از هدر رفتن منابع گسترده آبی است و این در حالی  است که وضعیت شوری آبادان هم اکنون اورژانسی است.

وی ادامه داد: مسئولان شهری باید در راستای آبادانی این شهرستان بیش از پیش تلاش کنند زیرا مردم این منطقه سالهای سال زندگی خود را در راه دفاع از نظام گذرانده اند و امروز باید روی خوشی و آرامش را ببینند.

کعبی افزود: وجود سرشاخه های شور در این استان موجب می شود که آب به هنگام عبور از روی این بسترها، شور شود و تنها راهکاری که می تواند سروسامانی به این وضعیت دهد این است که سدهای این حوزه انتخابیه هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

نماینده  آبادان تصریح کرد: توسعه صنعت کشاورزی شهر آبادان در گرو احداث سدهای این منطقه است زیرا توسعه صنعت کشاورزی علاوه بر دارآمدزایی و محرومیت زدایی می تواند نرخ بیکاری را نیز در استان کاهش دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه جمعیت جوان کشور می تواند فرصت مناسبی برای رشد و توسعه باشد، یادآورشد: جمعیت جوان کشور نیازمند اشتغال پایدار بوده و یکی از زمینه های اصلی فراهم سازی اشتغال، توجه به حوزه صنعت کشاورزی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار