شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
مدیرعامل هلال احمرخوزستان
در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی به بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر نوروزی خدمات سفر ارايه شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی به بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر نوروزی خدمات سفر ارايه شد.
 
دکتر علی خدادادی اظهاركرد: این طرح همزمان در سراسر کشور از ۲۷ اسفندماه سال گذشته شروع شد و تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه یافت.
 
وی افزود: در اجرای این طرح 40 پست ایمنی و سلامت به صورت ثابت و 13 پست به صورت سیار در قالب طرح ملی سحاب در سطح شهرستان های مختلف استان در طول طرح نوروزی استقرار یافتند که از این تعداد 22پست به صورت ۱۲ ساعته و 24 پست نیز به صورت ۲۴ ساعته به مسافران نوروزی در این مدت خدمات ارايه کردند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در سطح استان در اجرای طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی حدود یک هزار نفر به کارگیری شدند که با احتساب عوامل پشتیبانی به بیش از یک هزار صد نفر رسید.
 
خدادادي هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی، تامین سفر ایمن با فراهم شدن امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران، مشارکت حداکثری اعضا در فعالیت های بشردوستانه و امدادی، ارتقای سطح آگاهی مسافران نوروزی، ارتقای خدمات امدادی و افزایش توانمندی و ظرفیت های جمعیت هلال احمر عنوان کرد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی، بیش از  55 هزار نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده، 94 هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند و بیش از 76 هزار نفر از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کردند.
 
خدادادي همچنين به توزیع 402 هزار عدد نقشه ایران، استان و شهرستان ها در طول اين طرح اشاره كرد و افزود: همچنين در اين طرح 903 هزار بروشور ایمنی، بهداشتی، سلامت و راهنمایی در بین مسافرین و بیش از 500 هزار قلم از انواع اقلام فرهنگی، امدادی از قبیل کتابچه، دعای سفر و هدایای آموزشی ـ امدادی نیز در بین مراجعه کنندگان به پایگاه های راهنمای مسافران نوروزی توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار