اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز و اولین جلسه در سال جاری عصر امروز با حضور شهردار اهواز، ‌معاونان شهرداری، روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق در ساختمان شورا برگزار شد.

در این جلسه سید جواد رضوی، عضو شورای شهر اهواز به دلیل فوت والده گرامی غیبت داشت.

در ابتدا رامی علاسوند، رئیس شورای شهر اهواز ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: 12 فروردین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است هر چند که خیلی از آن یاد نمی‌شود و بیشتر به 22 بهمن توجه می‌شود.

وی ضمن تشکر از عملکرد شهرداری اهواز در ایام نوروز بیان کرد: در ایامی که همه به دنبال گشت و گذار و تفریح بودند پرسنل شهرداری اهواز در جهت کسب رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی تلاش کردند.

در ادامه جلسه نامه فرمانداری اهواز در خصوص مصوبه شورای شهر در رابطه با افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس قرائت شد و در این نامه آمده است؛ با استناد به بخش نامه معاون اجرایی ریاست جمهوری در دولت سابق هر گونه افزایش قیمت تا قبل از راه اندازی فاز دوم هدفمندی یارانه متوقف شود به همین دلیل این اجرایی شدن این دو مصوبه تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست.

موسی ممبینی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اهواز در اعتراض به این نامه اظهار کرد: ملاک نرخنامه تاکسی‌ها که در حال حاضر لحاظ می‌شود بر اساس مستندات دو سال گذشته است در حالی که قیمت قطعات خودرو و سایر ملزومات رانندگان تاکسی روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: هیچ چیز در ایران برمبنای سال 91 خرید و فروش نمی‌شود و اولین اعمال افزایش قیمت در سال 93 توسط دولت صورت گرفته است و حال اعمال افزایش کرایه تاکسی‌ها بعد از فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجحاف در حق تاکسی داران است.

محمد رستم منش مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز نیز در این خصوص اظهار کرد: افزایش نرخ در تهران به تصویب رسیده است و در حال حاضر اجرا می‌شود و با توجه به اینکه ناوگان اتوبوسرانی شهر اهواز فرسوده است ما در این زمان نیازمند تقویت کردن خطوط اتوبوسرانی هستیم.

وی همچنین با اشاره به وارد آمدن خسارات به تعدادی از اتوبوس‌های شرکت واحد پس از بازی فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران گفت: قیمیت خرید هر یک قطعه شیشه شکسته 850 هزار تومان است در حالی که هیچ سازمان و ارگانی در این خصوص با سازمان اتوبوسرانی همکاری نمی‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: با توجه به مقایسه قیمت یک اتوبوس و کرایه، بخش خصوصی جرات ورود به این حوزه را برای سرمایه گذاری ندارد.

علاسوند در این خصوص گفت: ‌این مصوبه برای ما وجه قانونی دارد و اجرایی خواهد شد.

در ادامه جلسه اعضای شورای شهر اهواز از حضور شهردار اهواز در جلسه استفاده کرده و مراتب تشکر خود را بابت خدماتی که در ایام نوروز ارائه داد بیان کردند.

علی ناصری در این خصوص گفت: بدون هیچ گونه تملق و چاپلوسی به شهردار اهواز می‌گویم «خدا قوت»، شما توانستید در ایام نوروز مراتب رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی را جلب کنید.

سپس جانعلی خورشیدی، عضو دیگر شورای شهر اهواز عنوان کرد: شهرداری اهواز در استقبال از سال نو بسیار موفق عمل کرد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

زیبا صالح‌پور همچنین گفت: در هنگام انتقاد از شهردار اهواز، عملکرد وی و مقایسه اهواز با کلانشهرهای دیگر باید ببینیم اهواز در گذشته چه شرایطی داشته و در دوره مدیریت سید خلف موسوی چه تغییراتی کرده است.

وی ادامه داد: در اهواز نسبت به گذشته تحولات بسیاری ایجاد شده است و در گفت‌و‌گوهایی که با شهروندان و میهمانان نوروزی داشتم آن‌ها احساس رضایت خود را به ما منتقل کردند

آذر زمانپور، یکی دیگر از اعضای شورای شهر اهواز ضمن تقدیر از شهردار اهواز اظهار کرد: ما به مدیران جهاد نیاز داریم که در خدمت به مردم خستگی ناپذر سر از پا نشناسند و این مدیریت جهادی در ایام نوروز در شهرداری اهواز دیده شد.

حجت مظفری نیز در این خصوص گفت: اقداماتی که در شهرداری اهواز در خصوص فضای سبز، زیبا سازی و نور‌پردازی صورت گرفت در 20 سال گذشته کم سابقه بود که جای تقدیر و تشکر دارد

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
0
comment جناب [...] معنی قدر دانی وتشکر را فهمیدم
درخصوص فضای سبز از اقای مهندس پویا مدیر عامل سازمان خوب تشکر کردی
دربحث زیباسازی از اقای شهنی مدیر عامل سازمان هم خوب قدر دانی نمودی
البته برای عوض کرد انها و اوردن ادمهای بی تجربه و جایگزین نمودید بجای انها به شما حق میدهم
بقول خودت در بیست سال گذشته بی سابقه بوده واین خوبی نیست
بی خیال
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
comment
0
0
comment شهردار در اقدامات اخیر از هر نظر ضعیف کار کرده و در دوران کتانباف عملکرد بهتری داشته
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
comment
0
0
comment آقای پویا چه تجربه ای در کار شهرداری داشت؟ ایشان که از آبفا آمده بود!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
comment
0
0
comment [...] رو هم باید از سید خلف یاد گرفت. انتظار میره از این باب هم ازش تشکر کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار