شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش دزفول نیوز ، مهندس عباس پاپی زاده منتخب مردم دزفول برای تصدی پست وکالت این شهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در اولین روز پس از کسب رأی اعتماد مردم در محل دفتر امام جمعه دزفول، با “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” دیدار کردند.

“امام جمعه دزفول” در این دیدار با بیان تبریک به پاپی‌زاده و خیر مقدم به ایشان گفت: شما نماینده همه مردم دزفول هستید چه کسانی که به شما رأی داده و چه آنهایی که به کاندید رقیب و یا افرادی که رأی نداده‌اند می‌باشید به مانند هر مسئول شهری دیگر که می‌بایست همت خود برای خدمت به تمام مردم معطوف دارد، امیدوارم بتوانید با تکیه بر نیروی جوانی خود و استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان و تکیه بر وحدت و همدلی مدیران و مردم، گام‌هایی موثر برای احقاق حقوق این مردم شریف و نجیب بردارید.

“مهندس عباس پاپی‌زاده” نیز هدف از این دیدار را بیان ارادت خانوادگی خود به مقام شامخ روحانیت برشمرد و بیان داشت: بنده، زاده خانواده‌ای کشاورز و از متن مردم می‌باشم که در تمام زندگی سعیم بر آن بوده از مسیر امام شهدا و ولایت فقیه خارج نشوم.

منتخب مردم دزفول در دوره نهم مجلس شورای اسلامی؛ در پایان سخن افزود: بنده جهت موفقیت بیشتر در ارائه خدمت حتماً نیاز ویژه به مشورت و تجربه بزرگان از جمله امامت جمعه دارم.

در این دیدار حجت الاسلام ”ابوهلال” دادستان شهرستان دزفول و تعدادی از مشاورین امام جمعه دزفول حضور داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول در پایان، یک نسخه از کتاب “مجد دین” که بیان سیره زندگی و شیوه مردم داری و برخی خاطرات آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفول – امام جمعه فقید دزفول و نماینده حضرت امام خمینی(ره) – می‌باشد را به ایشان اهدا نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار