شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
با حضورمعاون هنری اداره کل ارشاد خوزستان:
جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاون فرماندار و خبر نگار ایلنا در دفتر فرماندار هندیجان برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند کارهای فرهنگی و حوزه های نرم افزاری را انجام بدهند و بدانند کارهای فرهنگی متعلق به آنهاست ،ما امسال چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس را به نحو احسن برگزار خواهیم کرد و به همت همه مسئولین بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،استانداری خوزستان،فرمانداری هندیجان و شهرستان هایی که مرز آبی با خلیج فارس دارند نیاز داریم در این کنگره شرکت کنند و به ما یاری رسانند .

در این جلسه عبدالحسن دریایی معاون فرماندار با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاش های زیادی در برگزاری کنگره ملی شعر خلیج فارس در این سالها صورت گرفته که ما از همه عزیزان بخصوص سید عارف مهدوی نیا رئیس سابق تقدیر و تشکرمی نماییم.

دریایی در ادامه گفت:شهرستان هندیجان هیچگونه امکاناتی ندارد که بتوان به نحو احسن کنگره شعر خلیج فارس که در سطح ملی است برگزار کنیم اما این پتانسیل در وجود جوانان و هنرمندان این شهرستان نهفته است و اگر مسئولین ملی و استانی نگاه ویژه ای به هندیجان داشته باشند می توان کنگره های را سطح بین المللی هم برگزار کنیم و فرهنگ غنی ایران اسلامی را بخصوص فرهنگ زیبای خلیج همیشه فارس را که در اعماق وجودمان ریشه دارد به دنیا بشناسانیم ،اگر قرار است همانند سالهای گذشته از شهرستان های اطراف کمکهایی اخذ شود ما در شهرستان نمی توانیم به شکل احسن کمکهایی را جذب کنیم و خواهشمندیم مسئولین ملی و استانی در این زمینه با شهرستانهای اطراف هماهنگی های لازم را صورت دهند تا مشکل مالی ما حل شود.

معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: در دوران قبل انجمن های شعر و دیگر انجمن ها فعال نبودندو باید اداره ارشاد دیگر انجمن ها را به صورت یکنواخت فعال کند ما امیدواریم در دوران مدیریت جدید این مشکل برطرف و همه انجمن ها در کنار هم در خدمت فرهنگ شهرستان تلاش کنند.

دریایی تأکید کرد:ما جهت برگزاری هر چه با شکوه تر چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس همه ارگانها و ادارات را بسیج می کنیم ما دربرگزاری کنگره به نحو احسن پیگیر هستیم و انتظارداریم اداره کل ارشاد استان و دیگر نهادهای استان خوزستان در این امر مهم به ما یاری رسانند.

دریایی بیان داشت: شهرستان هندیجان و اسکله بحرکان نه فقط صیادی و تجاری است بلکه ما می توانیم کارهای فرهنگی را انجام بدهیم و از ورود خرده فرهنگ های بیهوده به فرهنگ غنی ایران اسلامی جلو گیری کنیم و به دوست گرامی حسین پور دوستعلی تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در مأموریت جدید خود موفق و سر بلند باشد و از زحمات مدیر قبلی سید عارف مهدی نیا تشکر و قدردانی می کنیم .

در پایان توسط معاون اداره کل ارشاد و معاون فرماندار حکم مسئولیت حسین پوردوستعلی ابلاغ و معارفه شد و از زحمات مهدی نیا تقدیر تشکر شد اما در این جلسه مهدی نیا غایب بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار