اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
جلیل زبیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید حیاتی فرمانداری ماهشهر برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از تمام استعداد و ظرفیت خود برای تأمین امنیت پایدار در ایام نوروز استفاده کرد.
وی افزود: در این مدت دستاوردهای بسیار خوبی نیز با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان به دست آمد و امنیت بسیار خوبی نیز برای شهروندان و مهمانان نوروزی فراهم شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در این مدت پلیس این شهرستان موفق به کشف 74 مورد سرقت، دستگیری 89 سارق، 31 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و 3 هزار و 640 لیتر گازوئیل قاچاق شد.
زبیدی خاطرنشان کرد: در همین مدت 20 فقره سرقت منزل، 18 فقره سرقت موتورسیکلت، سه فقره کیف‌قاپی، پنج قبضه اسلحه و 350 حلقه لوح فشرده غیر مجاز توسط مأموران انتظامی شهرستان بندر ماهشهر کشف شد.
وی یادآور شد: در ایام نوروز برای برخورد با سلب کنندگان آسایش شهروندان و مهمانان نوروزی، 127 دستگاه خودرو و 666 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
این مقام مسئول اذعان داشت: در بحث تخلفات رانندگی نیز، برای رانندگان متخلف 2 هزار و 359 برگ جریمه صادر شده است.
زبیدی در ادامه با بیان اهمیت تأمین امنیت روانی، متذکر شد: پلیس شهرستان بندر ماهشهر نیز در بحث امنیت روانی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در این ارتباط تعامل بسیار خوبی با ادارات و دستگاه‌های دخیل در امنیت وجود دارد.
وی تأکید کرد: برای تأمین امنیت پایدار نیاز به همکاری و تعامل همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات است و مردم نیز در این رابطه نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار