شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
روابط عمومی شهرداری منطقه چهار
به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار جهت تجلیل و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا از چند تن از خانواده معظم شهدا دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار: به مناسبت آغاز بهار93 و ایام نوروز حجت السلام والمسلمین سواری، حاج علی ناصری، دکتر شیرمردی، محمدرضا فکوریان سرپرست شهرداری منطقه چهار و موسی خنافره معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به همراه هیئت همراه در منازل شهیدان سعید باورساد، حسن سلامات و ابراهیم کیماسی حضور یافتند و با شهدا و آرمانهای والای آنها تجدید بیعت نمودند. در این دیدار سردار حاج علی ناصری با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی و صبر و شیکبایی خانواده شهدا خاطراتی را بیان کردند. حجت الاسلام سواری نیز در بیاناتی در رابطه با ارزش دفاع مقدس در منزل خانواده شهدا گفتند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست و وظیفه همه ما این است که حرمت و جایگاه خانواده شهدا را حفظ نمائیم. دکتر شیرمردی نیز افزودند: حضور در منزل خانواده شهدا را یک ارزش و یک فرهنگ میدانیم و برخود تکلیف میدانیم که در منزل شهدا حضور پیدا کنیم. مهندس فکوریان گفت: ارزش و منزلت شهید بالاتر از آن است که ما آنها را در زمین قرار دهیم و در آسمانها والاترین ارزشها را دارست و ما باید به فکر دنیا و آخرت خودمان باشیم. خنافره معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: یاد شهدا بهانه ای است که ما راه و روش و سیره ائمه و پیامبران را فراموش نکنیم و آنها را در مسیر زندگی خود قرار دهیم و در زندگی خود کسانی هستند که بدون هیچ گونه ادعایی رفتند و شهید شدند و وطنمان را حفظ کردند. حفظ وطن جزء واجبات هر مسلمانی است و آنها استوار ماندند که ما بمانیم و کشور را به تعالی برسانیم. و در پایان نیز اعضای محترم شورا با دلجویی از خانواده محترم شهدا آنها را اساس زندگی دنیوی خود می دانستند و از ایشان برای نشان دادن راه و استقامت در کار و تلاش خواستار دعای خیر تا پایان سال شدند. قابل ذکر می باشد که  شهید سعید باورساد متولد شهرستان مسجدسلیمان به صورت پاسدار وظیفه در تاریخ شهادت 2/5/66 در جزیره مینو به درجه رفیع شهادت نائل گردید. شهید حسن سلامات متولد 41 محل تولد اهواز و آخرین مسئولیت در جبهه مخابرات بود که با سردار شهید علی هاشمی و شهید حمید رمضانی در جزیره مجنون در تاریخ 4/4/67 به شهادت رسید و پیکر ایشان در سال 78 به میهن بازگشت. شهید ابراهیم کیماسی تاریخ تولد 44 محل تولد اهواز اعزامی از مسجد زین العابدین شیخ بهاء گردان نور در تاریخ 10/2/61 به درجه رفیع شهادت نائل گردید و قسمتی از وصیت نامه این شهید این است که تمام نیتها و اعمالتان برای رضای خداوند باشد. امیدوارم حتمأ در مراسمات مذهبی شرکت کنید خصوصأ در دعای کمیل و از ولایت فقیه حمایت کنید.
در پایان هر کدام از دیدارها، هدایایی به رسم یادبود از طرف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار به خانواده شهدا اهداء شد.
 Show message history

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سجاد کیماسی
|
United States
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
comment
0
1
comment سلام علیکم.ان شاءالله مسئولین در انجام وظایف خود همچون شهدا عمل کنند و الگوهایی همچون شهید کیماسی ها و باکری ها و همت٬برای خود برگزینند .ممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار