اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
استاندار خوزستان:
در طول جاده های استان کمبود 14 هزار تابلو راهنمایی و رانندگی وجود دارد.
استاندار خوزستان از کمبود 14 هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در جاده های استان خبر داد. عبدالحسن مقتدایی امروز در گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمین ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان با اشاره به مشکلات ایمنی جاده های استان گفت: در طول جاده های استان کمبود 14 هزار تابلو راهنمایی و رانندگی وجود دارد.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت سرویس دهی جایگاه های سوخت در جاده های استان اظهار کرد: بازدید و نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت که موظف به خدمات رسانی صحیح به مصرف کنندگان هستند ضروری است.

مقتدایی وضعیت پایانه های استان را نیز نامناسب توصیف کرد و گفت: مناسب سازی ترمینال ها پیش شرط تامین ایمنی و کاهش خطر در جاده هاست و باید به محل تامین آرامش راننده و مسافر تبدیل شوند. وضعیت این ترمینال ها بیانگر نحوه مدیریت فرمانداران و شهرداران استان است.

وی همچنین از نحوه رفتار با مسافران در فرودگاه های استان انتقاد کرد و گفت: خدمات و سرویس دهی خوبی به مسافران ارائه نمی شود و ظرفیت فرهنگی لازم برای احترام به مسافر نیست.  به طور مثال به جای نصب سیستم ایکس وی وسایل مسافران به شیوه بسیار نامطلوبی بازرسی می شود.

معرفی فرهنگ مشترک برای خوزستان

استاندار خوزستان  مجددا معرفی یک فرهنگ مشترک و تعاملی برای استان را خواستار شد و گفت: فرهنگ «نخل و نفت» که در گذشته در استان حاکم بوده با وقوع انقلاب و جنگ و دوره بازسازی دستخوش تعامل و تعارض هایی شده است.

به گفته وی، ما در یک سردرگمی فرهنگی به سر می بریم و جای فرهنگ مشترک در استان خالی است که کارشناسان و اهل فن باید بیایند و نسخه بپیچند.

وی با اشاره به اینکه در مرزها فرهنگ دفاع مقدس، در ماهشهر فرهنگ صنعتی و در شمال استان فرهنگ کشاورزی حاکم است، تاکید کرد: برای تحقق توسعه، بسیاری از ارزش های اقوام و طوایف باید کنار گذاشته شود.

تداوم خدمات سفر در طول سال

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین با اشاره به سفرهای کاروان های راهیان نور گفت: تحمل این جماعت عظیم هزینه ای است که ما باید به دلیل سکونت در این منطقه جغرافیایی و شهرت به مهمان نوازی بپردازیم.

وی خوزستان را جزو امن ترین استان های کشور عنوان کرد و افزود: خدمات ستاد سفر باید در تمام سال استمرار یابد.

مقتدایی اظهار کرد: اعتقاد دارم که با شرایط موجود می شود خدمات بهتری به مردم ارائه کرد و فرهنگ خدمات رسانی به مردم، پاکیزگی شهرها و تامین امنیت نه فقط در نوروز بلکه در تمام سال باید نهادینه شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
comment
0
0
comment یکی از عاملهای مهم مشخص شد سهل انگاری از ناحیه کدام ارگان یا نهاد می باشد .
comment
ایرانی دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment جناب آقای استاندار همانطور که میفرمایید وضعیت ترمینالهای مسافربری در سطح استان بسیار فاجعه بار است در شهرهای کوچک اصلا" قابل تحمل نیست و هیچ نظارتی از سوی دستگاههای ذیربط انجام نمیشود فقط برای فرار از مسئولیت یکسری چک لیست تهیه و گزارش کذب و دروغ تهیه و بولتن های دروغی تهیه و به مراجع بالاتر ارسال میشود شهرداریها و بهداشت و پایانه ها اصلا" و به هیچ عنوان نظارت ندارند.
در پمپ بنزینهای سراسر استان اصول بهداشتی بسیار نگران کننده است
در بخش سوخت نیز جایگاه داران
در تانک های نگهدارنده سوخت اعم از گازوئیل و بنزین براساس هر چند لیتر مواد سوختی مقداری آب در تانکهای سوخت مخلوط مینمایند به نظر شما چرا باکهای بنزین خودروها اینقدر دارای زنگ زدگی و پوسیدگی میشود متاسفانه شرکت پخش فراورده های نفتی اصلا" توجهی به این موضوع ندارد و نظارت فقط در حد سرکشی و خوردن نوشابه و ...
در بخش تابلوها همانطور که شما گفتید علاوه بر راههای اصلی کشور در شهرها اگر مسافر غریبه ای بخواهد مثلا از شهر اهواز به آبادان یا خرمشهر برود باید از 10 نفر سوال کند تا از توی شهر به خارج شهر جابجا شود البته با کلی سردرگمی و درشهرهای دیگر هم همینطور است.
ورودیهای شهر اهواز به عنوان یک کلانشهر در بخش زیبا سازی بسیار تاسف بار است و بسیار صحنه های زشت و زننده دیده میشود وای به حال شهرهای دیگر.
فروش بنزین بصورت ظرف در کنار جاده ها و درون شهر و خیابانها , در هیچ خراب شده ای دیده نمیشود اما درشهر اهواز ....
به قول شما شهر نفت و نخل , آنقدر از درخت نخل و درختهای به قول دوستان درخت خاری( خاردار) نمیدانم اسم فرنگی آن چیست , اینقدر غیر اصولی کاشته شده که هیچ درخت ثمردار یا میوه دار که درختان فراوانی میتوان نام برد استفاده نمیشود و..
کلی بحث وجود دارد اما کاش کمی از این فرمایشات شما جدی گرفته شود و مورد رسیدگی قرار گیرد
به نظر حقیر به عنوان یک شهروند بهتر است یک سایت توسط شما طراحی شود تا همشهریان و هم استانی ها بتوانند مشکلات شهر خود را در آن سایت مطرح و بتوان از اطلاعات مفید و پیشنهادهای ارزنده مردم شریف و نخبگان همان شهر استفاده نمود بنده اطمینان دارم با استفاده از نقطه نظرات مردم میتوان مشکلات شهری و اصولی شهرها را آباد و حل نمود .بسیاری از مشکلات را مسئولین یا نمی بینند و یا اگر می بینند توجه نمیکنند .
اگر این کار بشود حرکت بسیار خوبی خواهد شد .با تشکر
comment
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
comment
0
0
comment این فرمایش استاندار مرا به یاد ضرب المثل معروف آفتابه و لگن هفت دست شام ونهار هیچی می اندازد، به استاندار محترم بفرمایید به فکر زیر ساختها باشد نه چند تابلو !
comment
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment آقای استاندار پیگیر فرمایشات خودشان و ارایه جواب به آقا یا خانم ایرانی لسوز باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار