اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
در جاده ماهشهر ـ‌ امیدیه
حادثه مرگبار تصادف در جاده ماهشهر ـ امیدیه چهار کشته برجای گذاشت.
 
 حادثه مرگبار تصادف در جاده ماهشهر ـ امیدیه با آتش گرفتن خودروی پژو چهار کشته برجای گذاشت.

قاسم قدرتی رئیس پلیس راه خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو که از سمت امیدیه به طرف شهرستان ماهشهر در حرکت بود به دلیل اختلاف سطح شانه با جاده از مسیر خود منحرف شد و با ورود به مسیر مخالف با یک دستگاه سمند برخورد کرد.

وی افزود: در اثر این سانحه خودروی پژو دچار آتش سوزی و متأسفانه چهار سرنشین آن کشته شدند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان متذکر شد: علت این حادثه نقص فنی راه و اختلاف سطح شانه با جاده و همچنین بی‌احتیاطی راننده خودروی پژو بوده است.

قدرتی خاطرنشان کرد: پیش از این محور ماهشهر به امیدیه دوبانده شده بود که مسیر جدید بیشتر از دو ماه دوام نیاورد و به دلیل ایجاد حفره‌های عمیقی که در این مسیر ایجاد شد، این مسیر مسدود و جاده قدیمی به صورت دوبانده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: چنانچه فکر چاره‌ای برای حل این مشکل اندیشیده نشود بدون شک بازهم شاهد بروز چنین سوانح تلخ و تأسف باری در این مسیر پرتردد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، باند دوم محور ماهشهر به امیدیه بهمن ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید که کمی پس از افتتاح این محور، به دلیل حفره‌های عمیق ایجاد شده در اینجاده و خرابی آسفالت این مسیر، حوادث رانندگی متعددی رقم خورد، که به همین دلیل اینجاده مسدود و باند قدیمی به صورت رفت و برگشت استفاده می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار