شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
مشاور شهردار :
نباید با برخی اظهارنظرها، انگیزه و رغبت مدیران و کارکنان مدیریت شهری را از بین ببریم و باید در این زمینه ها با اطلاعات و آمار کافی به اظهارنظر پرداخت.
مشاور رسانه ای شهردار اهواز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مشکلات مختلف کلانشهر اهواز گفت: شرایط جنگ و پیامدهای ناشی از آن که تا امروز ادامه دارد، باعث شده تا مشکلات بسیاری گریبانگیر کلانشهر اهواز باشد که رفع این مشکلات نیازمند یک عزم ملی و همگانی است. مهدی مکارمی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت اهواز حاشیه نشین است گفت: مشکلاتی چون حاشیه نشینی، فقر، بیکاری و... تاثیرات خود را در حوزه شهری نیز می گذارد و کار را برای متولیان امور سخت تر می کند از این رو مدیریت شهری نیازمند همیاری و حمایت است و تضعیف مدیریت شهری به سود شهروندان اهوازی نیست. وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص عملکرد شهرداری اهواز گفت: باید از اظهارنظرهای غیرمستند پرهیز شود، مدیران و کارکنان شهرداری اهواز تلاش ها و فعالیت های بسیاری خوبی داشته اند و در ماههای اخیر حدود170 پروژه محله ای و منطقه ای در سطح شهر به بهره برداری رسیده و هم اکنون دهها پروژه عمرانی در سطوح محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای در حال انجام است.
مکارمی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری در مناطق محروم اهواز همچون کوی سیاحی، ملاشیه، علی آباد، زرگان، زوییه، عین دو و... گفت: در این مدت شاهد آغاز پروژه های بزرگ و تکمیل برخی از پروژه های مهم همچون زیرگذر جمهوری، خلیج فارس و... بوده ایم و تعریض پل سوم که یکی از اقدامات مهم شهرداری است با پیشرفت خوبی در حال انجام است. وی با اشاره به اینکه هیچ یک از پروژه های شهرداری در حال رکود نیست گفت: دلیل وقفه ایجاد شده در اجرای پروژه پل نهم، رایزنی و مذاکرات با سپاه بود که خوشبختانه با تدابیر و تعاملی که صورت گرفت توافقات لازم حاصل شده و این پروژه بخوبی در حال انجام است. همچنین کشتارگاه صنعتی اهواز در آستانه بهره برداری قرار گرفته و بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. مشاور شهردار اهواز در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از مدیریت شهری اهواز گفت: نباید با برخی اظهارنظرها، انگیزه و رغبت مدیران و کارکنان مدیریت شهری را از بین ببریم و باید در این زمینه ها با اطلاعات و آمار کافی به اظهارنظر پرداخت. وی ادامه داد: هم اکنون تعامل خوب و سازنده ای میان شهردار اهواز و اعضای شورای شهر وجود دارد که نمونه بارز آن در ارائه و تصویب به موقع بودجه سال93 بود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی شهرداری همچنین با اشاره به مطالبات شهرداری از صنایع آلاینده استان گفت: متاسفانه صنایع آلاینده، مطالبات شهرداری از محل ارزش افزوده را پرداخت نمی کنند. وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص پرداخت ماهانه 20میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده فولاد، این موضوع را تکذیب و ابراز امیدواری کرد با همت مسوولان و نمایندگان، مطالبات شهرداری از صنایع استان پرداخت شود و امیدواریم نمایندگان استان بویژه نمایندگان اهواز در این زمینه کمک کنند.
مکارمی با اشاره به رضایتمندی میهمانان نوروزی از عملکرد شهرداری اهواز در سال93 گفت: این موضوع مورد اذعان مهمانان نوروزی، شهروندان و مسوولان استان قرار گرفت. مکارمی ابراز امیدواری کرد: همه فعالان سیاسی و اجتماعی و نمایندگان مجلس، از اظهارات عجولانه بپرهیزند و با دلسوزی و صداقت و هم اندیشی، همگان برای رفع مشکلات کلانشهر اهواز به شهرداری کمک کنند، چرا که بی ثباتی مدیریتی در عرصه مدیریت شهری، به ضرر منافع عمومی است. وی با اشاره به تلاش بی وقفه مدیران شهرداری و تحقق100درصدی منابع داخلی بودجه سال گذشته گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور و رکود در ساخت و ساز، خیلی ها تصور نمی کردند شهرداری در تحقق بودجه خود موفق شود اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و این نوید را به شهروندان می دهیم که سال93 سال عمران و توسعه این شهر خواهد بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment جناب اقای مکارمی ،با سلام ،هیچ کس از تلاش پرسنل پر تلاش شهرداری اهواز بی اطلاع نیست ودر زمان اقای کتانباف همین پرسنل بودند که توانستند با محوریت شهردار وقت پروژه های عظیمی را به ثمر برسانندواقای کتانباف هیچ فردی از خارج شهرداری با خود نیاورد.تجربه 15 ساله شورا نشان میدهد فقط افرادی میتوانند در سمت مدیریتهای بالای شهرداری موفق عمل کنند که حداقل 2 سال تجربه کاراموزی موفق در مدیریت شهرداریهای کشور را داشته باشد.جناب اقای مکارمی اگر به اقدامات سایر کلان شهرها مانند مشهد -تبریز-نگاه کنیم انوقت اقدامات اهواز شبیه حرکت لاک پشت خواهد بود.با همین پرسنل و با تهبه برنامه استراتژیک وسیستم زمانبندی وارزیابی وکنترل میتوان ظرف سه سال اینده به بودجه ده هزار میلیارد تومانی مشهد نزدیک شد.اگر گوش شنوایی باشد.با تشکر
comment
دغلاوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment اصولا" اینگونه خبرها را روابط عمومی نقل میکند نه مشاور !!!!!
حتما" سر روابط عمومی نیز بی کلاه ماند نه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
comment
محمد امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
comment
1
0
comment باید فرصت بیشتری به مدیریت شهرداری داد، از طرفی پروژه های عمرانی پروژه های زمان بر هستند و از مرحله اجرا تا بهره برداری نیاز به زمان هست . کمی باید حوصله نمود . افتتاح چندین زمین ورزشی چمن مصنوعی برای جوانان، طراحی و اجرایی کردن چندین زیر گذر در سطح شهر ، برنامه های فرهنگی و.... عملکرد خوبی بوده است.
comment
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment جناب شوشان ظرف هفته گذشته پنج پاراگراف در خصوص مطالب مختلف برای شما ارسال کرده ام ولی فقط دو مورد را منتشر کرده اید .لطفا مابقی را نیز منتشر فرمایید.با تشکر
comment
کارمند شهرداری
|
United States
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment خصوصیاتی که سیدخلف موسوی شهردار اهواز دارند. ازهمه مهمتر احترام بیش از اندازه به پرسنل شهرداری است همه کارمندها میدانند[...] 2 تنظیم پرداخت بموقع کلیه شهرداری بلا استثنا. سوم پروژه هایی که ایشان شروع کردن وآنهایی که درآینده خیلی نزدیک شروع خواهند کرد پروژه های مهمی هستند شما همین پروژه قطار شهری که بیش از ده سال است که خواب بود اما با پیگیری مستمر شهردار قوت گرفت واحتمال افتتاح فاز اول مترو در سال 93 خواهد بود دستور شهردار به ایجاد 70 میدان ورزشی چمن مصنوعی درسطح شهر برای جوانان وخیلی کارهای عمرانی امسال بودجه تنظیم شده برعکس بودجه های سالهای قبل است قبلا بودجه 60 درصد جاری بود 40 درصد عمرانی اما سیدخلف امسال بودجه را 70 درصد عمرانی و30 درصد جاری اختصاص داد این نشانه توجه شهردار به عمران درسال 93 میباشد
مدیر پایگاه انشاالله این طور باشد که شما می گویید اما مطالب شما در صورتی درست و موجه و صائب انگاشته می شود که در کلام . 
شوراییان و نمایندگان مردم به عنوان ناظر بر کار شهرداری نمود داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار