شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
فرمانده سپاه هندیجان خبر داد:
فرمانده سپاه هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:مراسم تدفین سه شهید گمنام دفاع مقدس 13 اردیبهشت ماه در هندیجان برگزار می شود.

سرگرد پاسدار محسن خدری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان در ادامه افزود:در این مراسم مسئولین استانی و شهرستان های همجوار حضور پیدا خواهند کرد و نماز شهداء با حضور نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله موسوی جزایری برگزار خواهد شد.وی بیان داشت: مراسم استقبال و تشریفات نظامی از ورودی فلکه لنج هندیجان روز جمعه 12 اردیبهشت رأس ساعت 18 با استقبال مردم،خانواده معظم شهداء،نیروهای مسلح،بسیجیان،دلسوزان نظام و شهداء و مسئولین نظامی و انتظامی استان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

خدری تأکید کرد:مراسم وداع با شهداء و تدفین در تاریخ شنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح از مسجد جامع به سمت پارک 18 فروردین که این مکان زیارتگاه و یادمان شهداء و مکانی برای آرامش و دعا و مراسمات مذهبی مردم خواهد بود.
رئیس ستاد یادواره شهداء خاطر نشان کرد:از مسئولین دلسوز و مردم عزیز که با حضور خود و همراهی با تشییع و تدفین شهداء قدردانی خواهیم کرد تا برگ زرینی در تاریخ شهرستان هندیجان باشد،مردم هندیجان سالهاست انتظار این روز با برکتی راداشتند که سه لاله گلگون کفن مهمان آنها شده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا در سال فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم قدم کوچکی برای شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ جهادی و عاشورایی در بین امت اسلامی برداریم.
فرمانده سپاه هندیجان افزود:از مسئولین و دلسوزان انتظار داریم بعد از خاکسپاری بحث عمرانی و فضای سبز یادمان شهداء پی گیری و به صورت با شکوه مکانی مناسب محیا شود تا در سال 93 این کار فرهنگی و ارزشمند که خواسته ی به حق مردم است صورت پذیرد.
سرگرد پاسدار محسن خدری از رسانه های متعهد و محلی خواست در ایام استقبال و خاکسپاری شهداء حضوری فعال داشته و انعکاس خبری این مراسم را به صورت گسترده مخابره کنند و از همه مردم شهید پرور هندیجان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.
لازم به ذکر است شهید اول در تک دشمن عملیات فاو در سن 35 سالگی در سال 1365به شهادت رسیده ،شهید دوم در سال 1367 در سن 19 سالگی همچنین در عملیات فاو حضور داشته و شهید سوم در عملیات خیبر جزیره مجنون در سن 25 سالگی به شهادت رسیده اند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار