اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۴۶۵
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
در پاسخ و واکنش به مقاله ی «سرداران قلم با کوله بارهایی پر از منطق» که در سایت خبری شوشان منتشر گردید کامنت های بی شماری منعکس گردید که بیشتر آنان از نقطه نظر بنده مرده باد و زنده باد گویی و گله گزاری بودند و شاید بشود دید و یا گفت نوعی با سویه های رو کم کنی از من و دیگرانی که عرض ارادت به من نشان داده اند مطرح گردیده و شما می توانید آنها را زیر مطلب منتشر شده ام ملاحظه فرمایید که در این میان آن همه کامنت به یکی از آنها برخوردم که از حیث شیوه و نوع پرسش گری مدرن منطقی و علمی بود که می توان پیش بینی کرد که انشاءالله آینده ی خوزستان در ارتقای فرهنگی و سیاسی چشم انداز خوبی خواهد داشت که اصل آن کامنت را در ذیل همین پارگراف منعکس نموده و به پرسش های آن حتی المقدور و خالصانه پاسخ می دهم.

..................................................
 بابادي| | ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶ 00.................................................
در پاسخ  آقاي نيك سرشت بنده بعنوان يك شهروند از جنابعالي كه هم روزنامه نگاري و هم علي الظاهر مشاور آقاي موسوي شهردار محترم از شما سوال دارم. ايا حق دارم و بپرسم و از شما بخواهم در يك يادداشت وزين تحليل كنيد كه آيا از نظر شما كانديداتوري شهردار اهواز نمي تواند براي كلانشهري مثل اهواز آسيب زا باشد؟ آيا كانديداتوري شهردار اهواز در انتخابات، باعث آسيب به مديريت شهري و ايجاد رقابت هاي منفي در شهر نمي شود؟ از نظر شما بعنوان يك كارشناس ارشد علوم سياسي، آيا حضور سياسي شهردار با شان اجرايي و فرهنگي و اجتماعي شهرداري همخواني دارد؟
.............................................

در پاسخ به سوال اول خانم یا آقای بابادی محترم که الحمدالله با گذاشتن این کامنت وزین،اوج بلوغ فکری و اندیشه گی خود را به نمایش گذاشته است بایدعرض کنم:
اولا در علم سیاست غایت ارتقاء و کمال رشد یافته گی مذموم نیست و نیز همین طور شرعا و عرفا هیچ اشکالی متوجه ی این اراده نمی شود. ما در قران کریم می خوانیم بعضی از گمان ها گناه هستند زیرا انسان را در شک و وسواس مطلق متحیر می سازد. این شبهه که ممکن است یک شهردار کلانشهر در اهواز مثل آقای سید خلف موسوی تمام آبرو و حیثت شغلی و خانوادگی خود را صرف تخلف برای رسیدن به کرسی سبز نماید و بعد با یک درخواست و شوک زود هنگام او را درگیر این بحران ساخته گی کنیم که فضای کار در مدیریت شهری از ایشان گرفته شود و انتشار این درخواست در سطح رسانه شائبه ی کلید زدن نا به مجال انتخابات مجلس آتی را در بر دارد.
من با ذات و سرشت این درخواست که جوابش از قبل نسخه پیچی شده بود مشکل داشتم و آن را بازخوانی علمی نمودم البته در توجیه این عمل که سابقا تا اکنون ادامه داشته و در آینده نیز استمرار خواهد داشت اظهر من الشمس است چطور آقای بیانک که از موفق ترین شهردارهای وقت بود و بعد از او جنابان هاشمی زاده و زنگنه که هر دو چون سلف خود بیانک مزد خدمات خود را از مردم اهواز با دادن رای آری گرفتند و این سوال پیش می آید این سنت شکنی بر اثر کدام تجزبه ی تلخ و ناکام شهرداران به مجلس راه نیافته به مجلس اتفاق افتاده که آقای سید خلف موسوی دومی یا سومی اش باشد.

نقد بنده در پاسخ به درخواست جناب آلبوشوکه صورت گرفت که فاقد هیچ گونه تجربه ی بد فرجام تاریخی در کلانشهر اهواز ایراد گردیده بود. به اعتقاده بنده شوراهای اسلامی شهرها مسوول نظارت به کار شهرداران هستند و باید جلو کژی ها و تخلفات احتمالی شهرداران را بگیرد نه این که بیایند بگویند چون شهردار می خواهد کاندیدای مجلس بشود لذا ممکن است خدمات وی تحت شعاع این موضوع قرار گیرد.
این یعنی قصاص قبل از جنایت و مواظب باشید که در سنت پرسشگری ما از آن طرف بام عقب عقب نیافتیم . شخصی مدعی شد که خواب های بشری معتبر نیستند و رویاهای صادقه را انبیاء واولیاء می بینند! بنده بدون این که معترض اصل سخن گوینده بشوم دستگاه و سازه ی فکریم ناخودآگاه دست به پرسشگری زد که آیا در داستان حضرت یوسف یعنی احسن القصص خواب کذایی را فرعون دید یا حضرت یوسف!؟
خوب این را می گویند هنر و ابتکار پرسشگری، که در جواب کامنت احساسی آقا/خانم ناشناس که عین کامنت او را در ذیل همین پارگراف می آورم بیان می نمایم که مقصود از سرداران قلم فلاسفه ی بزرگی بودند که در کوله بارهای شان از این دست منطق های پرسشگرانه ای را در جواب شبهه ها و مغالطه کارانی سوفسطایی ارایه می دهند.
................................................

ناشناس| | ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ 00
پاسخ  جناب آقای قاسمی تا حالا شک داشتم حرف شما درسته یا نه اما با جواب اون بنده خدا فهمیدم کاملن درست گفتید چون [...] از جمله بدی های اخلاقی است که[...] بدطور گرفتارش شده فقط کم مونده کارنامه کلاس اول ابتداییش رو رو کنه تا سوادش مسجل بشه اسم نوشته اش رو هم سرداران قلم گذاشته 
سردار قلم شهید آوینی است که جیفه دنیا رو جا گذاشت اونهم در تهران که پر از ملذات مختلف است و اومد در کربلای ایران و پرواز کرد اینطوری که شما رفتار کردید سرداری که هیچ[...]
امیدوارم شوشان مطلب رو منتشر کنه از باب تذکر که منفعتی دارد اهل ایمان را
..............................................

آقا یا خانم ناشناس که سعی می کند با مقایسه ی شهید قلم جناب شادروان آوینی با ارسطو و افلاطون بحث مورد نظر را شخصی و نفسانی کند. یعنی با ژست های خشک مقدسانه انگ بزنند که در تنویر افکار عمومی نقش داشته باشد. به هر حال شهید آوینی هم سربازی بود که در کوله بارش هزار سردار جای می گرفت اما امروز ناشناسی در کامنت آوینی را زبانم لال چو تیری کرده است در چله ی بهتان.

در مورد بخش دوم سوال خانم/آقای بابادی باید عرض کنم تجربه ی تاریخی شهر اهواز مثلا نشان داده است مردم اهواز به بیانکی رای دادند که اصالت شیرازی داشته و هیچ گونه وابستگی قومی پر رنگی در اهواز نداشته بنابراین رایی که مردم به وی دادند صزفا یک رای مدنی فراقومیتی بوده که در پاسخ به خدمات وی به کلانشهر اهواز داده اند. خوب هیچ تنش و رقابت منفی هم صورت نگرفت. این نشان می دهد رشد عقلی و سیاسی مردم اهواز از اول انقلاب تا کنون بر مدار مدنیت شکل گرفته است . هاشمی زاده خود با این که از تبار عرب شریف خوزستان بوده در دوره ی اول از صندلی خدمت شهرداری با رایی بیش از یک صد و هشتاد هزار تعرفه به مجلس راه یافت ولی همین شخص در دور بعد حتی رای قومی اش را نیاورد . اما ماشاءالله آقای سید شریف حسینی که موقعیتی برتر از هاشمی زاده نداشت در دوره ی  بعدی که در مجلس شرکت کرد به علت خدماتش به مردم اهواز با شعار «من از خوزستانم» دویست و نوزده هزار رای آورد پس معلوم است مردم اهواز در حال و هوای قوم گرایی نیستند و بیشتر مدنی رای می دهد. آنان که به سهم ترکیب جمعیتی قومی در امر اجتماعی و سیاسی به شکل غیر مهندسی و فله ای قائل اند ره به خطا می روند.
مردم اهواز فدوی خدمتگزاران خودشان هستند و این دغدغه ریشه ی عینی و منطقی ندارد که ما تصور کنیم هر کس شهردار شده پس او را منع کنیم که به ارتقاء سیاسی خود بیاندیشد.
حالا ما یک پرسشگری شفاف به عمل آوردیم. 
فرق قالیباف و سید خلف در چیست!؟
و همین طور فرق اهواز با تهران!؟
به جای بد اخلاقی چرا نمی آیید سنت پرسشگرایی را احیاء کنیم.؟
چرا ما باید مدیران خود را ذلیل معرفی کنیم جرم شان چیست!؟
آلبوشوکه وکیل من است و آیا من موکل او نیستم!؟
جرم بنده این است که کارمند شهرداری هستم!؟ و چون کارمند شهرداریم باید دست از ساحت منتقدی خود بشویم و از اظهارنظر امتناع بورزم!؟ چون ممکن است نانم را ببرند!؟
خوب فردا اگر نیک سرشت آسیب شغلی ببیند و شاءن اش کم و زیاد شود، مردم نمی گویند این افراد کم ظرفیت انتقاد ناپذیر و نان برند!؟
ریشه ی این تهدیدها در کجاست در چه خصلتی است!؟
مگر [...] شاخ و دم دارد!؟
............................................ 
رضا قاسمی که نامی جعلی است تلویحا نیک سرشت را تهدید می کند. کارمند شهرداری که شهردار شورا را مصادره کرده و جای شهردار جواب آلبوشوکه را می دهد.
" رضا قاسمی"- آقای نیک سرشت که اتفاقا عضوی از نهاد شهرداری است ، زحمت پاسخ گویی را بر عهده گرفت،البته پیشتر از او کسان دیگری در ذیل خبر که در سایت شوشان منتشر شده، به ناشناس حرف ها و کامنت هایی را زده بودند،اما ایشان نام خود را انگار به جانشینی از شهردار ، بر سر برگ مقاله نهاده است"

[...] آشکار در متن حرف های کذایی که گرا می دهد شورای شهر رییس شهردار است و نماینده مردم سوال می کند و نیک سرشت جواب می دهد . در حالی که نیک سرشت در کرسی خودش جواب آلبوشوکه را با احترام می دهد. در قالب موکل و وکیل، شاید جناب آلبوشوکه نقش های اجتماعی پررنگی داشته باشد اما رابطه و ارتباطش غیر از برادر دینی یک رابطه ی وکیل و موکلی است.
حالا گرا می دهید نان نیک سرشت را در شهردازی ببرند پرونده سازی کنید با یک تهمتی ازالت سیاسی اش کنید. ولی جواب نیک سرشت این است :
نانم را ببرید اما منتقد می مانم
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
انتشار یافته: ۳۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
2
3
comment در شهر شایع شده که احکام مشاوره آقای نیک سرشت و 2 عضو دیگر به عنوان مشاور شهردار اهواز بخاطر این مطالبی که در شوشان منتشر شده لغو گردیده. راستی چرا؟ مگر مقالات نیک سرشت در دفاع از شهردار نبود؟ راستی چرا با وی این طور برخورد شد؟ این تیتر مطلب هم انگار در واکنش به ان واقعه است. لطفا در این باره توضیح دهید
comment
رفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment چرا باید هزینه انتقاد در جامعه به این میزان سنگین باشد. مدیران فقط دوست دارند عده ای به به و چه چه شان را بگویند. چرا مدیران شهری و منتخبان ظرفیت خود را بالا نمی برند؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
2
comment حق با نیک است. به خود بیایید. نان بری از [...] بعید است
comment
مریم لرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
2
comment هرچه می خواهیی ببر اما نبر نان کسی
comment
بحث های جعل مدرک نان بری است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
2
comment خاک ایران یکسر از دکتر پر است
هر که دکتر نیست نانش آجر است

ملک ایران سرزمین دکتران
این قدر دکتر نباشد در جهان

شهر دکتر کوچه دکتر باغ دک!
کبک دکتر فنچ دکتر زاغ دک!

عابران هر خیابان دکترند
دانه های برف و باران دکترند

هم وزیران هم مدیران دکترند
بیش تر از نصف ایران دکترند

هر که پستی دارد اینجا دکتر است
دیپلم ردی است اما دکتر است

هرکه شد محبوب از ما بهتران
هرکه شد منسوب بالا دکتر است

هر که رد شد از در دانشکده
یا گرفته دکتری یا دکتر است

شعر نو مدیون دکتر ها بود
تو ندانستی که نیما دکتر است؟

شاعر تیتراژهامان دکتر است
مجری اخبار سیما دکتر است

آن که مثل آفتاب نیمه شب
سرزد از صندوق آرا دکتر است

شادباش ای دکتر آرای ما
دکترای جمله دانش های ما

در جهانی که پر است از نابغه
دکتری چندان ندارد سابقه

بی سبب افسرده ای غم می خوری
سرزمین ماست مهد دکتری

خط مان وقتی شبیه میخ بود
ای بسا دکتر در آن تاریخ بود

این همه آدم که در عالم نبود
آدمی کم بود ودکتر کم نبود

من نگویم شاعران فرموده اند
رخش ورستم هر دو دکتر بوده اند

شاعران از رودکی تا عنصری
بی گمان دارند هر یک دکتری

شعله های عشق چون گُر می گرفت
آتشی در خیل دکتر می گرفت

عشق با دکتر نظامی قصه گو
عشق با دکتر سنایی رازجو

عارف شوریده دکتر مولوی
نام پایان نامۀ او مثنوی

حافظ و سعدی و خواجو دکترند
سروقدان لب جو دکترند

وحشی و اهلی و صائب دکترند
تاجر و دهقان و کاسب دکترند

بحث های جعل مدرک نان بری است
بهترین سر گرمی ما دکتری است

عده ای مشغول دکتر سازی اند
عده ای سر گرم دکتر بازی اند
comment
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
1
comment هر یك از ما در موقعیت های مختلف با افرادی كارمی كنیم و ارتباط داریم.برخی از آنها در جمع همكاران،دوستان و آشنایان معروف هستند به این كه«نان رسان» هستند.برخی دیگر نیز به«نان بر»معروف هستند.طبعتا نوع واكنش هر یك از ما در قبال این دو گروه متفاوت است.گروه اول همیشه دعای خیر مردم را برای خود و خانواده اش به همراه دارد و گروه دوم بیشتر [...] مردم .دراین شرایط كه اخباری مربوط به نان بریدن قرار می گیرم یاد این شعر از شاعری كه نامش را به خاطر نمی آورم می افتم كه:
تیغ برانی به دستت داد چرخ روزگار/هرچه می خواهی ببر،اما نبر نان كسی
به نظرم افرادی كه چنین ویژگی دارند خودشان هم در زندگی شان [...] نخواهند دید.از خداوند رحمان می خواهم كه همه این گونه افراد را به راه راست هدایت كند(آمین یا رب العالمین).
comment
نان بري از جان بري بدتر است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
0
comment مي گويند بر سر درِ خانه شيخ ابوالحسن خرقاني ، عارف مشهور ، نوشته شده بود : « هر كس به اين خانه وارد شود نانش دهيد و از ايمانش نپرسيد ؛ زيرا كسي كه نزد خداوند تعالي ، به جان ارزد ، بر سفره ابوالحسن به نان ارزد »
comment
ممبینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment تیغ برانی به دستت داد چرخ روزگار/هرچه می خواهی ببر،اما نبر نان كسی

احسنت به آقای اصغر
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment استاد نیک سرشت بزرگواربا عرض سلام وادب خدمت حضرتعالی.در شهر شایعه ای عجیب پخش شده است که شما را از شهرداری عزل نموده اند.آن کسی که شما را عزل نمود بر دستانش بوسه میزنم چون خداوند را شاکرم که هنوز ایشان نماینده مردم اهواز نشده وامروز خود را به همگان ثابت نمود.آری آن مرد بزرگوار در این آزمون سخت [...]شد.
comment
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment شورا وشهرداری محل نان دهی است. نه نان بری!
مگر نیک سرشت چون کارمند شهرداری است باید [...]بگیرد.
مگر انتقاد از [...]جرم است!؟
comment
عزادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment به کدام سو میروی.به کجا چنین شتابان.جواب انتقاد عزل است.دولت تدبیر و امید همین بود.انتقاد یعنی عزل
comment
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment خوب آقای [...] در شهرداری شاغل نبود وگرنه .......منصور حلاج شده است
comment
کرو لال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment بعضی از مدیران برای ماندن پشت میز در [...] هستند.حراج کردن مگر شاخ ودم دارد.با یک اشاره منتقد را حذف میکنند.با یک اشاره [...].با یک اشاره معلم جغرافیا میشود مدیر فنی.با یک اشاره جوانی با دیپلم میشود مدیر.
comment
هوادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
1
comment ای ریش سفید مطبوعات.استاد علوم سیاسی.از خداوند منان سپاسگذارم که امروز در شهرداری جایگاهی نداری.امروز در شهرداری جای نیک سرشتها و [...]ها نیست.امروز شهرداری به دست افرادی [...] سپرده شده است.میراث کتانباف را ذره ذره نابود میکنند.نیک سرشت جان از من به شما نصیحت خودت را برای هر کسی خرج نکن.خودت را برای [...] خرج کن که امروز در [...] خدمت میکند.چون دنبال پست و مجلس نبود.
comment
yaser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
0
comment امروز در این استان صدای منتقد را خفه میکنند.امروز ریشه منتقدین را با تبر میزنند.امروز نیک سرشتها و [...]ها و موسوی ها را عزل میکنند .جرم آنها میدانی چیست .چون لیسانس را دکتر خطاب نمیکنند.اسنادی را ظرف مدت 24 ساعت به دست آقای حیدری خواهم سپرد که بدانند در این استان چه میگذرد.این هفته پایش را حتما تماشا کنید.اگر هفته گذشته داستان لیسانس و دکتر شدن را تماشا نمودید این هفته اسناد بهتری به ایشان ارائه خواهم نمود.تا ظهور آقا امام زمان ع [...]مبارزه نموده و از [...]بیت المال دفاع میکنیم که ناگهان خرج [...]نگردد. [...]
comment
رحیم اده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
0
comment دولت امید ، دولت تدبیر،این روی سکه ات را دیدیم پس شعار درود بر منتقد وزنده باد بر مخالف من ات کجاست!
comment
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
comment
1
0
comment [...]، امیدوار نشوید به این نان بری
صدرحمت به احمدی نژاد نان ده.هی بد احمدی نژاد را گفتید به بدش گرفتارشدید
comment
پورراستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
1
comment باسلام
خدمت دوست گرامی جناب آقای نیک سرشت:
در تعجبم چرا انسان در این سن می خواهد خودش را اثبات نماید.انشاالله آقای نیک عزیز زودتر خالی از این محبوبیت دوستی بشود تا شاهد نقد واقعی باشیم.راستی اسم این مقاله به مقاله نمی خورد چون جواب کامنت هایی بود که [...] و[...]که این برنامه مگر چه عیبی داره که شهردار برود مجلس را راه اندازی کنی ولی برادر جان به خدا کاملاً ابتدایی بود .نقد وقتی اسمش نقد که اتفاقات قشنگی را حداقل در یک روستا رقم بزند شما که مقالاتت تعریف و تمجید از خودت هست یا از دوستانی که بهشون احتیاج داری؟راستی آقای حلالی عزیز این رضا قاسمی کی هست.اگر هست کجاست که ما تشکر کنیم ازش؟اگر نیست منظورتون از درج آن مقاله چیست.تشکر منتظر بازی با کلمات و توضیحات بالا بلند بدون دریافت جواب سوالم هستم.
مدیر پایگاه   حتما رضا قاسمی هم عزیز شهروندی است مثل آقای پورراست که دغدغه شهروندی و مسئولیت او را به این صفحه اورده تا بنویسد و نقد کند و بپرسد.
این هم جواب کوتاه غیر تحلیلی
علی یارت
comment
پورراستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment باسلام اینم از اون جوابها بود.خوشحالم توی این دو مقاله جواب منو ندادین
comment
پیام حاجیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment درود خدا بر اسناد نیک سرشت بزرگ،مرد دوست داشتنی و توانا در عرصه مطبوعات
comment
موفق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment به عنوان یک شهروند اهوازی تاسف میخورم از اینکه شهرم به دست افرادی سپرده شده که با یک تلفن دوستان خود را عزل میکنند.دستان آن مرد بی ادعا را میبوسم حاج منصور کتانباف بزرگ.روزی یکی از دوستان که در کار اقتصادی آوازه ای در اهواز دارد فرمود تنها شهرداری که از هیچ مدیری سفارش دریافت نمی کرد و زیر بار هیچ بی عدالتی نمی رفت مهندس کتانباف بود.آری امروز تاسف میخورم که برای ماندن پشت میز هر کاری را انجام میدهیم.جواب منتقد را با عزل میدهیم.پست های کلیدی را به نابلد ها واگذار میکنیم. مگر ماندن به هر قیمتی دارای ارزش است.امروز منتقدان مزاحم را حذف فردا شهروندان عادی را هم [...] در مورد مدیران استان بعدها تاریخ قضاوت خواهد کرد.از نان بری گرفته تا واگذاری ....از روز قیامت بهراسید.شاید این جمعه بیاید.پرونده اعمال خود را آماده کنید.بگویید برای ماندن [...] بگویید به خاطر منافع [...] به شهروندان خدمت نکرده ایم. از شوشان عزیز هم در حیرتم.سکوت را بشکنید .اگر [...]سکوت کنید شما هم باید پاسخگو باشید.
comment
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment امروز عزلت میکنند.فردا تهدیدت میکنند.پس فردا تهمت ناروا میزنند.به دیار غربت تبعید میشوی.نانت را میبرند.قلمت را میشکنند.افکارت را تمسخر میکنند.می گویند این منتقدان مشکل عقلی دارند.اما بدان مردم شهرت به تو دل بسته اند.قلمت را بردار و بگو یا حسین. اگر حرف حق را نزنی به آیینی ها به باکری ها به زین الدین ها خیانت کرده ای.آن مردان بی ادعا خونشان را داده اند تو هم از نانت بگذر.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
1
0
comment مثلا کتانباف چه کار بزرگی کرد افرادی که توی کار اسباب بازی بودند پرورش داد کتانباف
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment جرم شما كارمند شهرداري نيست بلكه جرم شما اين است با [...] در سيستم قدرت شهرداري مي چرخيد و دم از عدالت و فرهنگ سازماني مي زنيد مديران شما هنوز نتوانسته ياد بگيريند كه چگونه با سيستم خود مانند دوران[...] رفتار نكنند و انجا كه حق است به پشتوانه انان برخيزيند بلكه اگر كسي با منطق دين و شرع خواهان حقوق و عدالت در سيستم است چنان اورا [...] كه توان از خودش و [...]سلب شود نمونه آن شهردار سابق [...]بود كه با خلاف نمي توانست مبارزه كند دم از عدالت و قانون مي زد حرف حق رامي زدي [...]كه چرا در سيستم من خواهان حقوق عرف و [...]هستي و خود شاهد اين بودم كه خود شما و امثال شما در مقابل او[...] كه مبادا به ميزو قدرتتان لطمه بزند[...] اگر شما به جاي حاشيه پردازي يك كم به فكر پالايش فرهنگسازماني بودي اين چينن مشكلاتي گريبانگير پرسنل و شهر نمي شد
comment
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment سلام ویژه خدمت مدیر [...] که منتقد را با قلم عزل میکند.شنیده ام افرادی با مدرک دیپلم در سیستم شما مدیر میشوند.شنیده ام با مدرک تاریخ و جغرافیا می توان مدیر پروژه ها [...] شد.یک کاری هم برای من انجام بده.من مهندس عمران هستم وبیکار.نه آقازاده ام نه کسی را دارم که با یک تلفن استخدام شوم.از داشتن پدر هم محروم هستم و تنها نان آور خانواده.انتظار مدیر شدن هم ندارم به همان حقوق کارگری هم قانع هستم.مدارکم را برای شوشان فاکس کرده و شاید مسلمانی پیدا شود به فریاد ما محرومین برسد.البته میدانم که [...] چون قبلا به صورت حضوری و مکتوب از شما تقاضای کمک داشته ام.از این جمله بررسی می کنم بیزارم.این عدل علی است که دیپلمه را جذب نمائی ولی لیسانس را دفع و خاک نمائی.به خدا نمی خواهم با لیسانس دکتر خطابم کنند به همان حقوق اداره کاری راضی ام.مسببان این بی عدالتی را در قیامت نخواهم بخشید.
comment
sadegh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment جناب نیک سرشت چه خبر.تا دیروز زیر بیرق آقا[...].خودت را برای ماراتن 2سال دیگه آماده میکردی.رسیدی به حرف ما مظلومین.حالا برو خودت را هزینه کن.فکر کردی همه مثل سردار بزرگ و بچه مسلمان ایران زمین [...]هستن[...]
comment
نادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment کاربران شوشان از گذاشتن کامنت خودداری کنید.چون برای شوشان طبق معمول بار حقوقی داشته و یا کامنت شما با نقطه چین ها حذف و معنی آن صد درصد عوض شده یا به لیست غیر قابل انتشار خواهد پیوست.بیش از ده کامنت با مدرک اعلام میکنم که برای شما ارسال و آنها را یا حذف یا بصورتی چاپ کرده ای که معنی آن کاملا عوض شده است.البته موردی نداره .یکی نان میبرد یکی عزل میکند یکی[...] یکی استخدام میکند شما هم حذف نمائید.آگهی واجب است یا صدای ما مستضعقین.
مدیر پایگاه عزیزی که با نام نادان مطلب فرستاده ای و انشاالله دانا باشید یا حتما از سر دلتنگی خود را به تجاهل العارف زده اید. نانی که بندگان حقیر فکر می کرده اند به جای خدای تبارک و تعالی به شوشان یا روزنامه ای که بیشترین ارتبط را با شوشان دارد می دهند به خیال خام شان مدت هاست که بریده شده و مطالبات معوقه قبلی بلوکه شده اند تا فشار هر چه بیشتر بر این مجموعه دارای نگاه انتقادی وارد شود و همراهان و دوستان ما نیز با اقسام کارشکنی ها و تحریم ها مواجه شده اند - که در آینده اگر عمری باقی بود از عوامل و بانیان و امران آن خواهیم گفت - . 
آگهی های ما هر چه بود ارزانی موافقان و به به نویسان. شند محضری هم حاضریم بالای این موضوع بدهیم
ما قائل به کارکرد حرفه ای رسانه هستیم و برای کسی که با او مخالف رویه ای هستیم نیز ارزش و حرمت قائلیم و به خود اجازه نمی دهیم که هر سره و ناسره ای را به مخالف نسبت دهیم هرچند که رقیب و مخالف با ما این معامله کند. این روش ما و بعد هم چارچوب قانون در مورد کارکرد رسانه ها که خط مشی ما را تعیین می کند. پس قبول کنید نقطه چین و [...] جای برخی الفاظ و در نهایت انتشار کامنت ها روشی مناسب تر است تا اصلن منتشر نکردن و بستن باب گفت و گو و پایین کشیدن کرکره نقد. تا همین حد هم سال هاست که برخی افراد و گروه های بی جنبه نقشه تعطیلی و زمین گیر شدن مان را می کشند و بقول شاعر: 
به دوش می کشم آری هنوز چوبه دارم
عزت تان مستدام 
comment
ایرانی مسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment سلام علیکم
برادران و خواهران عزیز .اینجانب به عنوان یک شهروند خوزستانی مطالبی را به اطلاع رسانده که با کمی تامل به عمق فاجعه پی خواهید برد.شهراهواز به عنوان یک کلانشهر دارای مشکلات عدیده و تاسف باری میباشد.نمیدانم از کدام درد برای شما سخن آغاز نمایم.از مشکل ریزگردها گرفته که سرمایه گذاران را یکی یکی از خوزستان فراری میدهد.از سهام فولاد گرفته که به پایتخت انتقال داده میشود.از کارون گرفته که قرار است ان را با سرعت تمام انتقال دهند.از درآمد نفت گرفته که به اصفهان و تهران و مشهد ....میرود.از بیکاری گرفته که هر خانواده ای یک نفر بیکار دارد.از کیف قاپهای خیابان گفته تا جرم و جنایت.از کفپوشهای خ نادری گفته که در حال خراب شدن هستند.از هزینه میلیاردی رفت وروب و خدمات شهری گفته که با وجود سالی 60 میلیارذ تومان هزینه با این کیفیت در حال انجام است.از مدیران پروازی گفته که هزینه تحصیل فرزندانشان در کیش و امارات به اندازه حقوق چند سال کارگر ساده خوزستانی است.از اعتصاب کارگران خوزستانی گفته که دیگر نان خوردن ندارند.از استخدام های سفارشی گفته که دل هر مسلمانی به درد خواهد آمد.حال و روز شهرم اینچنین است.یکی در حال غارت کردن بیت المال یکی درمانده از نان شب.یکی با مدرک لیسانس حقوق میلیونی مشاور دریافت یکی هم در این گرمای وحشتناک مانده بی کولر در خیابان.یکی با پول بیت المال می خواهد ستاد انتخابات راه اندازی یکی هم مانده در جهیزیه دخترش.یکی نان میبرد دیگری پشت ماشین شاسی بلندش دستور عزل منتقد میدهد.یکی را تهدید میکنند چرا گفتید من دکتر نیستم و اگر مطلب خود را حذف نفرمائید شما را از اهواز بیرون خواهم نمود.اینجا خوزستان است.اینجا مهد دلیران است.اینجا سردار هاشمی ها جان خود را داده اند تا اسلام زنده بماند.اینجا جنگ قدرت بالا گرفته است.کتانباف بزرگ را با هزاران یادگاری از پارک های محله ای تا زمین های ورزشی تا پل های بزرگش ازشهر فراری میدهند.گویند کتانباف برو و پشت سرت را نگاه نکن.اهل لابی نیستی اینکاره نیستی دنبال مجلس نیستی برو همان تهران را آباد کن اینجا دنبال آبادی نیستیم .کتانباف را از اهواز بدرقه میکنند به جرم پاکی به جرم استخدام نکردن یاران سفارشی به جرم ندادن پروژه ترک تشریفات به جرم سازندگی.حکایت غریبی است.در یک اداره ای کارگرانش شش ماه حقوق نمیگیرند مشاورانش ماهی 5میلیون پاداش.معلم ادبیات را می آوریم می گذاریم مدیر عمرانی.مگر ایرادی دارد.چند روزی شوشان مطلب میزند بعد از یک هفته همه فراموش میکنند.یکی در حال اماده کردن تیمش برای رالی مجلس یکی در حال سفر به آبادان جهت رالی مجلس یکی دیگر هم میرود رالی شوشتر.دولت تدبیر و امید را عشق است .میز و صندلی قدرت را عشق است.منتقد را با تبر زدن عشق است.نان بریدن را فقط کم بود که ان هم تکمیل شد.شمع بیت المال را خاموش کن ......
پاسخ ها
comment
پورراستی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
comment باسلام درود بر شرفت بدانید و آگاه باشید مثل کتانباف نخواهد آمد.تمام موارد شما را تایید می کنم راستی شما خبر دارید که[...]
comment
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment نیک سرشت منتقد را عزل کن.نانش را ببر.تبعیدش کن به [...]کیلومتری اهواز.اما بدان این عمل در اذعان عمومی برایت خوشایند نیست.وعده دیدار ما 2 سال آینده [...]
comment
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment به جای نان بریدن دستان غارتگران را کوتاه کن.به جای نان بریدن زیر بار [...]تحمیلی نرو.امان از این میز قدرت.استاد اهل قلم عبدالرحمان نیک سرشت نانت را خدا میدهد بنده خدا کاره ای نیست .یا حق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار