شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
دکتر مالک کنانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در حکمی آقای سلیمان کمایی را به عنوان سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان در بخشی از حکم دکتر کنانی خطاب به آقای کمایی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سلیمان کمایی

با احترام نظربه تعهد ، شایستگی وسوابق وتجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی منصوب میشوید تا برابر مقررات وشرح وظایف وبا رعایت جوانب شرعی وقانونی انجام وظیفه نمایید.

عزت، سربلندی وتوفیق هرچه بیشتر شما را در راه خدمت به مردم شریف وقهرمان خوزستان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

گفتنی است پیش از این آقای جمال کوتی عهده دار این سمت بوده است.


همچنین دکتر سینا نظری سرپرست معاونت فنی مرکز بهداشت استان شد  


به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان خوزستان، مراسم اکرام و معارفه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امروز صبح در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید.

در این مراسم طی حکمی از سوی دکتر سید سعید سیدیان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، آقای دکتر سینا نظری به سمت سرپرست معاونت فنی مرکز بهداشت استان منصوب گردید.

در حکم انتصاب وی آمده است : احتراماً با عنایت به تعهد، دانش و تجارب ارزنده علمی و فنی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت فنی مرکز بهداشت استان" منصوب می شوید. همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده اند، وظیفه مسؤلین در مسیر حرکت به سمت قله های اصلی پیشرفت بسیار سنگین است. لذا در راستای این وظیفه سنگین امید است که با جدیت، پشتکار و مشورت با مدیران و کارشناسان ستادی و محیطی معاونت بهداشت و بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی زمینه ارتقاء سلامت مردم خداجوی استان به ویژه ارتقاء سواد سلامتی آنان، برنامه ریزی منسجم نموده و از همه ظرفیت های موجود و روش های نوین علمی برای رسیدن به این مهم استفاده نمائید.

همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش های دکتر پژمان بختیاری نیا که پیش از این عهده دار این مسؤلیت بوده است، تقدیر و تشکر به عمل آمد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
2
0
comment سلام پس كي [...] مدير [...]دانشگاه علوم پزشكي ميرود
comment
شهروند[...]
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
comment
0
1
comment به سلامتی،نکنه اینم مثل مدیرشبکه جدید[...] باشه که [...] حکومت میکنه،هرکی بهاش اختلاف داشته باشه به [...]میگه حسابش روبرس[...]انشااله دکتر [...] اینجورنباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار