شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کارون پرس نوشت: عضو شورای شهر اهواز گفت: تاکنون اسامی چند نفر از نامزدهای انتخابات ریاست شورای شهر به گوش می رسد که صریح ترین منتقد شهردار اهواز نیز در بین این افراد است.
  
یکی از اعضای شورای شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار کارون پرس با اشاره به تب و تاب برخی از اعضای شورا در راستای تصدی پست ریاست این شورا بیان کرد: تا این لحظه اسامی افرادی مانند زیبا صالح پور، مهدی آلبوشوکه، حجت الاسلام سواری ، جانعلی خورشیدی به عنوان کاندیدهای احتمالی طرح شده است.

وی افزود: به نظر می رسد آلبوشوکه به عنوان صریح ترین و ریزبین ترین منتقد و پرسشگر از شهردار اهواز شانس بیشتری برای تصدی این پست داشته باشد.

این عضو شورای شهر در پاسخ به نظر کلی شورا در مورد چگونگی ریاست رامی علاسوند اظهار کرد: ریاست فعلی شورا در زمینه هایی خوب عمل نموده است که نمی توان منکر شد اما در مجموع نتوانسته است رضایت دیگر اعضای شورا را جلب کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment شوشان سلام.مثل روزبرای همه مشخص است که بعضی ازاعضاء محترم شورای شهر درموردشهردارو سکاتداراصلی شهرداری به جدمشغول [...]هستندومتاسفانه آقای [...]که ازحامیان سیدخلف موسوی بودباوعده ووعیدهای بی اساس برخی ازهمکارانش ازمخالفان جدی اوتبدیل شده است امیدوارم آقای [...]واعضاء محترم تصمیم عاقلانه ای بگیرندو [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment علم غیب دارید
comment
شهرداری چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
comment
0
0
comment رضایت دیگر اعضاء ؟؟؟؟
چه معنی دارد!!!
چرا آقای علاسوند دراین خصوص جواب نمیدهند یا بیانه ایی صادر نمیکنند و دفاع کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار