شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان:
دکتر علی خدادادی اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف خود در این برنامه جلب اعتماد عمومی نقش و تأثیر مهمی دارد که خوشبختانه اکنون نگرش ها نسبت به جمعیت نگرشی مثبت است. لذا ما باید این اعتماد عمومی را حفظ کنیم. یکی دیگر از نکات مهم پاک کار کردن است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر دارای پتانسیل‌هایی است که می‌تواند به صورت جهشی رشد کند و به اهداف مدنظر خود در برنامه 4 ساله برسد.
 
 دکتر علی خدادادی در آیین تجلیل از امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر خوزستان، که امروز چهارشنبه (24 اردیبهشت ماه) در سالن سینما هلال اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف خود در این برنامه جلب اعتماد عمومی نقش و تأثیر مهمی دارد که خوشبختانه اکنون نگرش ها نسبت به جمعیت نگرشی مثبت است. لذا ما باید این اعتماد عمومی را حفظ کنیم. یکی دیگر از نکات مهم پاک کار کردن است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: حضور در عرصه های بین المللی و مدیریت دانایی و ارزشی یکی از موارد مورد تأکید رئیس جمهور است که لازم است در کنار این مهم به مقوله آموزش نیروها نیز توجه کامل داشت. نیروهای ما باید از توانمندی لازم برخوردار باشند لذا در این زمینه در صدد باز کردن راهی نوین پیش روی جمعیت هلال احمر استان هستیم و این امر جز با همت و خرد جمعی، همکاری درون بخشی و فرابخشی امکانپذیر نیست. راه درازی در پیش داریم و باید بتوانیم آسیب های گذشته را جبران کنیم.
 
خدادادی افزود: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در جهت رسیدن به اهداف برنامه 4 ساله هلال احمر استان، جذب نیروی داوطلب و جوان است که در این عرصه نیز با نهایت تلاش خود را داشته باشیم و تا بتوانیم جمعیت مورد نیاز به خصوص در حوزه جوانان را تحت پوشش قرار دهیم تا خدمات رسانی در سطح استان گسترش یابد. در استان خوزستان جمعیت هدف زیادی داریم که می توانند به عضویت این جمعیت در آیند تا بتوان ارائه خدمات کرد.
 
وی اظهار کرد: با توجه به آسیب هایی که در جامعه ما را تهدید می کند، نیاز به آموزش جوانان در سطح گسترده داریم. لازم است جوانان توانمندی را آماده کنیم تا در حوزه داوطلبان بتوانند ارائه خدمت کنند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خوشبختانه به صورت مقطعی از نظر مالی توجهی به جمعیت هلال احمر خوزستان شد و یک رضایتمندی نسبی بین پرسنل ایجاد شد ولی همچنان به دنبال یک تغییر در حوزه درآمدی هستیم که درآمدهای پایدار برای جمعیت هلال احمر خوزستان ایجاد کنیم که این امر با جدیت در حال پیگیری است.
 
خدادادی عنوان کرد: نکته دوم در جهت رسیدن به اهداف خود، تجهیز جمعیت هلال احمر و کارآمد کردن آن به وسایل جدید است که یک فقر کلی در سطح استان از این بابت وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم شبکه های اجتماعی بومی را برای برقراری ارتباط با جوانان استان راه اندازی کنیم می تواند در جذب نیرو و آموزش نیروهای مورد نیاز بسیار کارساز باشد.
 
مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امیدواریم با همت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، برنامه های کلان به انجام خواهد رسید و تحول شگرفی را در جمعیت استان شاهد باشیم تا به جایگاهی که در خور شأن هلال احمر استان است، دست یابیم.
 
به گزارش ایسنا؛ در پایان نیز صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارشی از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در خوزستان ارائه داد و سپس از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان برتر جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور آیت الله شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار