اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
انتشار تصاویری از ضرب و شتم یک معترض به دست یکی از مشاوران اردوغان نخست وزیر ترکیه خشم مردم این کشور را به همراه داشت.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، در تصاویری که منتشر شده است، یکی از مشاوران رجب طیب اردوغان، یکی از معترضان را که پلیس ضد شورش وی را بازداشت کرده است، هدف حمله و ضرب و شتم قرار می دهد، رسانه های ترکیه وی را یوسف یرکن، معاون کارکنان دفتر نخست وزیری و مشاور رجب طیب اردوغان معرفی کرده اند.
این در حالی است که دیروز، طی بازدید نخست وزیر از محل حادثه ریزش معدن در سوما، معترضان به خودروی وی حمله ور شدند و یکی از زنانی که با شبکه ای تلویزیونی در ترکیه مصاحبه کرده است، می گوید نخست وزیر بعد از آنکه با افزایش بحث ها، عصبانی شده بود، سیلی به صورت وی زده است. این زن گفته است از جمله معترضان نبود و فقط برای خرید به مرکز خریدی که اتفاقا نخست وزیر نیز در آنجا حضور داشت، رفته بود.
در حال حاضر به نظر می رسد دولت ترکیه با توجه به دو اتفاقی که در چند روز اخیر روی داده و در رسانه های ترکیه منتشر شده است، دوران دشواری پیش روی داشته باشد. این در حالی است که اعتراض ها به نامناسب بودن معیارهای امنیتی در معدن های ترکیه که انتقادهای بین المللی را نیز به همراه داشت، اعتراض های گسترده ای را در گوشه و کنار این کشور برانگیخته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار