شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان:
در بررسی مدارک و مستندات متوجه شدیم برخی همکاران، نیاز به آموزش بیشتر دارند. تقویت روابط‌عمومی‌ها به تقویت سازمان‌ها منتهي خواهد شد.
ريیس جشنواره "سلام" با تبيين روند بررسي مستندات و معرفي روابط‌عمومي‌هاي برتر، به مشكلات برخي روابط‌عمومي‌هاي خوزستان در جريان اين بررسي اشاره كرد و گفت: سعی شد از طریق این جشنواره مدیران دستگاه‌های اجرایی را نسبت به جایگاه روابط‌عمومی حساس کنیم چرا که روابط‌عمومی، تنها روابط‌عمومی مدیر نیست بلکه روابط‌عمومی مدیریت و مجموعه دستگاه اجرایي است.  
 
جمال درويش در اختتامیه این جشنواره که امروز 27 اردیبهشت‌ماه در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره سلام با دو هدف کلی انتخاب روابط‌عمومی برتر و ایجاد یک میدان رقابت سالم بین روابط‌عمومی‌های استان و همچنین گرامیداشت روز روابط‌عمومی برگزار مي‌شود.
 
وی ادامه‌داد: در سال‌های گذشته با وجود این‌که روز ارتباطات و روابط‌عمومی در تقویم ایران ثبت شده بود اما به موضوع انتخاب برترین روابط‌عمومی‌ها و تقدیر از خدمات این حوزه توجهی نمی‌شد كه از امروز، هر ساله به‌همین مناسبت جشنواره انتخاب برترين‌های روابط‌عمومی و مدیران ارتباط‌گستر استان خوزستان برگزار خواهد شد و از خدمت‌گزاران این عرصه تقدیر می‌شود.
 
رييس جشنواره سلام در خصوص داوری آثار رسیده از سوی روابط‌عمومی‌ها گفت: دقت‌نظر کامل در بررسی مستندات و انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر لحاظ و بررسی‌های منصفانه انجام شد. معتقدم هیچ چیز ارزش داوری عادلانه و قضاوت  عادلانه را ندارد به همين دليل در داوری‌های جشنواره سلام بر اصل داوری و قضاوت عادلانه دقت بسیاری شد و داوران از انجمن روابط‌عمومی ایران، مدرسین دانشگاه و اعضای هیأت‌علمی انتخاب شدند.
 
درویش اظهار کرد: در بین روابط‌عمومی‌هایی که مستندات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، بعضي مدارك و مستندات ناقص ارسال شده‌بود و یا برخي افراد برای شرکت در جشنواره دیر اقدام کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این جشنواره اهدافی چون ایجاد جریان انتقال تجربیات بین همکاران روابط‌عمومی، ایجاد تعهد صنفی بین روابط‌عمومی‌ها و ایجاد فضای سالم رقابتی بین آن‌ها دنبال شد. سعی شده‌است از طریق این جشنواره مدیران دستگاه‌های اجرایی را به کار و جایگاه روابط‌عمومی حساس کنیم چرا که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند روابط‌عمومی، تنها روابط‌عمومی مدیر نیست بلکه روابط‌عمومی مدیریت و مجموعه دستگاه اجرایي است.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان افزود: تقویت روابط‌عمومی‌ها به تقویت سازمان‌ها منتهي خواهد شد لذا درصدد هستيم که یک تعهد صنفی برای پیشبرد اهداف مشترک روابط‌عمومی‌ها بین همکاران ایجاد کنیم؛ همچنین همه اين افراد از فردا 28 اردیبهشت‌ماه می‌توانند خود را برای 27 اردیبهشت‌ماه سال 94، روز ارتباطات و روابط‌عمومی آماده کنند.
 
درویش اظهار کرد: در بررسی مدارک و مستندات متوجه شدیم برخی همکاران، از اساتید این عرصه محسوب می‌شوند که می‌توان از توانمندی آن‌ها در حوزه آموزش همکاران روابط‌عمومی استفاده کرد؛ همچنین برخی افراد نیز شناسایی شدند که نیاز به آموزش بیشتر دارند و حتما دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی آن‌ها برگزار خواهیم کرد. در این بررسی‌ها متوجه شدیم بسیاری از روابط‌عمومی‌ها از امکانات اولیه كار اين حوزه نیز برخوردار نیستند که از مدیران این مجموعه‌ها خواسته شد نسبت به توانمندسازی اداره روابط‌عمومی مجموعه خود توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
وی ادامه‌داد: همچنين بررسی‌ها نشان داد برخی روابط‌عمومی‌ها داراي مشكل کمبود نیرو هستند که این موضوع نیز بايد مورد توجه قرار گیرد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار