شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
حال عمومی آقاي باوی که دو شب پیش مورد سوء قصد قرار گرفت، خوب ارزیابی شده است.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت دادستان خرمشهر، گفت: حال عمومی آقاي باوی که دو شب پیش مورد سوء قصد قرار گرفت، خوب ارزیابی شده و پرونده در حال بررسی است.
 
قدرت‌الله دهقان  اظهارکرد: از همان ابتدا که دادستان خرمشهر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بود پزشکان در بررسی اولیه، وضعیت وی را خوب ارزیابی کردند که در ادامه معالجه نیز مشخص شد ارزیابی‌ها درست بوده است.
 
وی ادامه داد: امروز نیز دادستان برای انجام اقدامات درمانی سرپایی و خارج کردن خرده شیشه‌ها و ساچمه‌هایی که به صورت وی اصابت کرده بود، به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد، روند درمان به خوبی در حال سپری شدن است که به احتمال زیاد تا امشب اقدامات درمانی کامل شود.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: سوء قصدی که به جان دادستان خرمشهر شده، به طور همه جانبه از سوی دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری است. امیدواریم ضاربان هرچه سریع‌تر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
 
دهقان در ادامه به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها توصیه کرد: رسانه‌ها در این مواقع تا وقتی که به طور کامل و صد در صد از طریق مبادی مطمئن به صحت اخبار نرسيده‌اند، غیرمعقول با این موضوعات برخورد نکنند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید سعی شود اخبار را صادقانه منعکس کرد چرا که انعکاس صادقانه اخبار همراه با امانت‌داری، اسباب نگرانی مردم نخواهد شد. نه عقل و نه منطق می‌پذیرد که از هیچ چیز همه چیز بسازیم و اگر هم موردی باشد، بايد با حفظ امانت‌داری گفته شود.
 
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اظهارکرد: استان خوزستان از امن‌ترین استان‌های کشور است. مردم ما مردمی بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و هرگوشه از استان را که بررسی می‌کنید می‌بینید مردم خوزستان طرفدار انقلاب اسلامی، پایبند به نظام و دوستدار مملکت خود هستند و همه این تعلق خاطرها موجب می شود مردم ما اجازه ندهند مشکلی به ساحت امنیت خوزستان خدشه وارد کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
comment
1
3
comment با سلام .جمله "ستان خوزستان از امن‌ترین استان‌های کشور است" فکر کنم شوخی باشه. ظاهراً معاونت امنیتی اصلاً در خوزستان و نقاط ... زندگی نکرده اند. جناب دهقان شاید خبر ندارید که وقت و بی وقت قاچاقچیان سلاح با امتحان اسلحه هایشان در اطراف شهر اهواز باعث سلب آسابش مردم شده اند و عوامل دیربط خود را به خواب زده اند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
comment
0
1
comment اقای دهقان ،ضمن ارزوی بهبودی برای دادستان محترم وانشاا... برخورد قاطعانه با ضاربین ،جنابعالی از اصحاب رسانه تقاضای (صداقت کردید)در حالی که خود شما به دور از [...]خوزستان را یکی از امن ترین استانها معرفی میکنید. گویا جنابعالی از علم امار بی اطلاعید.لطفا با استفاده از امار واقعی رتبه تاسف بار خوزستان را [...] اعلام و بدنبال حل مشگل باشید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment با تشکر از جناب دهقان که همیشه پاسخگو هستند.و ضمن آرزوی بهبودی برای آقای باوی دادستان محترم خرمشهر...با توجه به صحبت های آقای دهقان و با توجه به مرزی بودن استان خوزستان و جمعیت 4 میلیونی این استان وضعیت امنیت این استان در شرایط خوبی به سر میبردو صحبت های ایشون دور از واقعیت به نظر نمیرسه...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment با توجه به شرایط خاص استان ومرزی بودن آن امنیت در سطح قابل قبولیست و باید جانب انصاف را نگاه داشت . از مسولین امنیتی به جهت تلاش بی وقفه تشکر می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار