اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
فرماندار شهرستان هندیجان :
فرماندار شهرستان هندیجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در هندیجان به خبرنگار ما گفت :در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ارزشهای مطالعه در جامعه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب در شهرستان افتتاح شد.
احمد جعفری نسب بیان داشت :این نمایشگاه از 27 اردیبهشت الی 15 خرداد ماه سال جاری در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه مندان دایر است .
جعفری نسب افزود: در نمایشگاه مذکور 20 هزار جلد کتاب عرضه شده که عموم مردم بخصوص فرهیختگان می توانند از جدیدترین کابه ها اسفاده کنند.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده:کتاب دروازه ای بسوی گسترش دانش و معرفت است بر این اساس جامعه نیاز به فرهنگ مطالعه دارد و فرهنگ آن با مطالعه کتاب ارتفاع پیدا می کند اگر این فرهنگ نهادینه شود در جامعه ما نشاط فکری و رفتار های اجتماعی تعدیل میشود.
حسین پوردوستعلی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیز خاطرنشان کرد: ما هرساله به مناسبت های مختلف چندین نمایشگاه کتاب بر پا می کنیم و انشالله در سال مزین به فرهنگ تلاش های خود را در تحقق آن انجام خواهیم داد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment شوشان جان ازاطلاع رسانیتان ممنون من متخصص کتابم .هرمیزنمایشگاه حداکثربیست عنوان جامیگیرد.اگرمنظور اقای فرماندار بیست هزار عنوان است یعنی باید هزار میز در نمایشگاه باشد.اگرمنظور ایشان تعدادجلدهای کتاب موجود در نمایشگاه است جهت استحضار ایشان امار را در نمایشگاه باعنوان میدن نه جلد.البته از ایشان وبرگزار کنندگان تشکر میکنیم...
پاسخ ها
comment
دلسوزتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
comment
comment خدمت شما دوست عزیز عرض کنم میزهای این نمایشگاه بسیار بزرگ و چندین میز هستش لذا از این بابت مشکل ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار