اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
امام جمعه شهرستان هندیجان:
امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نمازجمعه گفت:ما از مسئولین اداره های میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در هندیجان می خواهیم انتظارات به حق مردمی در مسائل قرآنی و فرهنگی هر چه سریعتر جامه عمل بپوشانند این در حالی است که ما اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نداریم.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: از نیروهای مسلح هندیجان تقاضا داریم تا نمایشگاه دائمی و موزه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان احداث کنند تا خاطره و یاد هشت سال دفاع مقدس برای نسل آینده منتقل و باقی بماند .
شمیل پور تصریح کرد: فرزندان ما استعدادهای فراوانی در هنرهای تجسمی دارند و انتظار می رود که هنرهای بسیاری را تولید کنند، و مسئولین باید طوری عمل کنند که زمینه پیشرفت را برای جوانان ما آماده کنند و امیدواریم در سال فرهنگ،ان شاء الله فرهنگ قرآنی در هندیجان توسعه یابد.
وی همچنین در ادامه افزود:روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می دارم و از اداره مخابرات هندیجان به دلیل اینکه در بعضی نقاط آنتن دهی بسیار ضعیف و در برخی نقاط دیگر خدماتی صورت نمی گیرد و مردم خواستار رفع هر چه زودتر این مشکل هستند. متاسفانه در هندیجان اکثر پست های مخابرات پوسیده و شبکه مخابراتی هندیجان فرسوده و چند سالی است که بازسازی نشده و کاربران اینترنت با مشکلات بسیاری در اینترنت پر سرعت دارند که هزینه ی پرداختی با نوع خدمات به علت ناکارآمد بودن سیستم همخوانی ندارد همچنین اکثر سیم های مخابرات با قطع و اتصال می باشند واین موارد سرعت کابران را کاهش داده و باعث نارضایتی میشود. این درحالی است که اگر مشترکی دچار خرابی تلفن گردد بعداز ثبت در سامانه 117 مخابرات مشترکین باید هفته ها یا بیشتر منتظررفع خرابی باشد.
امام جمعه شهرستان هندیجان با گله مندی از اداره صنعت و معدن گفت:در شهرستان تورم بی حد و اندازه ای وجود دارد و این تورم رو به صعود است،چرا قیمت ها در هندیجان بیش از حد معمول است؟ چرا اداره صنعت و معدن تلاشی برای ایجاد تعادل در بازار هندیجان انجام نمی دهد،دکان داران و مغازه داران باید انصاف داشته باشند نباید بیش از حد قیمت ها را افزایش بدهند.معیشت مردم برای ما بسیار مهم است اگر نتوانیم معیشت مردم را تامین کنیم چگونه می توانیم دین و ایمان آنها را حفظ کنیم من دوباره از اداره صنعت و معدن می خواهم که ستاد تنظیم بازار را ایجاد کنند تا بتوان این تورم بی رویه را کنترل و مهار کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار