شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
مدیر مسئول و سردبیر محترم پایگاه خبری شوشان
در پاسخ به گزارش مندرج در آن پایگاه خبری به شماره 18635 مورخ 28/2/1393 با عنوان آمبولانس هایی که به درد جنازه هم نمی خورند، مقتضی است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این مدیریت در سایت خبری آن پایگاه اقدام لازم بعمل آید.
احتراما، پیرو مطلب مندرج در سایت خبری شوشان به شمار 18635 مورخ 28/2/1393 با عنوان : آمبولانس هایی که به درد جنازه هم نمی خورند ، با توجه به بررسی بعمل آمده و نامه شماره 156/5/159 مورخ 29/2/1393 سرپرست محترم بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر، به آگاهی میر ساند که عکس منتشره در خبر فوق، آمبولانس های متعلق به شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر می باشد و تامین اجتماعی هیچ گونه مالکیتی بر این آمبولانس ها ندارد و رانندگان این آمبولانس ها هم جزو نیروهای کشت صنعت می باشند، از طرفی درمانگاه تامین اجتماعی کشت و صنعت کارون دارای یکدستگاه آمبولانس بنز می باشد که هم اکنون از لحاظ وضعیت کلی و تجهیزاتی سالم و مشغول به ارائه سرویس و خدمت به بیمه شدگان عزیز می باشد.
دکتر داریوش پناهی زاده – مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment سلام
جناب آقای دکتر [...] خیر باشد . انشاالله خواب آمبولانس بنزی که برای درمانگاه کارون دیده اید بخوبی تعبیر شود . بیش از 23 سال است که در این شرکت و مدتی در درمانگاه مشغول بکار بوده ام و هیچوقت آمبولانس بنز ندیده ام . امیدوارم خدا خیرتان دهد اگر حتی یک آمبولانس دست چندم به این درمانگاه اختصاص دهید .
comment
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment سلام- شوشان جان اطلاعات مدير درمان تأمين اجتماعي صحيح نيست چرا كه اصلا آمبولانس بنز هعرگز وجود نداشته و ندارد و آنچه توسط خبرنگار شما منعكس شده صحيح است و واقعا اين آمبولانس ها بدرد جنازه هم نمي خورند و بايد سازمان تأمين اجتماعي اين مكاشين ها را تحويل كشت و صنعت بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار