شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
در نشست مدیر عامل و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:
آیت الله جزایری ضمن مقایسه وضعیت کنونی این شرکت نسبت به 5 سال گذشته با ابراز خرسندی از وضعیت تولید و اشتغال و در آمدزایی این شرکت وضعیت کنونی آن را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تولید استراتژیک شکر خواستار توسعه صنایع جانبی نیشکر شد.
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دیدار با آیت اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با اعلام اینکه امسال توانستیم به روکورد تولید 470 هزار تن شکر دست پیدا کنیم و این کار برای اولین بار در تاریخ شرکت توسعه نیشکر محقق می شود.
وی با اشاره به سهم 40درصدی شرکت توسعه نیشکر در شکر تولیدی کشور از پیشرفت و افزایش تولید در صنایع جانبی این شرکت نام برد و گفت: توانستیم در سال جاری در زمینه تولید و صادرات خمیر مایه و الکل به موفقیت های خوبی دست یابیم.
نسیم صادقی افزود: تعداد 17 هزار87 نفر مشغول در این شرکت اشتغال دارند که از این میزان 96.4 درصد بومی استان خوزستان هستند.وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت و توسعه در این شرکت را مدیون الطاف خداوند هستیم به زحمات نیروهای متخصص این شرکت در بهبود کیفیت تولید و ارتقاء کشاورزی و صنایع این شرکت اشاره کرد. وی گفت امسال نیز نسبت به سال گذشته بیش از بیست درصد افزایش تولید داشته ایم. وی در خصوص واگذاری 14 هزار هکتار اراضی جدید به توسعه نیشکر نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که مجموعه مدیران استان با دلسوزی که دارند نسبت به این امر مساعدت لازم را مبذول نمایند.
در ادامه آیت الله جزایری ضمن مقایسه وضعیت کنونی این شرکت نسبت به 5 سال گذشته با ابراز خرسندی از وضعیت تولید و اشتغال و در آمدزایی این شرکت وضعیت کنونی آن را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تولید استراتژیک شکر خواستار توسعه صنایع جانبی نیشکر شد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بازارهای منطقه ای از جمله عراق زمینه خوبی برای فعالیتهای تجاری هست و باید کوشید که با ترکیه در این زمینه رقابت کرد. وی کمک توسعه نیشکر به روستاهای همجوار طرح، بخصوص در ایجاد جاده ،پل و مدرسه برای رستا مورد توجه قرار داد و افزود این کمک باید همچنان ادامه داشته باشد و گسترش پیدا کند.
ایشان با توجه به سهم اشتغال صنعت نیشکر در خوزستان اظهار امیدواری کرد که با ایجاد طرح های جدید اشتغال پایدار بیشتری فراهم گردد.
ایشان تولیدات صنایع جانبی از نیشکر مثل الکل، خمیرمایه، خوراک دام و MDF را مهم دانست و خواستار گسترش این صنایع شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ساكن مسير تصفيه شكر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
2
comment جناب آقاي مهندس صادقي تردد كاميونهاي نيشكر طرح دهخدا جاده آسفالته مسير تصفيه شكر( دهستان عنافجه ) را خراب كرده است خواهشمند است يك بار كه شده بازديدي از آن مسير داشته باشيد وببينيد كاميونهاي سنگين آن شركت علاوه بر ايجاد تصادفات سنگين موجب خرابي جاده شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار