شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
دکتر محمدکیانوش راد:
جریان روشنفکری دینی همواره بر آزادی ،دموکراسی و حقوق بشر تاکید داشته و حق فعالیت مخالفان و رقبای خود را به رسمیت می شناسد.

شوشان - سارا ممبینی : اعضای انجمن های  اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز(شورای احیا)  با دکتر محمد کیانوش راد  دیدار و گفتگو کردند و دغدغه های خویش را با وی در میان نهادند .
دکتر محمد کیانوش راد  در این نشست دوستانه  کار جمعی و گروهی  را سبب شکوفایی توانایی های فردی دانست وافزود :
باانجام فعالیت های  جمعی ، شخصیت یک فرد شکل گرفته و تعدیل می شود و حسن کار تشکیلاتی  آموختن تصمیم گیری مشارکتی است که در زندگی آینده ی جوانان تاثیر گذار است .
نماینده ی مردم اهواز در مجلس ششم با اشاره به  سابقه و هویت انجمن های اسلامی ،  تشکل  انجمن  اسلامی را دارای  هویت روشنفکری دینی دانست  و اظهار داشت :
جریان روشنفکری دینی همواره  بر آزادی ،دموکراسی و حقوق بشر تاکید داشته و حق فعالیت مخالفان و رقبای خود را به رسمیت می شناسد .

وی ادامه داد :
انجمن اسلامی مظهر آزادی خواهی است . دانشجویان تا کنون هزینه های مختلفی را پرداخته اند و استقامت جوانان دانشجو همیشه چراغ فروزان حرکت ضد استبدادی در ایران بوده است .
عضو شورای عالی بنیاد باران ،اصلی ترین خصلت دانشجویی را  داشتن تفکر ضد  استبدادی ، شجاعت ،  نگرش علمی ، اصالت به کار جمعی و تشکیلاتی و استقلال فکری دانست و گفت : آزادی خواهی و ضدیت با استبداد همواره دانشجویان را در مسیر اصلاح طلبی قرار داده است .
دکتر محمد کیانوش راد در عین حال گفت :
دانشجویان نباید تحت قیمومیت هیچکس قرار بگیرند و کسانی که در خارج از دانشگاه سعی در حذف انجمن اسلامی دانشجویان را دارند علیرغم صرف هزینه های هنگفت و حمایت برنامه ریزی شده از خارج از دانشگاه ، فاقد نفوذ کافی در دانشگاه هستند . تلاش این عده برای ماندن در دانشگاه مساوی با حذف انجمن های اسلامی است ولی این جریان هیچگاه نتوانسته جریان آزادی خواهی در دانشگاه را حذف کند .
نماینده ی مردم اهواز در مجلس ششم با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم در دانشگاه ها تصریح کرد :
در دولت احمدی نژاد دانشگاه ها به فضاحت کشانده شد.احمدی نژاد دانشگاه  را تبدیل به پادگان کرد و از اتاق رئیس دانشگاه تا همه ی قسمت ها دوربین های مخفی و آشکار نصب شده بود . خوشبختانه تا حدی فضای امنیتی و پلیسی در دانشگاه کم شده است اما هنوز باید دانشجویان برای گشایش فضای سیاسی تلاش کنند .
 وی خطاب به دانشجویان افزود :
تا زمانی که به نام انجمن اسلامی فعالیت می کنید باید طبق قوانین تعریف شده  در انجمن های اسلامی قدم بردارید و در پیگیری عقاید خود با صلابت عمل کنید و محکم و استوارو با تکیه بر میراث گذشته ی هویتی خویش ، تلاش کنید و از دادن هزینه در این راه نیز هراسی نداشته باشید زیرا مردم قدردان فداکاری های دانشجویان بوده و هستند . در عین حال دکتر کیانوش راد  به اعضای انجمن های اسلامی  اطمینان داد که دولت از فعالیت تشکل ها حمایت خواهد کرد .
همچنین در این نشست شکرالله کلاه کج و حبیب امانی پور ، دو تن ازاعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران  اهواز با ارائه ی تحلیلی از روند فعالیتها در  انجمن های اسلامی بر عزم  جدی اعضا انجمن برای تداوم فعالیتها و پیگیری مطالبات دانشجویان تاکید کردند.

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
انتشار یافته: ۲۹
comment
comment
مسلم زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
comment
15
0
comment بسم تعالی
خدمت گردانندگان سایت خبری شوشان
با سلام و احترام

در فضای غبار الود کنونی و در غیاب وضعیت شفاف سیاسی سازمان ها و نهاد ها زیادی هستند که جهت منافع و متامع گروهی و شخصی اقدام به جعل عنوان میکنند یا خود را به عنوان نماینده انجمن اسلامی معرفی میکنند البته برخی نهادهای وابسته [...]همیشه برای انشعاب و تخریب جنبش دانشجویی اقدام نموده است در راستای خبر انتشار دیدار جمعی از بسیجیان دانشگاه چمران با اقای دکتر کیانوش راد لازم به ذکر است اشخاص مذکور در عکس و حاضر در دیدار با بسیج دانشجویی و انجمن جعلی مستقل فعالیت اشکار و تنگاتنگی داشته و دارند و صرفن جهت تخریب جنبش دانشجویی ماموریت یافته تا با فعالین سیاسی استان ارتباط بر قرار کرده تا بتوانند جنبش را با چالش مواجه کنند بعنوان مثال [...] صاحب امتیاز نشریه [...] هستند که نسخه های ان قابل ارایه است ایشان در نشریه خط مشی تخریب جریان اصلاحات را دنبال نموده است در ضمن ایشان عضو فعال انجمن دانشجویان مستقل نیز میباشند
بقیه اطرافیان هم یا در بسیج دانشجویی مشغول خبر رسانی هستند یا عضو فعال مستقل .
این اعضا غالبا در نشریه [...]متعلق به اقای[...]( عضو انجمن جعلی مستقل دانشجویان) قلم خراب میکنند
خواهشمندیم در مورد خبر های منتشر شده از منا بع موثق استعلام شود

مسلم زمانی دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان و [...] دانشجوی فعلی چمران اهواز
پاسخ ها
comment
علی
| Canada |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
comment آقای [...] زمانی که این دوستان در ستاد روحانی و عارف فعال بودند فکر کنم شما در فکر تحریم انتخابات بودید، بهتر است چیزی به عنوان شرم را یاد بگیرید که در مواقع ضرورت از آن استفاده کنید،
comment
جواد علیخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
comment
15
0
comment با سلام
در رابطه با پوشش خبری دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با دکتر کیانوش راد که خود را تحت عنوان شورای احیای انجمن اسلامی معرفی نموده بودند، به استحضار می رساند این افراد فاقد هرگونه هویت سیاسی مشخص می باشند و در سابقه ی بعضی از این افراد عضویت در بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل مشاهده می شود.
فلذا این افراد از سعه ی صدر ما در رابطه با تحمل مخالفین نهایت سوء استفاده را نموده و خود را با هویت جعلیِ اعضای شورای احیا معرفی نموده اند.
لازم به ذکر است که اینجانب جواد علیخانی دانشجوی رشته دامپزشکی ترم 22 دانشگاه شهید چمران و مسئول پیگیری احیای انجمن های اسلامی سراسر کشور می باشم و در این خصوص نیز چندین نشست در یک سال گذشته با حضور بیش از 50 دانشگاه با مسئولین ارشد نظام از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید هادی خامنه ای و مسئولان وزارت علوم داشته ایم.
همچنین یادآور می شود نشستی در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت در تهران و با حضور فعالین سیاسی سرشناس اصلاح طلب پیرامون نحوه احیاء انجمن ها داشته ایم. در همین راستا پرونده ای نیز در شماره سوم هفته نامه صدا به سردبیری محمد قوچانی به فعالیت های این شورا در سراسر کشور پرداخته بود.
از آن رسانه محترم خواهشمند است در خصوص نحوه ی پوشش خبری، نهایت دقت را مبذول فرمایند چه آنکه دیدار این دانشجویان در راستای تفرقه افکنی بین دانشجویان بوده است و از نظر ما این دیدار صرفا یک دیدار ساده بین چند دانشجو با جناب کیانوش راد بوده است و تنها جریان پیگیر شورای احیای انجمن اسلامی دانشگاه چمران که مورد تایید قعالین اصلاح طلب استان نیز می باشد، جریان متبوع ماست که اینجانب مسئولیت پیگیری آن را بر عهده دارم.
در پایان خواهشمند است در خصوص حذف این خبر در اسرع وقت نهایت همکاری را مبذول فرمایید.
پاسخ ها
comment
آرش
| Canada |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
comment فکر کنم سابقه سیاسی جنابعالی هم مشخصه آقای [...]!در ضمن فکر نکنم در حدی باشید که بخواین برای بزرگان اصلاحات خط و نشان بکشید،‌ اگر اصلاح طلبان بر اساس ترحم و دلسوزی جاهایی هوای شما رو دارند کمی حرمت نگه داشته و پاتون رو از گلیمتون درازتر نکنید، و در آخر هم باید بگم فعالیت دانشجویی یک جریان از پایین به بالاست، وگرنه این چیزی که شما میگید بیشتر شبیه به سازمان بسیج دانشجویی است،‌ تا انجمن اسلامی!
comment
ایمان ع عضو انجمن اسلامی دانشجویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
2
10
comment با سلام خدمت دشمنان و دوستان
افرادی که خود را مدعی انجمن اسلامی می دانند بدانند که انجمن اسلامی نهادی مقدس است و فقط متعلق به کسانی است که خود را در چارچوب ولایت تعریف کنند نه کسانی که سابقه [...] و [...] دارند و نکته بعد اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و به گفته رییس جمهور محترم جناب دکتر روحانی همه ملت ایران بسیجی هستند. ما افتخار میکنیم با بسیج ارتباط داریم آقای( [...]) شما خودت هم پرونده بسیج داری!
comment
پدرام
|
United States
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
9
comment نه بسیجی هستیم نه مارکسیست,صرفا دگر اندیش هستیم و خواستار گشایش فضا,اینقدر به هم اتهام بزنید تا دموکراسی رو آباد کنید,آقایان [...] و [...] اینجور که نشون میدید برعکس شعار و ادعاتون اصلا دردمند نیستید دنبال یه پست و جایگاهی بودید حالا که انگار دستتون یه کم کوتاه شد شروع کردید به تهمت و افترا,شرمتان باد واقعا.
comment
امین شفیع پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
9
3
comment با سلام خدمت همۀ ....
آقایان درخواست کنندۀ تاسیس انجمن اسلامی حداقل این دیدار را می گذاشتید بعد از گرفتن مجوز البته خوب شد که دانشجویان چهرۀ واقعی شما را دیدند این کار شما جدا از مسائل سیاسی و گرایش سیاسی بنده یک کار غیر قانونی است حتما هیات نظارت دانشگاه در دادن مجوز به شما این مساله را مد نظر قرار خواهد داد.
اگر پایبند به قانون هستید صرف گفتن کافی نیست بلکه عمل مهم است. چرا که اگر صرف گفتن مهم می بود وضعیت مملکت ما این نبود.
comment
پوران
|
United States
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
1
11
comment سلام
چه قدر لحن دوستان ضد دانشجو و کوچه بازاریه
از وقتی ما دور هم شروع ب کار کردیم
از همه طرف به ما مارک چسبوندن
بسیجی ها مستقلی ها مارک ضدنظام بودن زدن
و آقایانی ک همینجا نظر دادن ما رو بسیجی و مستقلی نامیدن
و همین اقای علیخانی ما رو خاتمی چی خطاب میکرد
به هر حال خوشحالیم که حداقل خودمون میدونیم که تفاوت ما با بسج و مستقل این که ما منتقد وضع موجودیم و بله قربان گو [...] نیستیم
و تفاوت ما با آقایانی ک ما رو بی هویت سیاسی میدونند این که ما برخلاف آقایان چهارچوب قانون اساسی رو قبول داریم
comment
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
6
5
comment سلام وخدا قوت به همه اعضای جنبش های دانشجویی
اولین و مهم ترین مسئله برای حضور در انجمن اسلامی این است که دیندار باشید و یا حداقل دین ستیز نباشد دیدار با این فرد یعنی تغذیه از فکر یک جریان سیاسی خاص و همین آفت جنبش دانشجویی هست.
comment
اخلاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
10
comment این خبر به توصیه خود دکتر کیانوش با نام انجمن اسلامی کار شده است، در ضمن دوستانی که بسیجی بودن و مستقل بودن رو به دیگر دوستان وارد میکنند بهتر کمی به خود نگاه کرده، بعد راجب دیگر دوستان که سابقه آنها مشخص است،‌ و با نفرت پراکنی این دوستان سابقه شان از بین نمی رود اظهار نظر کنند،
comment
سارینا
|
United States
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
9
comment ننگت باد آزادی که چه کسانی داعیه دفاع از تو دارند
در حالی که حاضر به شنیدن حرف چند دانشجو نیستند
comment
امیر
|
Canada
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
10
comment خیلی جالبه،‌ این اشخاص فکر نکنم یک دهم دکتر کیانوش فعالیت سیاسی و تشکیلاتی داشتند، بعد در اینجا دارن دکتر رو از دیدار با بسیجی ها آگاه میکنند، واقعا مسخرست،‌توهم تا کی؟
comment
جاويد
|
United States
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
7
comment بسم الله الرحمن الرحيم
جالب است کسانى که نظر گذاشته و خود را مورثان انجمن ميدانند فراموش کردهاند که ما در مورد انجمن اسلامى صحبت ميکنيم در حالى که طرز تفکر و رفتار اين افراد گوياى چيز ديگريست... آقايانى که نظر گذاشته و خود را به اصلاحات نزديک ميکنيد بيش از اين با آبروى اصلاحات بازى نکنيد...
من متن اين خبر را تاييد ميکنم و براى شوراى احيا آرزوى پيروزى دارم....
comment
احمد بابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
9
comment یکی از بزرگترین ضربه هایی که در زمان احمدی نژاد به جریان اصلاحات زده شد،‌ این بود که یک سری افراد بی هویت و تعریف نشده در کشور، رو به زندان برد، تا با سوءاستفاده از حس انسان دوستی مردم و به خصوص افراد شاخص اصلاحات، ترحم آنها را به خود جلب کرده، و حالا با برند و نشان و آنها فعالیت کنند،‌ در حالی که به جز یک زندان، که آن هم نه به دلیل اصلاح طلب بودن،‌ بلکه به دلایل دیگر که قابل بازگو نیست، سابقه ای دیگر در فضای سیاسی ندارند،‌ و حالا کسانی را که صادقانه و با پرونده ای سفید در جریان دانشجویی و اصلاح طلبی کشور در حال فعالیت هستند را سعی میکنند با برچسب های بسیج و مسقل حذف میکنند، دوران احمدی نژاد دورانی بود که این ذرات معلق در هوا را به سرو سامانی رساند، دوران احمدی نژاد واقعا در همه عرصه ها همانند [...]عمل کرد، طوری که سالیان سال با [...] آن دوران تا سالها مشکل خواهیم داشت،
comment
فعال دانشجویی
|
United States
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
0
8
comment دکتر روحانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران-٩٣/٢/٩:
" ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺑﺎ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ، ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﮐﺪﺍﻡ ﺟﻨﺎﺡ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺟﻨﺎﺡ ﺧﻮﺩ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﻧﻪ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ، ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﺳﺖ، ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﺍﺳﺖ.ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺍﺳﺖ."
در ارتباط با فرافکنی دوتن از دوستان آقایان "م.ز" و "ج.ع" جهت تنویر افکار عمومی به عنوان یک مطلع ادای توضیحاتی را بر خود لازم می دانم.
1) بعد از حماسه ٢٤ خرداد و استشمام رایحه اعتدال و عقلانیت بر فضای کشور در راستای احیای قدیمی ترین و محبوب ترین تشکل کاملا مستقل دانشجویی "انجمن اسلامی دانشجویان" که در ترم بهمن سال ٨٩ پلمپ و بعدها بصورت غیر قانونی با حمایت مسولین وقت دانشگاه در اختیار "انجمن اسلامی مستقل" قرار گرفت و سپس با جعل نام توسط "انجمن مستقلی ها" نام آن نیز غصب شد ،شورایی متشکل از جمعی از دانشجویان اصلاح طلب و خوشنام با رزومه ای کاملا شفاف و اصلاح طلبانه من جمله عضویت در ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان، سختی ها و مشکلات را به جان خریده و بمنظور احقاق حق تضییع شده ی دانشجویان دانشگاه شهید چمران و تغییر رویکرد جدی در فضای دانشگاه که از پیام های مهم حماسه ٢٤ خرداد ماه بود،آستین همت را بالا زدند.
این گروه ابتداً با جمع آوری چندین هزار امضا در حمایت از انتخاب اولین وزیر علوم در دولت تدبیر و امید موجودیت خود را اعلام و در بیانیه های مکرر به تبیین مواضع خود پرداخت ،اقداماتی که نهایتا بستر لازم را برای تغییر ریاست دانشگاه شهید چمران آماده و با حمایت های خود نقش بسزایی را در انعکاس صدای در گلو خفه شده ی دانشگاه شهید چمران در روی کار آمدن رییسی اصلاح طلب ، خوشنام و از جنس دانشگاه ایفا کرد.
در این میان بودند کاسب کارانی که در تلاش برای سوءاستفاده از فضای بوجود آمده قصد موج سواری و پله سازی از اقدامات صادقانه ی این عزیزان بمنظور پیشبرد اهداف شخصی و جناحی خود را داشتند که در بین مسیر دست آنان برای همگان رو و در پاسخ به خواسته ی قسمت اعظمی از فعالین این عرصه با نظر قریب به اتفاق اعضای شورای مرکزی شورای شکل گرفته(شورای احیاء) در چند مرحله مورد تذکر،سوال سپس استیضاح و در نهایت کنار گذاشته شدند.دوست عزیز نگارنده کامنت دوم آقای ج.ع که در رزومه ی خود فعالیت مارکسیستی را به همراه دارد یکی از همین افراد بود.
اقدام غیراخلاقی این فرد در گفتن مطالبی خلاف واقع با ادبیاتی سخیف و خود بزرگ پندارانه چه نسبت به سایر دوستان اصلاح طلب و چه در بزرگنمایی چهره مخدوش خود در کامنت، خود به خوبی موید روحیه مقید نبودن به اصول اخلاقی ،جمع ناپذیری ،لجام گسیختگی و آنارشیزم و خود محوری او و عدم تطابق با مرام و مسلک اصلاح طلبی را نمایان تر می سازد.
توجه این دو دوست"ج.ع" و "م.ز" که در کامنت خود دایه دار حمایت از انجمن اسلامی دانشجویان شدند را به سخنان دکتر روحانی در ابتدای مطلب جلب می کنم که با شناسنامه خود سخن بگویید.که شناسنامه شما همان عملکرد شما و سابقه همکاری شما با طیف چپ و [...]و دانشجویان برابری طلب و "جنبش داب" است که بر همه محرز و مشخص است.
دایره اصلاح طلبی و جنبش دانشجویی باز و کلیه ی طیف ها از چپ و اصلاح طلب و روشنفکر در این محدوده میگنجند ولی همانگونه که دکتر کیانوش راد نیک عنوان داشتند بنیاد های دینی و از اصول اصلی انجمن اسلامی دانشجویان است و این تشکل می تواند پذیرای افرادی با مش اصلاح طلبانه ودر این چارچوب باشد،امیدوارم ساز و کاری فراهم گردد که دانشجویان چپ نیز در فضای دانشگاه مجال بیان دیدگاه ها و نظرات خود را بیابند که آن هنگام و در آن فضا شما به عنوان کسانی که در مسیر و آرمان جامعه سوسیالیستی مد نظر خود بها و هزینه پرداخته اید می توانیدصاحب نظر باشید.
2) رسانه ای کردن و پوشش خبری این دیدار به درخواست جناب دکترکیانوش راد بوده و به عهده تیمی خبری همراه ایشان بوده و قطعا جناب دکتر کیانوش راد با توجه به درخواست های مکرر دیدار از سوی تمامی طیف ها و گروه ها به عنوان نماینده ادوارد انجمن های اسلامی و یکی از چهره های شاخص اصلاح طلبی استان و کشور با شناخت کاملی که نسبت به تمامی این دوستان و سابقه ی این افراد به دست آورده اند با درک کاملا صحیح از کلیه ی جریان ها با این عمل خود مهر تایید جریان اصیل اطلاح طلبی را به این تیم زده اند .
3)بی شک ورود افرادی بیگانه با مشی انجمن اسلامی به این تشکل تکرار اشتباه گذشته و "آزموده را مجددا آزمودن است" که خطاست و این افراد با عدم اعتقاد بنیادی با اطلاحات آرام و تدریجی با رادیکالیزه کردن فضا و افراط گری انرژی فعالین دانشجویی در این عرصه را هرز و باعث تحمیل شدن هزینه های بیجا و بی مورد به دانشجویان و به بیراهه رفتن و انحراف از مسیر خواهند شد.همانگونه که دوست عزیز آقای "م.ز" در سال های گذشته با نفوذ در انجمن اسلامی دانشگاه لرستان موجب تند روی،خشونت و تحمیل هزینه به طیف وسیعی از دانشجویان ساده و بی آلایش دانشگاه لرستان و نهایتا تعطیلی آن انجمن شد.
با سپاس فراوان
comment
محق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
1
7
comment اقای[...] تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
حق به حق داره می رسه الفبای سیاست را بلدی می دونی کی لایق اینجاست عزیزم شما غاصبان تفکر مایی دنبال مسولبتی اینجا جاش نیست ما دانشجویم...
comment
ح د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
1
7
comment اقای [...]توهم قدرت زدی پست کجارا می خوایی دم اربزرگان نظام می زنی من تواون جلسه بودم شما ندیدم مگه ایت الله هاشمی عزیز با لیبرال هاهم دیدار می کنن
comment
حبیب
|
United States
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
comment
2
9
comment با سلام
من حبیب امانی پور به عنوان یکی از حاضران در جلسه
از تمام دوستان میخام که به حرف های آقایان و جوسازی های آنان
واکنش نشان ندهند
هرچی پسوند و پیشوند هست به ما بزنید
خاصیت حرکت کردن این است ک عده ای فحشت میدهند سنگت میزنند
اگر بخاستیم حرف نخوریم باید راه نمی افتادیم
comment
آرش
|
Germany
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
7
comment من این دوستان رم کم و بیش میشناسم. البته نه زیاد. یادمه که موقعی که وارد ستاد عارف و بعد روحانی شدم همین دوستان رو دیدم که سخت داشتن فعالیت میکردن. یادمه تو آسفالت داغ اهواز با پای پیاده پوستر میچسپوندن. من یه بار تو جلساتشون تو دانشگاه رفتم واقعا لذت بردم. دیدم هدفشون فقط کمک به دانشگاه و جنبش دانشجویی است. و اینایی که حتی حرمت دکتر عزیزمان رو نگه نمیدارن فقط میگم متاسفم براتون. زنده باد اصلاحات. زنده باد دکتر کیانوش وزنده باد فعالین پاک دانشجو. دوستان به حاشیه ها کاری نداشته باشید و به کارتون ادامه بدید. خدا و مردم با شمان. زنده باد آزادی
comment
یه انسان
|
Germany
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
9
comment زنه باددانشجویان جوان اصلاح طلب. من هم دانشکده و دوست یکی از این بچه هام و بخوبی با اونا آشنایی دارم. من تو ستاد دکتر روحانی با این دوستان اشنا شدم. خدا گواه جز خدمت و دغدغه چیزی ازشون ندیدم. تا ساعت 12 شب تو ستاد بودن بعد تا ساعت 3 شب برا فردا برنامه ریزی میکردن و 7 صبح از خواب بیدار میشدن. برخلاف بعضیا که انتخابات رو تحریم کرده بودن همینایی که الان از این دوستان رو تخریب میکنن. همین دوستان بودن که علیه رئیس قبلی امضا جمع کردن که منجر به برکناریش شد و 1 نفرشون که از دوستان بنده است یه ترم تعلیق شد. حالا این تهمت ها رو بهشون میزنید؟! حداحل یه یه ذره اخلاق داشته باشید. من بخدا این کامنتای بعضی دوستان رو دیدم بغض گلومو گرفت این رفتارها درست نیست. فقط یه توصیه به دوستای خودم به راهتون ادامه بدین و از انتقاد و تخریب نترسید. دانشجویان و مردم هشیارند. به امید روزی که همه به اخلاق پایبند باشیم. زنده باد دانشجویان اصلاح طلب.
comment
پیمان
|
Germany
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
7
comment زنده باد اصلاحات. زنده باد دکتر گرامی و زنده باد دانشجویان دگر اندیش
comment
نگین
|
Germany
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
7
comment وای دکتر رو دیدم ذوق زده شدم. این دوستانی که این کامنتای طولانی رو نوشتن و هزار و یک حرف و تهمت زدن. من از جریان خبر ندارم ولی خوب می بود حداقل حرمت دکتر گرامی مان.استاد عزیزم. نماینده محترم مردم و یه اصلاح طلب واقعی رو نگه میداشتن. وای خدا که حب قدرت چه میکند. نکنید دوستان. اخلاق تنها راه نجات است
comment
دانشجو
|
United States
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
8
comment به نام خدا
در رابطه با نظرات برخی دوستان ،کسانی رو ک در تصویر مشاهده میکنید نه بسیجی و نه مارکسیست اند
صرفا دانشجویانی هستند که در فضای بسته کنونی و در حالی ک طی چند سال گذشته ارزش های انسانی و حقوق دانشجویان نادیده گرفته شده بدنبال احقاق حق و کرامات و ارزشهای انسانی هستند و جز این هدفی ندارند
comment
مرتضی د
|
United States
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
8
comment من موندم این دوستان مارکسیست چه اصراری دارن خودشونو وارد انجمن اسلامی کنن که جریان غالب اون روشنفکری دینیه,نترسید بابا امام خمینی گفته حتی مارکسیست ها در ابراز عقیده آزادن,ابراز عقیده کنید دیگه
comment
ايليما
|
United States
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
1
3
comment با سلام
من کارى به دوستان که عکسشان در عکس هست ندارم..
اما شما آقاى[...] شما که دم از انجمن اسلامى ميزنيد شما نبوديد که به جرم کشيدن کاريکاتور [...]به زندان رفتيد و شما آقاى [...] شما نبوديد که با تفکرات مارکسيستى خود کارى کرديد که شمارا پدر صدا بزنند..
شرماور است که خود را به اصلاحات نزديک ميکنيد....
برويد و به فکر ديگرى باشيد انجمن اسلامى جاى شما نيست...
comment
دانشجو
|
United States
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment به نظر ميرسه عنوان بدر حسادت عده اي رو برانكيخته!
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment سلام . مکان مصاحبه مشخص نشده است . مهم است .
comment
یکی از موسسان شورای احیای انجمن های اسلامی
|
United States
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
comment
2
0
comment بنده از اولین جلسه ای که آن زمان حتی اسمی برایش نبود و بعدها به نام شورای احیا نام گرفت حضور داشته ام و قویا اعلام میکنم که افراد درون عکس را به هیچ وجه در جلسات شورا ندیده ام.
البته این دوستان هم با هر تفکری گویا برای تشکیل انجمن اسلامی تلاش میکنند اما از سوی شورای احیای انجمن های اسلامی مورد تایید نمیباشند. مگر اینکه درحال احیای طیف مجهول الحال شیراز باشند.
این مساله دیگر نیاز به دعوا ندارد که.
جواد علیخانی از بزرگان ما و نماینده دانشگاه چمران هستند و استفاده از نام شورای احیا برای کسانی که از سوی شورای راهبردی این جریان به رسمیت شناخته نمی شوند اخلاقی و معقول به نظر نمیرسد. امیدوارم این دوستان به جای ایجاد تنش به دنبال نامی دیگر برای گروه خود باشند تا افزایش تنش موجب کندی حرکت هر دو جمع نشود.
پاسخ ها
comment
کوچولو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
comment
comment بعضی افراد منطق درستی ندارن و سریع دچار بیماری مخ زدگی میشن!!!
احساس میکنم با توجه به حرفای بالا [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار