اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

استاندار خوزستان گفت: در شهر اهواز 160هزار بی سواد وجود دارد که در این خصوص لازم است دبیرخانه شورای آموزش پرورش استان برنامه ریزی های منسجم تری برای سواد آموزی داشته باشد.
 
به گزراش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستانˈعبدالحسن مقتداییˈ در جلسه شورای آموزش وپرورش استان که سه شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد افزود: در این رستا باید دستورالعمل ها و قوانین حوزه آموزش باردیگر توسط اعضا به خوبی بررسی شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین یادبود نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در ادوارمختلف مجلس شورای اسلامی گفت: روز 10 خردادماه امسال در مراسمی یاد و خاطره نمایندگان مردم استان در دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی گرامی داشته خواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به دوم مهرماه که روز شهادت تعدادی از معلمان در شهرستان آبادان براثر بمباران رژیم بعث عراق گفت: آموزش و پرورش استان می تواند با استخراج آمار و تعداد شهدای دانش آموز و شهید استان مراسم گرامیداشتی نیز در این روز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان برگزار کند.

در جلسه ستاد آموزش و پرورش استان طرح ها و برنامه های پیشنهادی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 93-94 مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

برچسب ها: اهواز ، هزار ، بی سواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار