اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
 مهر نوشت:
حجت الاسلام پناهیان در همایش دلاوریم با بیان اینکه خط مقاومت منحصر به جناح خاص نیست، گفت: وزیر امورخارجه کشورمان راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد و این چیزی جز منافع ملت نیست.
حجت الاسلام پناهیان در همایش دلاوریم که در لانه جاسوسی سابق برگزار شد با تاکید بر اینکه راه شهدا هیچ وقت پایان نمی پذیرد گفت: افراطیون امروز مسلح شدند که در مقابل خط مقاومت عمل کنند.

پناهیان با انتقاد از فضای رسانه ای ایجاد شده گفت: متاسفانه اخیرا فضای رسانه ای آلوده شده و زمانی که در میان مردم شعار مقاومت سر داده می شود این شعار را در جهت تضعیف رزمندگان خط مقدم می دانند در صورتی که این گونه نیست و این شعارها برای مقاومت است.

وی افزود: وزیر امورخارجه کشورمان راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد و این چیزی جز منافع ملت نیست.

پناهیان با تاکید بر اینکه شعار مقاومت تقویت کننده تیم مذاکره کننده هسته ای است گفت: ماموریت مذاکره کنندگان جز ماموریت رزمندگان فتح خرمشهر نیست. و این مقاومت در جهت تامین منافع ملی است.

وی با تاکید دوباره بر اینکه شعار مقاومت و همایش مقاومت در جهت پشتیبانی از رزمندگان است، گفت: مقاومت محدود به یک روش نیست این مقاومت چهره های مختلفی دارد و هر نوع شعار مقاومت تقویت کننده مذاکره کنندگان است.

وی افزود: اینکه مذاکره کنندگان ما اعلام می کنند ما نیامده ایم در مذاکرات مملکت خود را در معرض دشمن قرار دهیم این نشان از تقویت خط مقاومت است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سليمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment اين پناهيان هم استاد [...]دلواپسيم كم بود دلاوريم هم اضافه شدبه جاي دخالتهاي بيجا واظهار نظرهاي ناشيانه اجازه بديد منتخبين ملت و تاييد شدگان رهبري حسب وظايف قانونيشان كشور را از اين درياي طوفان زده نجات دهند ناداني سنگي به چاه انداخته وصد دانا دنبال راه حل درآوردن آن هستند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
comment
0
0
comment معلوم نيست كدام طرفيه ؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار