شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۳۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
همایش اصلاح طلبان خوزستان 
* حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در سالروز رحلت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جمع اصلاح طلبان اهواز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. از قرار اطلاع این مراسم روز شنبه 10 خرداد ساعت 18 الی 20  واقع در اهواز - خیابان پیشاهنگی بین فلکه دانشگاه و مسجد آذربایجان ها ؛ تالار مطهری برگزار می شود.

انتقاد شمسایی از سرعتگیرها
* مهندس شمسایی شهردار اسبق اهواز در گفتگو با ذره بین با انتقاد از وضعیت دست اندازها و سرعتگیرها در سطح کلانشهر گفت : در دوره مسئولیت در شهرداری 30000 سرعتگیر را از خیابان های اصلی و فرعی اهواز جمع کردیم. توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و تکرار نکات مهارتی و حقوق سایر رانندگان و عابران در قالب آموزش های مکرر از رسانه ها به نظر میرسد می تواند جایگزین موانع فیزیکی ناهنجار فعلی باشد.

تغییرات در سرپرستی جام جم خوزستان
* هفته گذشته سرپرستی پر تیراژ ترین روزنامه کشور در خوزستان یعنی جام جم شاهد تغییراتی بود و بر این اساس سید رامین میر بابایی جایگزین حسین حسین نژادیان شد که چندین سال سرپرستی این روزنامه را برعهده داشت. میربابایی در طی این چند روز با تعدادی از مسئولین استانی و شهری از جمله نماینده ولی فقیه و رییس شورای شهر اهواز دیار داشته است. روزنامه جام جم چاپ همزمان در شهر اهواز و کلانشهرها دارد و چاپخانه جام جم اهواز روزنامه استان های جنوب و غرب کشور را تامین می کند.

ابهام در حکم مدیرکل جدید ارشاد خوزستان
* با گذشت چند روز از اخبار برخی منابع خبری خوزستان مبنی بر قطعی شدن و حکم خوردن ابلاغ همایون قنواتی برای تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گویا ابهاماتی در این خصوص وجود دارد و پیش آمده و خبری از برگزاری مراسم تودیع و معارفه یا تایید رسمی نیست. گفته می شود حجت الاسلام سپهر احتمالن جایگزین طباطبایی در اداره کل اوقاف خوزستان خواهد شد.

سید خلف به سفر عتبات رفت
* سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز برای دومین بار در دوره تصدی شهرداری اهواز در 9 ماه گذشته راهی زیارت عتبات عالیات شده است. در سفر قبلی دو عضو شورا نسبت به عدم اخذ مجوز مرخصی از شورا و عدم طرح و تصویب در جلسه علنی انتقاد کرده بودند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
comment
11
2
comment سلام.شهردار زحمتکش اهواز ارادت خاصی به مقدسات و امام حسین دارند،حالا هی حاشیه واسش بسازید.
پاسخ ها
comment
کارمند شهرداری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
comment
comment از بابت زحمتکش بودن شهردار شک نداشته باشید البته محصول زحمات ایشان در شهر اهواز احتمالا نخواهد بود
همه ما عاشق زیارت عتبات هستیم اما ایشون شهردار شهری پر از مشکل اهوازه به نظرم اگر به مسئولیتش مشغول باشه حتما ثوابش کمتر از زیارت حرم آقا نیست
من کارمند شهرداری هستم و میدونم که ایشون اولین شهرداریه که حضور فیزیکیش تو شهرداری تقریبا نزدیک به صفره و همش مشغوله جاهای دیگه اینو هم بگم که خیلیا تو شهرداری که البته منظورم از مدیرانه دارن کیف دنیا رو میکنن که ایشون کثیر السفره و حودشون میگن که از دست کتانباف و حضور همیشگیش راحت شدن خدا به دادمون برسه
comment
خوزستانی
|
United States
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
comment
1
8
comment شک ندارم شما اصلاح طلب نیستید.. حالا چه شده خبرهای اصلاح طلبان را در صدر قرار میدهید ؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
comment
8
0
comment شهردار اهواز به دعوت استاندار بصره به عراق سفر كرده.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
comment
4
0
comment شهردار اهواز به دعوت استاندار بصره به عراق سفر كرده.
[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
comment
1
0
comment هرکس شما را دعوت به جایی بکنه اول برنامه های خودتون رو میبینید مثلا بجه کلاس نداشته باشه امتحاناتش تموم شده یا نه مادر بچه ها آمادگی همراهی رو داره یا نه پول بنزینش زیاده و مسافتش بالاست یا نه و هزارتا سوال دیگه تا بدونی که میتونی بری یا نه
اونوقت به قول این دوست عزیز شهردار رو دعوت کردن و ایشون هم رفته خدا وکیلی یا این شهر گلستانه که دیگه کاری توش نمونده یا اینکه ...بگذریم
بیخیالی طی کن و بگذار شهردار هم به عشقش زیارت عتبات برسه
[...] من شهروند اهوازی جونم درمیاد تا به مرقد متبرک علی ابن مهزیار برسم فقط آقای شهردار حالا که دستت به ضریح مقدس آقا امام حسین عزیز میرسه دعا کن ما اهوازیها هم به مراد دلمون برسیم و یه روز کسی مثل کرباسچی شهردارمون بشه البته بدون حاشیه هاش اینو لطفا تو دعاتون برامون از یاد نبرید
زیارت قبول
comment
خبرنگار
|
United States
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
comment
0
3
comment میثاق نامه روزنامه نگاران جمهوری اسلامی ایران

1ـ روزنامه نگار به واقعیت های عینی توجه می کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می گذارد.

2ـ روزنامه نگاری یک خدمت اجتماعی است، نه یک فعالیت بازرگانی و روزنامه نگار همواره بر اساس وجدان اخلاق عمل می کند.

3- روزنامه نگار اخباری را منتشر می کند که منبع آنها مشخص باشد.
4- سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها در روزنامه نگاری مطرود است.

5- روزنامه نگار از پذیرش هرگونه پاداش مادی برای پیش برد مقاصد خصوصی مغایر با مصالح عمومی، خودداری می کند.

6- روزنامه نگار از قبول هرگونه فشار و تهدید برای انتشار مطالب و یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می کند.

7ـ روزنامه نگار با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه ای خویشتن تبعیت می کند.

8 ـ روزنامه نگار به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می گذارد و از گرایش به تبعیض خصومت آمیز در این زمینه ها و همچنین تشویق و تحریک به جنگ تجاوزکارانه نسبت به کشورهای دیگر خودداری می کند.

9ـ روزنامه نگار برای پاسداشت ارزش های الهی و انسانی از جمله عدالت طلبی، آزادیخواهی، صلح و امنیت بشر، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملتها و فرهنگ ها، احترام خاص قائل است.

10ـ کوشش در راه همزیستی مسالمت آمیز ملت ها، مقابله با گسترش وسایل و ادوات کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و مبارزه علیه سلطه فرهنگی از رسالت های مهم روزنامه نگاری است.

11ـ احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف روزنامه نگاران محسوب می شود.

12- روزنامه نگار موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به دست می آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می شود، خودداری کند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
comment
0
0
comment بابا برید ببینید بقیه کجا واسه مسافرت میرن حداقل خوبه که شهردار میرن زیارت اقا امام حسین(ع)
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار