اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
حجت الاسلام ناطق نوری :
ناطق نوری خرده گیری از انتقادهای صورت گرفته علیه دولت گفت : انتقاد از دولت آقای روحانی بهانه دادن به آمریکاست .
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خرده گیری از انتقادهای صورت گرفته علیه دولت گفت : انتقاد از دولت آقای روحانی بهانه دادن به آمریکاست .

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بیت امام جمعه اهواز وی در دیدار با علما و طلاب اهواز افزود: چرا با انتقاد از دولت آب به آسیاب دشمن بریزیم؟! اگر مسائلی در داخل کشور وجود دارد باید در محافل داخلی بیان کرد و دیگر نیاز به طرح آنها روی منبر و در رسانه های گروهی و اجتماعی نیست.

وی افزود: من همواره قاطعانه و صریح سخن گفته ام , ازکسی ترسی ندارم و اگر نقطه ضعفی باشد، با صراحت اعلام موضع کرده و نقد خود را بیان می کنم، اما علت سکوت فعلی من مصلحتی است که در راستای تقویت نظام قائل به آن شدم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دراین دیدار که نماینده ولی فقیه درخوزستان نیز حضور داشت در پاسخ به سؤال یکی از شرکت کنندگان مبنی بر اینکه شما چندین سال قبل به عنوان لیدر جریان اصولگرایی بودید! اما اکنون چطورشده که از این جریان خارج شده و وارد اصلاحات شدید؟، بیان داشت: اساسا من روش رادیکالی دو جریان اصلاحات و اصولگرایی را به هیچ وجه قبول نداشته و مخالف این گونه حرکات هستم.من اصولگرای معتدل هستم اما اقدام های رادیکالی را به هیچ وجه قبول ندارم. من در اصول، اصولگرایی معتدل هستم.

حجت الاسلام ناطق نوری افزود: درست است که من اصول گرا هستم اما اصول گرایی به معنای تند روی و انجام اقدام های رادیکالی را به هیچ وجه قبول نداشته و مخالف سر سخت تند روی هستم. همانگونه که معتقدم تندروی های جریان اصلاحات به انقلاب ضربه زد، تندروی های اصولگرایان نیز به انقلاب ضربه زدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که تند روی را هیچ کس حتی رهبری هم قبول ندارد، اظهار داشت: اینکه برخی ها جلوی سخنرانی سید حسن خمینی که در کنار مقام معظم رهبری ایستاده بود را بگیرند، اقدامی اشتباه و غلط بوده و نتیجه ای جز ضربه به نظام و انقلاب را در پیش نداشت.

حجت لاسلام ناطق نوری، با تأکید بر این که میزان مقام معظم رهبری است، گفت: مسؤولان حرکت خود را باید بر معیارهای مقام معظم رهبری تنظیم کنند و مراقب باشند که نه فراتر از او قدم بردارند و نه عقب تر از او؛ چرا که در این صورت یا جزوخوارج خواهند شد و یا از قافله عقب خواهند ماند.

وی درپاسخ به سووال یکی دیگراز طلاب درخصوص وضعیت حجاب درجامعه , عامل عمده بروز این معضل اجتماعی را وضعیت بد اقتصادی دانست اما افزود: باید شیوه برخورد با آن اصلاح شود . اینکه نیروی انتظامی یا منکرات به طور مستقیم برخورد کنند, شیوه اشتباهی است و در برخی اوقات نتیجه عکس و نامطلوبی نیز داشته است.

حجت الاسلام ناطق نوری گفت : با قلع و قمع دختران و پسران، اوضاع فرهنگی جامعه خوب نمی شود.

وی افزود: هم اکنون اگر جوانی بخواهد بر خلاف حکومت عمل کند و یا به نوعی اعتراضی نسبت به دولت و حکومت داشته باشد، اعتراض خود را با تغییر ظاهر و بی حجابی نشان می دهد که باید برای حل این موضع آسیب شناسی دقیقی صورت گیرد و تنها به برخورد با معلول اکتفا نکنیم.

حجت الاسلام ناطق نوری فشارهای اقتصادی را مهم ترین عامل بدحجابی عنوان کرد و افزود: برای رفع مضلات فرهنگی باید مشکلات و دغدغه های اصلی مردم را بر طرف کرد؛ چراکه مشکلات معیشتی تأثیری مستقیم بر فکر و روحیه مردم، به ویژه جوانان دارد.
مرجع / ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
comment
0
2
comment ای کاش اینقدر که دنبال مسایل سیاسی هستید کمی هم به فکر حل مشکلات مردم بیکاری و پیگیری مشکلات جوانان ازدواج و مسایل اجتماعی و بخصوص اقتصادی مردم باشید تا دریان دنیا نفس میکشید برای مردم کاری انجام دهید توشه آخرت یعنی این!!!!!!!!!!!!
comment
emad jafaripour
|
United States
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
comment
0
0
comment http://www.lemonpress.ir/fa/news/222768
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار