اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: حضور کودکان کار در سطح شهر یکی از معضلاتی است که باید هرچه زودتر باید در راستای ساماندهی وضعیت موجود راهکاری ارائه شود.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: حضور کودکان کار در سطح شهر یکی از معضلاتی است که باید هرچه زودتر باید در راستای ساماندهی وضعیت موجود راهکاری ارائه شود.

در چهل و یکمین جلسه شورای شهر اهواز در محل سالن این شورا جمشید سلحشور در نطق پیش از دستور این جلسه افزود: در چند وقت اخیر شاهد افزایش حضور کودکان کار در سطح شهر هستیم که این مسئله به معضلی برای شهر اهواز تبدیل شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مسایل مهم در شهر اهواز مربوط به زنان آسیب پذیر در این شهر است که می تواند به معضلی اجتماعی در شهر اهواز تبدیل شود.

این عضو شورای شهر اهواز در خصوص المان های شهری گفت: بهتر است در طراحی المان های شهری از تفکرات شهروندان نیز استفاده شود.

سلحشور در خصوص وضعیت سنگفرش های پارک دولت گفت: با وجود اینکه سنگفرش های این پارک در سال گذشته نصب شده است اما بخش قابل توجهی از این سنگفرش ها تخریب شده است مانند خیابان سلمان فارسی که با وجودی که به تازگی به بهره برداری رسیده مسکلات بسیاری دارد.

وی با اشاره به وضعیت بنکداران در مرکز شهر گفت: حدود 250 نفر از بنکداران مرکز شهر اهواز تمایل دارند به بازارچه فردوس منتقل شوند که این امر علاوه بر کاهش بارترافیکی در مرکز شهر می تواند موجب شکوفایی این بازار نیز باشد.

وی در خصوص تجمع کارکنان مترو اهواز وابسته به شرکت کیسون گفت: دو روز قبل کارگران این شرکت تجمعی جنب هتل اکسین اهواز داشتند و بهتر است به وضعیت کارگران رسیدگی شود.

*ˈاسکندر زنگه دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در این جلسه با اشاره به افزایش مهاجرت به شهر اهواز در سال های گذشته گفت: افزایش جمعیت شهر اهواز به دلیل افزایش زاد و ولد نیست بلکه به دلیل رشد مهاجرت است.

*در چهل و یکمین جلسه شورای شهر اهواز همچنین به مناسبت روز پاسدار و جانباز از علی ناصری ،هوشنگ شیرمردی و غلامرضا سبزعلی سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز تجلیل شد.

*در ادامه لایحه بازپرداخت 50 دصد سهم شهرداری اهواز از فاینانس خط یک قطار شهری از طریق رهن اراضی و املاک شهری مورد بررسی قرار گرفت که اعضای شورای شهر اهواز با رای کمیسیون و ضمانت قراردادن بخشی از املاک شهرداری برای دریافت وام برای فاینانسور چینی موافقت کردند.

*در این خصوص عباس هلاکویی مدیر عامل قطار شهری اهواز با اشاره به اینکه این پروژه در بخش ساختمانی 54 درصد و در بخش تاسیسات از زمان شروع به کار تاکنون یک و نیم درصد رشد داشته است بیان کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با این لایحه بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه حل خواهد شد.

در ادامه آذر زمانپور دیگر عضو شورای شهر اهواز خواستار تحقیق و تفحص در پروژه قطار شهری اهواز شد.

* در این جلسه از سوی هوشنگ شیرمردی پیشنهاد شد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به نمایندگی ازاین شهر با هزینه شهرداری اهواز در مسابقات جام جهانی برزیل حضور داشته باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment جناب اقای زنگنه ،شما که از نیروهای کیفی و صالح شورا هستید،چرا از کلی گویی خارج نمی شوید؟شما که میرانید شورا در خصوص جلوگیری از رشد افقی شهر طرحی ندارد،برای تامین منابع مالی برنانه ای ندارد،برای کاهش نیروی مازاد شهرداری برنامه ای ندارد،برای تامین حداقل های زندگی شهری فکری ندارد،برای حل معضل دستفروشان وساماندهی انان دیدگاهی ندارد،در خصوص تامین تفرجگاه های شهری حرفی برای زدن ندارد،و.......
جناب اقای زنگنه،شورا را در مسیر تهیه برنامه استراتژیک و اجرای استراتژیک سوق دهید وشورا را مجبور به این کار نمایید.
اگر نمیتوانید ،پس بر سر اعضا شورا فریاد بزنید شاید از خواب بیدار شوند واگر نشد پس استعفا دهید و خود رااز این ننگ مجزا کنید.توسعه شهری اهواز بدست شورا یعنی کاهش برهکاری، کاهش جرم و جنایت، کاهش خانواده های متلاشی،
اگر اعضا شورا نتوانند به وظیفه خود عمل کنند،مردم مظلوم اهواز انان را نخواند بخشید و21عضو شورا در این دنیا واخرت به جز ء شرمنده گی وسرافکنده گی عایدی ندارند.
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
comment
0
0
comment اخه آقای شیرمردی عزیز شورای اهواز به مسابقات جام جهانی چه ربی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار