شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
معاون قضایی ريیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری یکی از متهمان به قتل در نزاع چند روز گذشته رامهرمز خبر داد.
 
علي افتخاری اظهارکرد: یکی از عاملان جنایت در نزاع رامهرمز كه منجر به كشته شدن چند نفر شد، دستگیر شده و در حال حاضر با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.
 
وی ادامه داد: مهاجمانی که اقدام به تیراندازی و کشتن تعدادی از افراد در این نزاع كردند، هر سه برادر بودند که دو نفر در درگیری با پلیس کشته شدند و یک نفر متواری شد كه در جريان اين ماجرا، یک موتورسوار را با استفاده از اسلحه تهدید كرده و از موتورسوار خواسته او را به خارج از شهر منتقل کند.
 
معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: این فرد در نقطه ای در خارج از شهر مخفی شده بود که پس از چندی خود اعلام می کند در کجا مخفی شده و پلیس با حضور در محل اقدام به دستگیری او كرد.
 
افتخاري افزود: اين سه فرد، برادر ديگري هم دارند كه هم اكنون متواری است و تحت پيگرد قرار دارد؛ البته باید مشخص شود که آیا برادر چهارم هم در این نزاع حضور داشته‌است یا خیر.
 
به گزارش ايسنا؛ چندي پيش بر اثر اختلاف دو خانواده بر سر یک قطعه زمین، تعدادي از افراد یک خانواده با مراجعه به درب منزل خانواده دوم، برخي از اعضای آن را با شلیک تیر کشتند.
 
همچنین یکی از همسایگان این خانواده و یک رهگذر نیز در این حادثه کشته شدند. نیروهای پلیس نیز بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، در محل حاضر و با افراد مسلح درگیر شدند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار