شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
هلال احمر استان نیاز به رشد جهشی دارد تا عقب ماندگی ها و کاستی ها رفع شود.
شوشان - علیرضا عبداله نژاد : مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر استان نیاز به رشد جهشی دارد تا عقب ماندگی ها و کاستی ها رفع شود.

دکتر علی خدادادی  اظهار داشت: این جمعیت باید بتواند کاری را که در مدت چند سال باید انجام شود در مدت زمان کوتاه تری با استفاده از کلیه ظرفیتهای درون استانی و کشوری  انجام داد که همان مصداق عزم ملی ومدیریت جهادی مورد اشاره مقام معظم  رهبری  را می طلبد

وی افزود: لازمه  رشد جهشی , آموزش مجموعه نیروی انسانی جمعیت هلال احمر برای نیل  به این هدف می باشد

خدادادی تصریح کرد: نیروی انسانی، لجستیک( امکانات پشتیبانی) و اعتبارات از جمله ملزوماتی هستند که ما را در انجام فعالیت های محلوله به شکل احسن یاری می نماید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان در این سه مقوله از استانداردهایی مورد نظر از خیلی فاصله دارد در نتیجه نمی تواند کارایی مورد انتظار را  در زمان لازم داشته باشد

وی با اشاره به برنامه محور بودن فعالیت های جمعیت گفت: یک برنامه چهارساله تدوین کرده ایم که جوانب مختلف را از جمله شرایط استانی  طر ح تحول جمعیت  وبرنامه توسعه کشور برنامه گنجانده شده است.

خدادادی اظهارداشت: خوزستان یک استان استراتژیک با تنوع اقلیمی است که کار امدادی  را پیچیده تر می کند و این پیچیدگی ها باعث می شود امکانات و ملزومات بیشتری در حوادث طبیعی مورد نیاز باشد 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر باید به سمت درآمد زایی سوق داده شود تصریح کرد: اعتبارات دولتی کفایت  لازم را با توجه به نوسانات تخصیص های ارئه شده ندارد لذا الزاماباید به سمت درآمد زایی داخلی حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: باید به صورتی برنامه ریزی کنیم که درآمد اختصاصی جمعیت استان خوزستان افزایش یابد.

خدادادی در خصوص منابع درآمدی و راهکارهای افزایش درآمد جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: فعال تر کردن داروخانه، گسترش ارایه خدمات عمومی، خدمات حوزه سلامت، ارایه دروه های آموزشی ازطریق آموزشکده های علمی، کاربردی به ادارات از جمله این منابع و راهکارهاست.

وی ادامه داد: در شهرستان ها نیز می توان با توجه پتانسیلهای موجود در هر شهر  مثل منطقه آزاد ابادان وخرمشهر و یا شرایط دیگر شهرها بهره برد  تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای حمایتی مردم نیازمند باشیم
خدادادی گفت: باتوجه به ظرفیت ها و پتاسیل های موجود , افق روشنی پیش روی جمعیت هلال احمر خوزستان قرار دارد . اگر این ظرفیت ها از بالقوه به بالفعل تبدیل شد می تواند ما را به اهدافمان نزدیکتر نماید

وی تصریح کرد: در حال حاضر 18 پایگاه امداد و نجات در استان خوزستان فعال است و باید 12 پایگاه دیگر نیز فعال شود.

خدادادی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر خوزستان در گستره خلیج فارس  و اروند حضور فعات ندارد . به علت تردد کشتی ها و حادثه خیز بودن منطقه باید دریایی و آمبولانسهای دریایی وامددادی در این منطقه ضروری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: با توجه به تعدد عوامل حادثه خیز در استان از جمله مناطق برفگیر، رودخانه و جاده های صعب العبور کسترش سطح خدمات جمعیت هلال احمر را می طلبد.

خدادادی در خصوص برنامه های هلال احمر گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای برنامه های درازمدت برای افزایش درآمد زایی  پایدار از جمله این برنامه ها است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهارداشت: باید حوزه ها و پتانسیل های مختلف را بررسی کرده و درآمدهای پایدار ایجادکنیم.

خدادادی بااشاره به اینکه تغییر نگرش در جمعیت می تواند ما را به مقصد و اهداف برساند تاکید کرد که عملکرد ما می تواند در این تغییر نگرش موثر باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هم اکنون بیش از 30 هزار داوطلب داریم و محور و اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلبی است.

وی اظهارداشت: در جمعیت هلال احمر باید پویایی و تحرک بیشتری ایجاد شود که لازمه ان  ایجاد  خودباوری در انجام پروژه های  در آمد زا  است.

خدادادی تصریح کرد: انسان محور بودن فعالیت های جمعیت هلال احمر تعیین کننده استراتژی و فعالیت های جمعیت است که منطبق بر اعتقادات و فرهنگ عمومی جامعه می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: مجموعه عوامل سیاسی، مذهبی و فرهنگی استان خوزستان همیشه همراه و حامی جمعیت هلال احمر هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار