اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
حضور بی سابقه یک کارتل بزرگ تبلیغاتی مرکز نشین در مزایده استانی سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز اعتراض برخی از اعضای شورای شهر اهواز را به دنبال داشته است.
حضور بی سابقه یک کارتل بزرگ تبلیغاتی مرکز نشین در مزایده استانی سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز اعتراض برخی از اعضای شورای شهر اهواز را به دنبال داشته است.

رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز ضمن انتقاد از حضور یک شرکت تبلیغاتی بزرگ مرکز نشین در مزایده استانی سازمان زیباسازی شهرداری اهواز به خبرنگار ما گفت: این مساله مصوبه اخیر شورای شهر اهواز را در خصوص توزیع عادلانه بیلیوردهای تبلیغاتی سطح شهر اهواز تا سقف 600 متر را زیر سوال می برد. علاسوند بیان داشت: شورای شهر اهواز این با این موضوع مخالف است و معتقد است باید این فرصت در اختیار شرکت های تبلیغاتی فعال بومی در راستای اشتغال زایی و رونق هنر تبلیغات بکار گرفته شود.

هوشنگ شیرمردی دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در این زمینه گفت: شورای شهر اهواز با حضور هرگونه شرکت تبلیغاتی غیر استانی در این مزایده مخالف است و در این خصوص از شهردار اهواز استعلام خواهد کرد. حضور این شرکت بزرگ تبلیغاتی می تواند حیات شرکت های تبلیغاتی در استان را به مخاطره بیاندازد. این مساله با مصوبه اخیر تقسیم عادلانه بیلبوردهای در میان شرکت های تبلیغاتی در تعارض است و شورای شهر اهواز مخالفت خود را صریحا اعلام می دارد.

احمد باورساد رییس کمیسیون خدمات شورای شهر اهواز نیز در این خصوص گفت: شرکت های تبلیغاتی بومی برای شرکت در مزایده سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در اولویت هستند. این مساله مصوبه اخیر شورای شهر اهواز که هر کارتل تبلیغاتی نمی تواند بیش از 600 متر را در مزایده برنده شود و توزیع عادلانه بیلبوردهای را زیر سوال می برد.

وی از سازمان زیباسازی شهرداری اهوا خواست در این خصوص تجدید نظر کند. رییس کمیسیون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: باید از شرکت های تبیلغاتی فعال استان حمایت کرد و نباید با ورود شرکت های تبلیغاتی غیربومی ادامه فعالیت آنان با انبوهی از جوانان طراح و هنرمند بومی به خطر بیافتد.

سید محمد جواد رضوی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز نیز در این زمینه گفت: تاکید ما بر این است که شهرداری اهواز و سازمان های وابسته به آن  در آگهی های مزایده و مناقصه شرکت های بومی را در اولویت قرار دهند. این اقدام باعث اشتغال زایی جوانان و رونق فضای کسب و کار در اهواز خواهد شد.

 رضوی ضمن مخالفت با حضور شرکت های تبلیغاتی غیربومی در مزایده سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: در اموری که تخصص برای اجرای موفق آن در میان نیروهای جوان بومی به مانند این مساله وجود دارد ورود شرکت های تبلیغاتی هیج  توجیه ای ندارد. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
comment
2
54
comment متاسفانه شورا در خصوص انتخاب[...] مدیر سارمان زیبایی اهواز سکوت اختیار کرد و حاصل این انتصاب کاملا سیاسی شهردار حاصلی جز پسرفت در درامدزاترین سازمان وابسته به شهرداری اهوتز نیست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
comment
0
0
comment لطف کنید ببیند باتوجه به اینکه مرکز نشین هستن مدیر عامل و سهامداران از چه قومی میباشند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment سلام عليكم طبق قانون مناقصات ومزايدات ونوع مجوز كانونها نميتوان از فروش إسناد به هرشركتي امتناع كرد وموضوع فوق ميبايست دركميسيون مربوطة بحث شود وسازمان فقط إسناد فروخته است در ثاني مصوبه شوراي شهر تاكنون تأييد نشده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار